gangsta shithardcoresjors wrote:Gangsterszzzz
Active topics in Off-Topic
Moderators
zo eindelijk klaar, die stageloper is ook een mooie
, ik met een omweggetje gevraagt of ie wel is gebruikt, en ook dat doet ie
,
zo ziet hij er ook wel uit.. maar verder best wel een chille kerel!
-
KHardtraxxer
- 52 posts member since 2011
- last seen Nov 2011
mensen die droekz gebruiken zijn losah'sRuubiie wrote:zo eindelijk klaar, die stageloper is ook een mooie, ik met een omweggetje gevraagt of ie wel is gebruikt, en ook dat doet ie
,
Net P-uitreiking gehad op school

ik ga hier inhoudelijk niet op inKleineOnruststoker wrote:mensen die droekz gebruiken zijn losah'sRuubiie wrote:zo eindelijk klaar, die stageloper is ook een mooie, ik met een omweggetje gevraagt of ie wel is gebruikt, en ook dat doet ie
,
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Ik wacht nog op een vergeldingsactieroberttt wrote:Pff posts aanpassen...
Dat mag nietWel lekkere tieten en mooi poesje
-
G
zo... tijd om Lyx Design de deur uit te doen.
wtf ik wordt de hele tijd afgemeld op msn omdat ik blijkbaar ergens anders nog online ben? maar de andere pc staat uit 
had ik laatst ook neteen me pass veranderd...Pommer wrote:wtf ik wordt de hele tijd afgemeld op msn omdat ik blijkbaar ergens anders nog online ben? maar de andere pc staat uit
hmm het is nu opgehouden opeensroberttt wrote:had ik laatst ook neteen me pass veranderd...Pommer wrote:wtf ik wordt de hele tijd afgemeld op msn omdat ik blijkbaar ergens anders nog online ben? maar de andere pc staat uit
Trusten mensen, morgen weer school 
Nope, not at allEl Mare wrote:Meer mensen problemen met MSN?
Aangifte.El Mare wrote:Ik nu ook niet meer![]()
Ik word bedreigd door iemand
Gelijk der vanaf
Leuk, als je geen naam hebt of telefoonnummer hebt. Check maar ff "Irritatiemomentjestopic".
Dan gewoon niet meer reagerenEl Mare wrote:Leuk, als je geen naam hebt of telefoonnummer hebt. Check maar ff "Irritatiemomentjestopic".
-
G
ja ik kon jou eerst geen berichten sturenEl Mare wrote:Meer mensen problemen met MSN?
maar truste "traxx!
Nee precies, alleen hij belde vanavond nog een keer bij mn ouders thuis. Mja ik ben al iets meer wijs geworden. Hij kende mij van de dierenambulance in Nijmegen, omdat ik daar werk of gewerkt heb en ik heb even nagevraagd bij wat ex-collega's of ze hem kennen en dat is zo.
Klopt Kasper, msn flipte hem ineens
Klopt Kasper, msn flipte hem ineens
Wat heb ik toch een gigantische grafhekel aan vroeg opstaan..... 
Oplossing is makkelijk, afmelden voor al je taken van vandaag en je kussen weer opzoekenTakkU wrote:Wat heb ik toch een gigantische grafhekel aan vroeg opstaan.....
True that.Squirrie wrote:Oplossing is makkelijk, afmelden voor al je taken van vandaag en je kussen weer opzoekenTakkU wrote:Wat heb ik toch een gigantische grafhekel aan vroeg opstaan.....
Of je gaat gewoon niet je bed in, dan hoef je ook niet op te staan!