Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 845, 846, 847, 848, 849, 850, 851 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 16:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://shop.conrad.nl/auto/multimedia/v ... 71389.html

Wat denken jullie? denk zelf dat het troep is.. ( is voor een maat van me ;) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 16:38 
 
Hardtraxx Veteran

Nightmarez schreef:
http://shop.conrad.nl/auto/multimedia/versterkers/bass-powersets/371389.html

Wat denken jullie? denk zelf dat het troep is.. ( is voor een maat van me ;) )


is idd troep...
als merken met max wattages pronken ipv de rms waarden dan haak ik sowieso al af xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 16:54 
 
Hardtraxx Veteran

Raveland is kut, troep, rommel, bagger, kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond maar weer eens beginnen met hardlopen! :P
Conditie is weer tot het laagste punt gedaald. En moet ook zorgen dat ik af val. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 17:29 
 

klaar met php'en voor vandaag :P
ik heb nu een pagina gemaakt waarbij ik random 10 stations uit de NS database opvraag, en dan voor elke station de eerst volgende trein laat zien en hoe laat die gaat.

het enigste nadeel is, ik doe daarbij 11 requests bij de NS server, terwijl ik er maar 50.000 per dag mag maken...
niet echt geschikt voor massagebruik dus :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 17:32 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
klaar met php'en voor vandaag :P
ik heb nu een pagina gemaakt waarbij ik random 10 stations uit de NS database opvraag, en dan voor elke station de eerst volgende trein laat zien en hoe laat die gaat.

het enigste nadeel is, ik doe daarbij 11 requests bij de NS server, terwijl ik er maar 50.000 per dag mag maken...
niet echt geschikt voor massagebruik dus :(


Dan request je alle stations, sla je zelf op... dat doe je een x aantal keer per dag zodat het up to date is, haal je daar je info uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 17:55 
 
Hardtraxxer

Zo ook even een foto van mij opgestuurd naar Frenky voor het HT leden Topic :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 18:35 
 

KSwoosh schreef:
niet echt geschikt voor massagebruik dus :(

Lolol, ik las massagegebruik xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anco schreef:
Zo ook even een foto van mij opgestuurd naar Frenky voor het HT leden Topic :)


Moet ik ook idd nog ff een keer doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 19:21 
 

Hoofdcoach schreef:
KSwoosh schreef:
klaar met php'en voor vandaag :P
ik heb nu een pagina gemaakt waarbij ik random 10 stations uit de NS database opvraag, en dan voor elke station de eerst volgende trein laat zien en hoe laat die gaat.

het enigste nadeel is, ik doe daarbij 11 requests bij de NS server, terwijl ik er maar 50.000 per dag mag maken...
niet echt geschikt voor massagebruik dus :(


Dan request je alle stations, sla je zelf op... dat doe je een x aantal keer per dag zodat het up to date is, haal je daar je info uit :P

dat is een goede idd, maar dan alsnog, er zijn meer als 500 stations inNL, en dan zou ik niet erg frequent de gegevens op kunnen halen.
maar dat moet ik dus nog ff bekijken hoe ik dat ga doen [bijvoorbeeld hoe ik uberhaubt iets gegevens van een server laat halen als ik geen pagina voor me heb, geen idee hoe dat werkt :P]
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ajax 1-0 voor in de rust, had wel wat meer gemogen maarja, lekker goaltje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 19:43 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Hoofdcoach schreef:
KSwoosh schreef:
klaar met php'en voor vandaag :P
ik heb nu een pagina gemaakt waarbij ik random 10 stations uit de NS database opvraag, en dan voor elke station de eerst volgende trein laat zien en hoe laat die gaat.

het enigste nadeel is, ik doe daarbij 11 requests bij de NS server, terwijl ik er maar 50.000 per dag mag maken...
niet echt geschikt voor massagebruik dus :(


Dan request je alle stations, sla je zelf op... dat doe je een x aantal keer per dag zodat het up to date is, haal je daar je info uit :P

dat is een goede idd, maar dan alsnog, er zijn meer als 500 stations inNL, en dan zou ik niet erg frequent de gegevens op kunnen halen.
maar dat moet ik dus nog ff bekijken hoe ik dat ga doen [bijvoorbeeld hoe ik uberhaubt iets gegevens van een server laat halen als ik geen pagina voor me heb, geen idee hoe dat werkt :P]


Cronjobs :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Ajax 1-0 voor in de rust, had wel wat meer gemogen maarja, lekker goaltje :P

Slecht hoor. :P Zal helemaal dubbel liggen als Noordwijk er een verlenging uit sleept en wint met penalty's. Mja zal wel niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 20:18 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
hardcoresjors schreef:
Ajax 1-0 voor in de rust, had wel wat meer gemogen maarja, lekker goaltje :P

Slecht hoor. :P Zal helemaal dubbel liggen als Noordwijk er een verlenging uit sleept en wint met penalty's. Mja zal wel niet. :P


Tja wat wil je dan met een b team xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 20:29 
 

Hoofdcoach schreef:
Parvuz schreef:
hardcoresjors schreef:
Ajax 1-0 voor in de rust, had wel wat meer gemogen maarja, lekker goaltje :P

Slecht hoor. :P Zal helemaal dubbel liggen als Noordwijk er een verlenging uit sleept en wint met penalty's. Mja zal wel niet. :P


Tja wat wil je dan met een b team xd

C zelfs, paar debutanten
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Parvuz schreef:
hardcoresjors schreef:
Ajax 1-0 voor in de rust, had wel wat meer gemogen maarja, lekker goaltje :P

Slecht hoor. :P Zal helemaal dubbel liggen als Noordwijk er een verlenging uit sleept en wint met penalty's. Mja zal wel niet. :P


Tja wat wil je dan met een b team xd

Dan nog, ze zijn niet zonder reden bij Ajax terecht gekomen en de spelers van Noordwijk niet. Dan is 1-3 gewoon een slechte uitslag. Hopelijk een voorbode voor zaterdag ;) (ik weet, ik weet, van deze spelers zullen alleen Vertonghen, Eriksen, Blind en miss Siem De Jong meedoen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1-3. schijnt niet zo'n beste pot te zijn geweest. :P Ag altijd beter dan 4-2 verliezen van een amateurclub zoals Willem II doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Word nog leuk trouwens, zonder Sulejmani, Ebecilio en Özbiliz. Die De Sa en Lukoki vind ik nou ook niet echt boeiend. Word weer Boerrigter - Bulykin - Sigthorson dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 20:39 
 

Bulykin... Denk het niet eigenlijk, geen basis
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Word nog leuk trouwens, zonder Sulejmani, Ebecilio en Özbiliz. Die De Sa en Lukoki vind ik nou ook niet echt boeiend. Word weer Boerrigter - Bulykin - Sigthorson dus?


Boerrigter - De Jong - Sigthorson
Boerrigter - Sightorson - Serero
Boerrigter - Sightorson - Lukoki

Genoeg opties voor de boer >.<
maar de jong spits vind ik wel altijd bagger!
net als blind basis, wat een prutser! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Steffnov schreef:
Word nog leuk trouwens, zonder Sulejmani, Ebecilio en Özbiliz. Die De Sa en Lukoki vind ik nou ook niet echt boeiend. Word weer Boerrigter - Bulykin - Sigthorson dus?


Boerrigter - De Jong - Sigthorson
Boerrigter - Sightorson - Serero
Boerrigter - Sightorson - Lukoki

Genoeg opties voor de boer >.<
maar de jong spits vind ik wel altijd bagger!
net als blind basis, wat een prutser! :x


Ik moet zeggen...daar word ik als Twente fan moeilijk bang van hoor. Boerrigter vind ik steeds minder spelen dit seizoen (begon sterk), Sightorson moet opboksen tegen een Douglas in bloedvorm, en Serrero/Lukoki hebben mij tiotaal niet kunnen overtuigen. En Siem de Jong is traditioneel alleen goed tegen Twente, dus dat zal hem wel weer worden :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 21:47 
 

Do a barrel roll!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 21:56 
 

Jullie zijn allemaal dikke pony`s.

Amen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 21:57 
 
Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
Jullie zijn allemaal dikke pony`s.

Amen.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 22:08 
 

Heuwhs!@
Vorige  1 ... 845, 846, 847, 848, 849, 850, 851 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic