Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 853, 854, 855, 856, 857, 858, 859 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 20:56 
 

Rik schreef:
Tering, ik zit echt weinig op Hardtraxx laatste tijd. Druk met kamertje, school enzovoort...


Hoe is het hier :)?

Niets veranderd. Nog steeds even inhoudloos als eerst :P
Maar opvallend rustig eigenlijk de laatste tijd ^^

Gelukkig zien we je nog wel op feesten verschijnen, wat altijd mooi is natuurlijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 21:08 
 
Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Tering, ik zit echt weinig op Hardtraxx laatste tijd. Druk met kamertje, school enzovoort...


Hoe is het hier :)?

Getrouwd en kinderen he
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mellow schreef:
mrazura schreef:
Mellow schreef:
Interaction Designer bij een communicatie bureau in Mestreeeech :)


Opzich klinkt het wel boeiend, maar interactie (met een klant?) zeg je. Hoe uit die interactie zich?


Ik mag me buigen over de eerste paar stappen van een project.
Klant komt met bijvoorbeeld de vraag naar een applicatie of website. Meestal denkt de klant wel te weten wat zijn gebruikers willen, maar klopt vaak niet omdat ze alleen geloven in eigen aannames.
Dan mag ik gaan uitzoeken wat die gebruikers willen, en dan een prototype gaan maken en dat testen (binnen het bedrijf of met echte gebruikers als daar het budget voor is).

In a nutshell :)


Thanks was beetje nieuwsgierig wat dat nou precies inhield :) Nu vraag ik me nog een beetje af hoe je erachter komt wat de klant wilt? Dat lijkt me alleen mogelijk door te benchmarken en door contact met (potentiële)klanten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 21:43 
 
Hardtraxxer

mrazura schreef:
Thanks was beetje nieuwsgierig wat dat nou precies inhield :) Nu vraag ik me nog een beetje af hoe je erachter komt wat de klant wilt? Dat lijkt me alleen mogelijk door te benchmarken en door contact met (potentiële)klanten?


Jep, met gebruikers om de tafel zitten met kaarten waarop alle elementen staan die in de website moeten zitten. En ze dan zelf laten schuiven wat ze waar verwachten, en hoe ze de indeling voor zich zien. Erg leuk om te doen vind ik :) Leuker dan gewoon maar een design maken omdat je denkt dat het 'mooi is'.
Vooral bij complexe structuren is dit allemaal van toepassing, niet bij een eenvoudige kleine website. Denk dan eerder aan de website van Universiteit Maastricht of iets dergelijks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik word helemaal geil van Angeldust - Innovate, wat een heerlijke plaat is dat toch! :$
Heb em 2/3 maanden geleden al slechte kwaliteit gehoord toen re-style hem draaide op MOH radio, maar nu eindelijk goeie kwaliteit, jezus wat heerlijk!
Echt een droom track! beetje soft maar ik vind hem perfect! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

aloaaa, het weekend is weer begonnen voor mij..
morgen project pounding bass drum :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 22:11 
 
Hardtraxxer

Ruubiie schreef:
aloaaa, het weekend is weer begonnen voor mij..
morgen project pounding bass drum :D


Jeeeej nog een buitenlander over de Limburgse vloer dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mellow schreef:
Ruubiie schreef:
aloaaa, het weekend is weer begonnen voor mij..
morgen project pounding bass drum :D


Jeeeej nog een buitenlander over de Limburgse vloer dan :P


tss, wel de buitenlander der buitenlanders natuurlijk :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo maar eens slapen, heb besloten toch gewoon naar XX Raw te gaan en aangezien ik niet fit ben, is vroeg slapen wel een prima oplossing ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 23:14 
 

El Mare schreef:
Zo maar eens slapen, heb besloten toch gewoon naar XX Raw te gaan en aangezien ik niet fit ben, is vroeg slapen wel een prima oplossing ^^


Noem je dit vroeg slapen? Vroeg slapen noem ik rond een uurtje of 10 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, voor een vrijdagavond is dit vroeg slapen :thumbup: Normaal wordt het wel 2 of 3 uur op vrijdags, das ongeveer de standaard ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over 24 uur staan we te beuken in Nijmegen of in Culemborg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nijmegennnnnnn, nu slapen, ajuus en tot morgen in de XX.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 01:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zo dat was een mooi avondje met de alpha zusjes!

Draaide o.a. een nieuwe E-Force die wel lekker klonk op de gebruikelijke pitchkicks na.

Verder natuurlijk Tonight Remix, Let It Go, Put It On en nog wat A2 spul, maar ook The Virus Spreads, Dikke Vette Bassplaat & Motherfuck :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 03:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Zo dat was een mooi avondje met de alpha zusjes!

Draaide o.a. een nieuwe E-Force die wel lekker klonk op de gebruikelijke pitchkicks na.

Verder natuurlijk Tonight Remix, Let It Go, Put It On en nog wat A2 spul, maar ook The Virus Spreads, Dikke Vette Bassplaat & Motherfuck :worship: :worship:

jij hebt je dus blijkbaar vermaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 07:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Terugl van. Stappen in maastricht. Nog een uur en dan ben ik thuis. Gutimorgen hardtraxx!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 09:46 
 

Ahhhh, ik heb echt verschrikkelijk geslapen... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 10:08 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Ahhhh, ik heb echt verschrikkelijk geslapen... -.-



Ik ook. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond verjaardagsfeest nummer 1 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 10:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vanavond XXlerator RAW. Daarvoor nog een feestje en daarvoor een BBQ. Top dag in spé
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 10:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
Pommer schreef:
Zo dat was een mooi avondje met de alpha zusjes!

Draaide o.a. een nieuwe E-Force die wel lekker klonk op de gebruikelijke pitchkicks na.

Verder natuurlijk Tonight Remix, Let It Go, Put It On en nog wat A2 spul, maar ook The Virus Spreads, Dikke Vette Bassplaat & Motherfuck :worship: :worship:

jij hebt je dus blijkbaar vermaakt :)


Moah was wel leuk, alleen heb je altijd van die figuren die dan helemaal gek worden als ze Wake Up of Just As Easy horen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 11:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nieuwe avatar. Die beesten zijn zo heilig.



http://joannecasey.blogspot.com/2010/10 ... loths.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 11:10 
 

Ramirez schreef:
KSwoosh schreef:
Ahhhh, ik heb echt verschrikkelijk geslapen... -.-



Ik ook. :sleep:

wij hadden bezoek dus moest ik in et bed van mn broer slapen, en daar leek et echt alsof ik met mn rug in een ravijn lag xd niet normaal dat bed xd
toen maar de matrassen op de grond gegooid en verder proberen te slapen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 11:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Nieuwe avatar. Die beesten zijn zo heilig.



http://joannecasey.blogspot.com/2010/10 ... loths.html

Moehaha geniale avatar.

Edit:

Dan vind ik het tijd worden voor een mooie Struisvogel. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had een droom in een droom :woot:
Vorige  1 ... 853, 854, 855, 856, 857, 858, 859 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic