Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 850, 851, 852, 853, 854, 855, 856 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 08:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Wie heeft dat kaakschaatsen bedacht? :lol:
Echt geniaaal!


Meneer M, van MDMA, en meneer P, van PEP, en de partnes van hen waren op een vergadering bijeengekomen.. Ze keken elkaar aan en zeiden eentoning : "Kaakschaatsen"

Weer een wijze les voor jou, stamt uit '48
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 08:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
hardcoresjors schreef:
Wie heeft dat kaakschaatsen bedacht? :lol:
Echt geniaaal!


Meneer M, van MDMA, en meneer P, van PEP, en de partnes van hen waren op een vergadering bijeengekomen.. Ze keken elkaar aan en zeiden eentoning : "Kaakschaatsen"

Weer een wijze les voor jou, stamt uit '48


Nou, meneer M en meneer P doen hun werk goed als ze aanwezig zijn! :oh:
Kaakschaatsen is t zeker, soms komt er iemand naar me toe waarom ik m'n kaak op de gang heb laten liggen! :D
Hij houd niet echt van stilstaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 08:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Squirrie schreef:
hardcoresjors schreef:
Wie heeft dat kaakschaatsen bedacht? :lol:
Echt geniaaal!


Meneer M, van MDMA, en meneer P, van PEP, en de partnes van hen waren op een vergadering bijeengekomen.. Ze keken elkaar aan en zeiden eentoning : "Kaakschaatsen"

Weer een wijze les voor jou, stamt uit '48


Nou, meneer M en meneer P doen hun werk goed als ze aanwezig zijn! :oh:
Kaakschaatsen is t zeker, soms komt er iemand naar me toe waarom ik m'n kaak op de gang heb laten liggen! :D
Hij houd niet echt van stilstaan

Je vergeet monsieur C.
Deze kerel houdt ook van regelmatige bijpakmomenten op het gebied voor het aanvullen van de kaakschaats meter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 08:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sorry, heb vroeger op middelbare wat geschiedenislessen gemist! Heb niet alles onthouden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 08:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die C zal ik wel nog nooit ontmoet hebben, wel van plan een keer meneer T van Truffel te proberen, lijkt me wel vermakelijk als ik die verhalen van m'n maatjes hoor! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 08:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vermakelijk zegt u goed, smakelijk totaal niet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 08:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Die C zal ik wel nog nooit ontmoet hebben, wel van plan een keer meneer T van Truffel te proberen, lijkt me wel vermakelijk als ik die verhalen van m'n maatjes hoor! :woot:

T van Truffel zorgt niet voor kaakschaatsen.

Wel voor lichtelijk, vage, onwelwillend en psychopathische veranderingen van de omgeving.
Ze zeggen niet voor niets dat je met de meeste tripmiddelen in een psychose gaat voor een paar uur! :mad: :mad: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 08:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
hardcoresjors schreef:
Die C zal ik wel nog nooit ontmoet hebben, wel van plan een keer meneer T van Truffel te proberen, lijkt me wel vermakelijk als ik die verhalen van m'n maatjes hoor! :woot:

T van Truffel zorgt niet voor kaakschaatsen.

Wel voor lichtelijk, vage, onwelwillend en psychopathische veranderingen van de omgeving.
Ze zeggen niet voor niets dat je met de meeste tripmiddelen in een psychose gaat voor een paar uur! :mad: :mad: :mad:


Daarom wil ik hem ook proberen! xd

Maar ik gaat naar school, rustig aan HT! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 08:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jaa pas op jezelf he!

Niet teveel nuttigen tijdens schooltijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 08:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Olijfboompje schreef:
hardcoresjors schreef:
Die C zal ik wel nog nooit ontmoet hebben, wel van plan een keer meneer T van Truffel te proberen, lijkt me wel vermakelijk als ik die verhalen van m'n maatjes hoor! :woot:

T van Truffel zorgt niet voor kaakschaatsen.

Wel voor lichtelijk, vage, onwelwillend en psychopathische veranderingen van de omgeving.
Ze zeggen niet voor niets dat je met de meeste tripmiddelen in een psychose gaat voor een paar uur! :mad: :mad: :mad:


Daarom wil ik hem ook proberen! xd

Maar ik gaat naar school, rustig aan HT! :$

Jaja, jij gaat naar de trip en teuf academie en krijgt daar de nodige cursussen heb ik al gemerkt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sukkels! ga ff lekker in het drugstopic praten met dit gezever van jullie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 10:25 
 

Sta je op, ben je ineens 18 jaar.


Ik ben whiskey, bacardi en Goldstrike halen, hauje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 10:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zometeen de trein naar Schiphol, weekendje naar Parijs met mijn meisje! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 11:47 
 

Dream Chaser schreef:
Zometeen de trein naar Schiphol, weekendje naar Parijs met mijn meisje! ^^

Nice ^^ have fun!
Hopelijk zit het weer een beetje mee...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 12:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thanks!
De weersvoorspelling is zonnig en 23/24 graden, dus dat zit wel goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

#HSWS trending topic op twitter! :lol: Staan wel geniale dingen tussen haha.
"Effe naar het toilet, effe aan m'n slim shore"
"Ze draaien in de kerk altijd erg hard koormuziek"
"Die overval was verschrikkelijk Pro, Mo!"
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 12:30 
 

De muziek van Brennan staat wel erg Heart :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond mijne ook wel goed. :$
"Mooie film: Der Headhuntergang. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 12:33 
 

Deepackt het prophetioneel aan, de opener van mcdv8
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 12:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mijne xd :

ik doe het met 'twins' in mijn alfa! #HSWS @MCDV8
lekker nummertje: 'danza k-adaro' @DjAdaro @MCDV8 #HSWS
ik vind deze kof-fe-nix, heb liever een cappucino #HSWS @MCDV8
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Bepaal niet je leven door een horo'scope die je' niet kan vertrouwen!"
"Prop het geld van scantraxx maar in je zak!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 12:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
"Bepaal niet je leven door een horo'scope die je' niet kan vertrouwen!"
"Prop het geld van scantraxx maar in je zak!"


geniaal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 12:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zeik in mn broek van t lachen, ben toch maar ff naar de Playah...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nairobi schreef:
Parvuz schreef:
"Bepaal niet je leven door een horo'scope die je' niet kan vertrouwen!"
"Prop het geld van scantraxx maar in je zak!"


geniaal xd

Danku danku. :P

Edit: Hoe gaat het eigenlijk met Ivan, Carst en de rest? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nog 1 van mij:

ik heb dat 'digital' nodig, 'punk'! Scan jij dat straxx ff? xd
Vorige  1 ... 850, 851, 852, 853, 854, 855, 856 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic