Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 852, 853, 854, 855, 856, 857, 858 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 18:04 
 
Hardtraxxer

mrazura schreef:
Mellow schreef:
Wijsneusjes. Ik zit me al vanaf 08:45 te vervelen op stage.
Stagebegeleider niet hier, geen opdracht achtergelaten.. geen klusje. Niks!


Wat doe je voor stage als ik vragen mag?


Interaction Designer bij een communicatie bureau in Mestreeeech :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 18:10 
 

Mellow schreef:
Mestreeeech :)



daar mogen ze nou zelf kiezen vanuit de horeca of ze glazen weer gebruiken! :D
misschien 11-11 dat ik langs kom t leven weer met BIER! te gaan genieten!
welk plein start alles daar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 18:12 
 
Hardtraxxer

biscuit schreef:
Mellow schreef:
Mestreeeech :)



daar mogen ze nou zelf kiezen vanuit de horeca of ze glazen weer gebruiken! :D
misschien 11-11 dat ik langs kom t leven weer met BIER! te gaan genieten!
welk plein start alles daar?


Vrijthof zou ik zeggen?
I'm a sad excuse for a carnavalvierder xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 18:14 
 
Hardtraxx Veteran

Mestreech 4 life

En Biscuit woon je onder de grond of zo. Die opening op het vrijthof is elk jaar op L1 :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 18:22 
 

ja de Peel-grond. die is wat dikker dan de zuid-limburgse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer bereikt dit topic die 1000 nou weer is? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Wanneer bereikt dit topic die 1000 nou weer is? :/

Over 2879 posts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Wanneer bereikt dit topic die 1000 nou weer is? :/

Niet, daarvoor wordt hij gesloten en zal topic #3 worden geopend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mestreech was toch deaud door die aardschok van ff geleden? :huh:

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
hardcoresjors schreef:
Wanneer bereikt dit topic die 1000 nou weer is? :/

Niet, daarvoor wordt hij gesloten en zal topic #3 worden geopend.

dat snap ik :P
maar ik bedoel wanneer gebeurt dat eindelijk is! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mellow schreef:
mrazura schreef:
Mellow schreef:
Wijsneusjes. Ik zit me al vanaf 08:45 te vervelen op stage.
Stagebegeleider niet hier, geen opdracht achtergelaten.. geen klusje. Niks!


Wat doe je voor stage als ik vragen mag?


Interaction Designer bij een communicatie bureau in Mestreeeech :)


Opzich klinkt het wel boeiend, maar interactie (met een klant?) zeg je. Hoe uit die interactie zich?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

South park is geniaaaal! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahahahahahaha this made my day! :lol: :lol:

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 18:52 
 

Maximum schreef:
Hahahahahahahahaha this made my day! :lol: :lol:


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 19:18 
 
Hardtraxxer

mrazura schreef:
Mellow schreef:
Interaction Designer bij een communicatie bureau in Mestreeeech :)


Opzich klinkt het wel boeiend, maar interactie (met een klant?) zeg je. Hoe uit die interactie zich?


Ik mag me buigen over de eerste paar stappen van een project.
Klant komt met bijvoorbeeld de vraag naar een applicatie of website. Meestal denkt de klant wel te weten wat zijn gebruikers willen, maar klopt vaak niet omdat ze alleen geloven in eigen aannames.
Dan mag ik gaan uitzoeken wat die gebruikers willen, en dan een prototype gaan maken en dat testen (binnen het bedrijf of met echte gebruikers als daar het budget voor is).

In a nutshell :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 19:21 
 
Hardtraxxer

http://youtu.be/4kZFhyHQG4U

Check deze trouwens als we het toch over Mestreeech hebben (de laatste sketch) :worship: ik ging kapot!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 19:32 
 

Zo, dat is er ook weer uit... *zucht* :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 19:37 
 
Hardtraxxer

robkuh1990 schreef:
Zo, dat is er ook weer uit... *zucht* :$

Willen we het weten? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 19:42 
 

Misschien...

Is al een tijdje een meidje die ik leuk vind, krijg bij haar het gevoel terug van mijn 1e vriendin, ofwel dat wauw-gevoel in de maag en de liefde in je kop...
heb het haar verteld, en ze had echt van.. wauw, niet veel jongens hebben dat bij mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 19:46 
 
Hardtraxxer

Well Hi There! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Misschien...

Is al een tijdje een meidje die ik leuk vind, krijg bij haar het gevoel terug van mijn 1e vriendin, ofwel dat wauw-gevoel in de maag en de liefde in je kop...
heb het haar verteld, en ze had echt van.. wauw, niet veel jongens hebben dat bij mij

pas maar op dat t haar niet alleen om dat gevoel gaat maar het ook echt is omdat jij het bent.. anders kom je miss over een beste tijd achter een niet zon fijne waarheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 19:56 
 

gebeurt ook niet, het gaat haar ook om mij, dat ze mij heeft laten weten...
ze is het geplay op haar zat en wil dus ook wat serieus
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Olijfboompje schreef:
Jolle schreef:
Gears of War 3 nigga.

Kan helaas niet :(

Moet zo werken...

We moeten binnenkort weer ff Horden :P


Haha ja :P Ik zag dat je 'm al uitgespeeld hebt.. ik ben er bijna :D

Ik vond hem heeeeeel vet!
Beetje voorspelbaar, maar te gek uitgewerkt!
Ik heb een traantje gelaten haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 20:34 
 
Hardtraxxer

robkuh1990 schreef:
gebeurt ook niet, het gaat haar ook om mij, dat ze mij heeft laten weten...
ze is het geplay op haar zat en wil dus ook wat serieus


Go for it :D :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering, ik zit echt weinig op Hardtraxx laatste tijd. Druk met kamertje, school enzovoort...


Hoe is het hier :)?
Vorige  1 ... 852, 853, 854, 855, 856, 857, 858 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic