Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 846, 847, 848, 849, 850, 851, 852 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Jullie zijn allemaal lieve schatten.

Amen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

South Park gaat over 2 weken weer verder :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slapen wordt weer huilen met de pet op met mijn verstopte neus :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
South Park gaat over 2 weken weer verder :clap:

:thumbsup: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even een dagje wat vroeger naar bed, morgen begint de stagedag nóg vroeger dan normaal. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga me nest in!

Weltruste HT! :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kga maar eens slapen, morgen wel lekker om half 11 beginnen :)

Trusten people :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 00:41 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 05:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Afbeelding

FU! Heb nachtdienst dan mag ik dat. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 07:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeiemorge :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 10:02 
 

morguh! :corn:


via facebook erachter komen dat je halfbroer een dochter heeft die ontzettend lekker is. :drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 10:16 
 
Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
morguh! :corn:


via facebook erachter komen dat je halfbroer een dochter heeft die ontzettend lekker is. :drool: :love:


<18 jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Whaha, kom je op je werk.. word er verteld dat je vandaag weer een nieuwe stageloper meekrijgt..
Stageloper :thumbdown: :thumbdown: meestal van die halve tamme..
Maar deze x is het wat beters :D , luistert hardstyle, is al naar hardbass geweest verteld ie net haha, eindelijk een x wat fatsoenlijks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 11:40 
 

Hoofdcoach schreef:
biscuit schreef:
morguh! :corn:


via facebook erachter komen dat je halfbroer een dochter heeft die ontzettend lekker is. :drool: :love:


<18 jaar?


17-18 weet t niet zeker.
want ze was bezig met rijbewijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 11:41 
 

Ruubiie schreef:
Whaha, kom je op je werk.. word er verteld dat je vandaag weer een nieuwe stageloper meekrijgt..
Stageloper :thumbdown: :thumbdown: meestal van die halve tamme..
Maar deze x is het wat beters :D , luistert hardstyle, is al naar hardbass geweest verteld ie net haha, eindelijk een x wat fatsoenlijks!

alleen:

hij mag zich hier ook wel even voorstellen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet vanmiddag ook op stagegesprek ^^ Hoop echt dat ik het wordt anders kan ik van de opleiding af :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 12:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zoveel zin in XXL zaterdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Zoveel zin in Project Hardcore zaterdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 13:00 
 

Fietswedstrijdjes in ons studielandschap... Like W T F
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 13:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Trollhoofd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 13:37 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
TiMOTHYb schreef:
Zoveel zin in Project Hardcore zaterdag!


Is afgelast zie actueel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hap hap :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 13:41 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker blijven happen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 14:07 
 
Hardtraxx Veteran

En je maar afvragen waarom de stream het niet doet, blijkt dat ik een ander ip van UPC heb gekregen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 14:14 
 
Hardtraxxer

Lekker thuisblijven.
School is overrated. -.-
Vorige  1 ... 846, 847, 848, 849, 850, 851, 852 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic