Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 851, 852, 853, 854, 855, 856, 857 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 13:42 
 
Hardtraxx Veteran

Mavio brothers xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 14:13 
 

Haha, geniaal dit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
sukkels! ga ff lekker in het drugstopic praten met dit gezever van jullie!

Moet je hierheen komen met je grote mond.

De laatste die dit soort opmerkingen ben jij monsieur 12 pillen in een weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 15:00 
 

Olijfboompje schreef:
Ruubiie schreef:
sukkels! ga ff lekker in het drugstopic praten met dit gezever van jullie!

Moet je hierheen komen met je grote mond.

De laatste die dit soort opmerkingen ben jij monsieur 12 pillen in een weekend.

Doe niet zo mal, gekke gehaktbal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 15:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tuurlijk meneer de bierindezandbak-pauper wil zich dr ook weer mee bemoeien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga het lekker op straat uitvechten kleuters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Ruubiie schreef:
sukkels! ga ff lekker in het drugstopic praten met dit gezever van jullie!

Moet je hierheen komen met je grote mond.

De laatste die dit soort opmerkingen ben jij monsieur 12 pillen in een weekend.

Hij kan het gewoon niet hebben dat hij voor 23.00 uur al nokkie ging
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 15:29 
 
Hardtraxxer

Goeie genade, zo lang als vandaag heeft een vrijdag nog nooit geduurd.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 15:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ga het lekker op straat uitvechten kleuters.


Wij zijn lekker ouder :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mellow schreef:
Goeie genade, zo lang als vandaag heeft een vrijdag nog nooit geduurd.. :/

Voor mij duurt ie tot op heden vrij kort ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 15:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Mellow schreef:
Goeie genade, zo lang als vandaag heeft een vrijdag nog nooit geduurd.. :/

Voor mij duurt ie tot op heden vrij kort ^^


Ik ben 15.33 onderweg al? jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Chukkels schreef:
Mellow schreef:
Goeie genade, zo lang als vandaag heeft een vrijdag nog nooit geduurd.. :/

Voor mij duurt ie tot op heden vrij kort ^^


Ik ben 15.33 onderweg al? jullie?

En hoeveel van die 55980 seconden heb je daadwerkelijk geestelijk meegekregen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 15:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Best veel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 15:40 
 
Hardtraxxer

Wijsneusjes. Ik zit me al vanaf 08:45 te vervelen op stage.
Stagebegeleider niet hier, geen opdracht achtergelaten.. geen klusje. Niks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ga het lekker op straat uitvechten kleuters.

Lol...

Heb je het inschattingsvermogen van een kwal die op het strand ligt of lijkt dat maar zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gears of War 3 nigga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Gears of War 3 nigga.

Kan helaas niet :(

Moet zo werken...

We moeten binnenkort weer ff Horden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Parvuz schreef:
Ga het lekker op straat uitvechten kleuters.


Wij zijn lekker ouder :D

Zo gedragen jullie je niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mellow schreef:
Wijsneusjes. Ik zit me al vanaf 08:45 te vervelen op stage.
Stagebegeleider niet hier, geen opdracht achtergelaten.. geen klusje. Niks!


Wat doe je voor stage als ik vragen mag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 15:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Squirrie schreef:
Parvuz schreef:
Ga het lekker op straat uitvechten kleuters.


Wij zijn lekker ouder :D

Zo gedragen jullie je niet. :P


Mij is altijd verteld dat een forum een speeltuin is, daar mag ik kinderachtig doen :oh: Buiten het forum om zijn wij allemaal heel anders :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 16:03 
 
Hardtraxx Veteran

WEEKEND :D Morgen rammen bij Co2 en Thera en Degos & Re-Done hoeraaaaaahahahahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weekenddddd zo lekkaaaaah slaaapuuuuuuhhhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roast van charlie sheen is wel geinig
had m alleen veel heftiger verwacht :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Jolle schreef:
Gears of War 3 nigga.

Kan helaas niet :(

Moet zo werken...

We moeten binnenkort weer ff Horden :P


Haha ja :P Ik zag dat je 'm al uitgespeeld hebt.. ik ben er bijna :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
WEEKEND :D Morgen rammen bij Co2 en Thera en Degos & Re-Done hoeraaaaaahahahahah


dit dus :thumbsup:
Vorige  1 ... 851, 852, 853, 854, 855, 856, 857 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic