Of liggen tot 2020Squirrie wrote:Of je blijft eeuwig zitten!
Active topics in Off-Topic
Moderators
Was t maar mogelijk..:p maarja t is of vroeg opstaan of flinke studie vertraging :pSquirrie wrote:Oplossing is makkelijk, afmelden voor al je taken van vandaag en je kussen weer opzoekenTakkU wrote:Wat heb ik toch een gigantische grafhekel aan vroeg opstaan.....
Als de studievertraging van deze ochtend blijven liggen afhangt dan heb je al eerder je kussen paar keer extra opgezochtTakkU wrote:Was t maar mogelijk..:p maarja t is of vroeg opstaan of flinke studie vertraging :pSquirrie wrote:Oplossing is makkelijk, afmelden voor al je taken van vandaag en je kussen weer opzoekenTakkU wrote:Wat heb ik toch een gigantische grafhekel aan vroeg opstaan.....
1 ochtendje is geen vertraging, meerdere wel
Daar komt de spreekwoordelijke Turkse Minister Erdogan uit de spreekwoordelijke mouw als een aap!Squirrie wrote:
Als de studievertraging van deze ochtend blijven liggen afhangt dan heb je al eerder je kussen paar keer extra opgezocht
Ow...kut..
Daar komt de islamitisch aap met een gouden mouw 
Of een hamer met een spijker op zijn arm!Squirrie wrote:Daar komt de islamitisch aap met een gouden mouw
Here Jezus, Amen!Olijfboompje wrote:Of een hamer met een spijker op zijn arm!Squirrie wrote:Daar komt de islamitisch aap met een gouden mouw
Sla de hamer op z'n kop?Squirrie wrote:Here Jezus, Amen!Olijfboompje wrote:Of een hamer met een spijker op zijn arm!Squirrie wrote:Daar komt de islamitisch aap met een gouden mouw
Nee, spijker op arm zijn voet amen!
Jij zit mij toch niet te begekken he!Squirrie wrote:Aaah oke.. Nu snap ik hem
Moggulhardcoresjors wrote:Mooooooooghe HT
Nee, dat zei je ook tegen een zekere jongedame!Squirrie wrote:Ik zou niet durven
Ik durfde ook niet, ik werd gedwongenOlijfboompje wrote:Nee, dat zei je ook tegen een zekere jongedame!Squirrie wrote:Ik zou niet durven
*Je werd opgegeten door tienduizenden beestjes in een alternatief universum!* met enge Qlimax stem wordt dit geformuleerd.Squirrie wrote:Ik durfde ook niet, ik werd gedwongenOlijfboompje wrote:Nee, dat zei je ook tegen een zekere jongedame!Squirrie wrote:Ik zou niet durven
Qlimaaaaaaaaaaaaaaax!
Nee Climax
Je snapt er ook weer niets van
Climax Erotica Store te DordrechtSquirrie wrote:Nee ClimaxJe snapt er ook weer niets van
Geven die ook feestavonden?Olijfboompje wrote:Climax Erotica Store te DordrechtSquirrie wrote:Nee ClimaxJe snapt er ook weer niets van
Squirrie wrote:Als de studievertraging van deze ochtend blijven liggen afhangt dan heb je al eerder je kussen paar keer extra opgezochtTakkU wrote:Was t maar mogelijk..:p maarja t is of vroeg opstaan of flinke studie vertraging :pSquirrie wrote:
Oplossing is makkelijk, afmelden voor al je taken van vandaag en je kussen weer opzoeken
Kijk eens aan! Hij geeft toe!
Slechte zaak jongeman, wat moet er nog van jou terecht komen later als je er nu al met de pet naar gooit
Slechte zaak jongeman, wat moet er nog van jou terecht komen later als je er nu al met de pet naar gooit
We wisten het wel!Squirrie wrote:TakkU wrote:
Als de studievertraging van deze ochtend blijven liggen afhangt dan heb je al eerder je kussen paar keer extra opgezocht
Lijfstraffen zouden op zijn plaats zijn op dit moment!
Misschien dat wel het grote Qlimax waar iedereen het over heeft...Squirrie wrote:
Geven die ook feestavonden?
Enorme dildo's met lasers en kaakschaatsende mensen