Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 848, 849, 850, 851, 852, 853, 854 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 22 sep 2011 18:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Gangsterszzzz


gangsta shit :drool:
Bericht Geplaatst op 22 sep 2011 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zo eindelijk klaar, die stageloper is ook een mooie xd , ik met een omweggetje gevraagt of ie wel is gebruikt, en ook dat doet ie :P ,
zo ziet hij er ook wel uit.. maar verder best wel een chille kerel! :lol:
Bericht Geplaatst op 22 sep 2011 19:15 
 
Hardtraxxer

Ruubiie schreef:
zo eindelijk klaar, die stageloper is ook een mooie xd , ik met een omweggetje gevraagt of ie wel is gebruikt, en ook dat doet ie :P ,
zo ziet hij er ook wel uit.. maar verder best wel een chille kerel! :lol:


mensen die droekz gebruiken zijn losah's :nono:
Bericht Geplaatst op 22 sep 2011 19:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Net P-uitreiking gehad op school :beer: :D
Bericht Geplaatst op 22 sep 2011 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KleineOnruststoker schreef:
Ruubiie schreef:
zo eindelijk klaar, die stageloper is ook een mooie xd , ik met een omweggetje gevraagt of ie wel is gebruikt, en ook dat doet ie :P ,
zo ziet hij er ook wel uit.. maar verder best wel een chille kerel! :lol:


mensen die droekz gebruiken zijn losah's :nono:


ik ga hier inhoudelijk niet op in :x
Bericht Geplaatst op 22 sep 2011 20:11 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Pff posts aanpassen...

Dat mag niet :cry: Wel lekkere tieten en mooi poesje :love:


Ik wacht nog op een vergeldingsactie xd
Bericht Geplaatst op 22 sep 2011 21:35 
 

zo... tijd om Lyx Design de deur uit te doen.
Bericht Geplaatst op 22 sep 2011 23:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

wtf ik wordt de hele tijd afgemeld op msn omdat ik blijkbaar ergens anders nog online ben? maar de andere pc staat uit :/
Bericht Geplaatst op 22 sep 2011 23:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
wtf ik wordt de hele tijd afgemeld op msn omdat ik blijkbaar ergens anders nog online ben? maar de andere pc staat uit :/

had ik laatst ook neteen me pass veranderd...
Bericht Geplaatst op 22 sep 2011 23:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Pommer schreef:
wtf ik wordt de hele tijd afgemeld op msn omdat ik blijkbaar ergens anders nog online ben? maar de andere pc staat uit :/

had ik laatst ook neteen me pass veranderd...


hmm het is nu opgehouden opeens
Bericht Geplaatst op 22 sep 2011 23:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

misschien je mobiel
Bericht Geplaatst op 22 sep 2011 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trusten mensen, morgen weer school :yawn:
Bericht Geplaatst op 22 sep 2011 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meer mensen problemen met MSN?
Bericht Geplaatst op 22 sep 2011 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Meer mensen problemen met MSN?

Nope, not at all ^^
Bericht Geplaatst op 22 sep 2011 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik nu ook niet meer ^^
Ik word bedreigd door iemand :/
Bericht Geplaatst op 23 sep 2011 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Ik nu ook niet meer ^^
Ik word bedreigd door iemand :/

Aangifte.

Gelijk der vanaf :)
Bericht Geplaatst op 23 sep 2011 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk, als je geen naam hebt of telefoonnummer hebt. Check maar ff "Irritatiemomentjestopic".
Bericht Geplaatst op 23 sep 2011 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Leuk, als je geen naam hebt of telefoonnummer hebt. Check maar ff "Irritatiemomentjestopic".

Dan gewoon niet meer reageren ^^
Bericht Geplaatst op 23 sep 2011 00:33 
 

El Mare schreef:
Meer mensen problemen met MSN?

ja ik kon jou eerst geen berichten sturen :P

maar truste "traxx!
Bericht Geplaatst op 23 sep 2011 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee precies, alleen hij belde vanavond nog een keer bij mn ouders thuis. Mja ik ben al iets meer wijs geworden. Hij kende mij van de dierenambulance in Nijmegen, omdat ik daar werk of gewerkt heb en ik heb even nagevraagd bij wat ex-collega's of ze hem kennen en dat is zo.

Klopt Kasper, msn flipte hem ineens xd
Bericht Geplaatst op 23 sep 2011 04:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

And you can let it go!
Bericht Geplaatst op 23 sep 2011 06:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat heb ik toch een gigantische grafhekel aan vroeg opstaan..... :x
Bericht Geplaatst op 23 sep 2011 06:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Wat heb ik toch een gigantische grafhekel aan vroeg opstaan..... :x


Oplossing is makkelijk, afmelden voor al je taken van vandaag en je kussen weer opzoeken :P
Bericht Geplaatst op 23 sep 2011 06:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
TakkU schreef:
Wat heb ik toch een gigantische grafhekel aan vroeg opstaan..... :x


Oplossing is makkelijk, afmelden voor al je taken van vandaag en je kussen weer opzoeken :P

True that.

Of je gaat gewoon niet je bed in, dan hoef je ook niet op te staan!
Bericht Geplaatst op 23 sep 2011 06:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Of je blijft eeuwig zitten! :D
Vorige  1 ... 848, 849, 850, 851, 852, 853, 854 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic