Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 844, 845, 846, 847, 848, 849, 850 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 12:06 
 

Laatste tijd flink raak met de auto's van artiesten

vorig jaar: Jowan's auto gejat
Frontliner's auto leeggejat
V.d week B-front's Auto leeggejat
Nu Showteks auto gejat
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar is niet echt "laatste tijd". Wel in anderhalve week Frontliner's auto bekrast en ondergespoten met graffiti, B-Front's auto leeg gejat en Showtek's auto gejat. Maar goed...het gebeurt elke dag, nu toevallig met DJs. Blijft schandalig natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 12:50 
 
Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
Laatste tijd flink raak met de auto's van artiesten

vorig jaar: Jowan's auto gejat
Frontliner's auto leeggejat
V.d week B-front's Auto leeggejat
Nu Showteks auto gejat


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 13:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Vorig jaar is niet echt "laatste tijd". Wel in anderhalve week Frontliner's auto bekrast en ondergespoten met graffiti, B-Front's auto leeg gejat en Showtek's auto gejat. Maar goed...het gebeurt elke dag, nu toevallig met DJs. Blijft schandalig natuurlijk.


vergeet 'sterretje' uit cherso nie :D xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 13:41 
 
Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
Steffnov schreef:
Vorig jaar is niet echt "laatste tijd". Wel in anderhalve week Frontliner's auto bekrast en ondergespoten met graffiti, B-Front's auto leeg gejat en Showtek's auto gejat. Maar goed...het gebeurt elke dag, nu toevallig met DJs. Blijft schandalig natuurlijk.


vergeet 'sterretje' uit cherso nie :D xd

Terecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bron is uiteraard 1 of meerdere van de Social Media's :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
Steffnov schreef:
Vorig jaar is niet echt "laatste tijd". Wel in anderhalve week Frontliner's auto bekrast en ondergespoten met graffiti, B-Front's auto leeg gejat en Showtek's auto gejat. Maar goed...het gebeurt elke dag, nu toevallig met DJs. Blijft schandalig natuurlijk.


vergeet 'sterretje' uit cherso nie :D xd


Het gaat hier om de auto's van artiesten.


Ander onderwerp: Weekend!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 14:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:

Ander onderwerp: Weekend!! :yay:

Ik ook zo goed als. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 14:55 
 

klooien met de NS API :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 15:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
klooien met de NS API :cool:

Pardon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 15:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
KSwoosh schreef:
klooien met de NS API :cool:

Pardon?

API van de Nederlandse Spoorwegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 15:19 
 

Taxi schreef:
TiMOTHYb schreef:
KSwoosh schreef:
klooien met de NS API :cool:

Pardon?

API van de Nederlandse Spoorwegen.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 15:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ah :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 15:33 
 

en wat kun je er mee doen dan? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 15:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

30 minuten Happy Hakkuh @ 3FM!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 15:34 
 

Neilio - makes me :cool: @ mijn doppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 15:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb Burning Love aangevraagd via de twitter. Gewoon voor de gein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 15:39 
 
Hardtraxxer

Hardstyle Top 100 Vol.9

Weet niet waarom... maar staat hier aan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 15:40 
 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 15:47 
 
Hardtraxxer

Tijd voor een potje lol, ciaociao (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 15:54 
 

biscuit schreef:
en wat kun je er mee doen dan? :huh:

stationgegevens opvragen, routes plannen, kortom, alle gegevens van de NS raadplegen.

dit wil ik gebruiken voor een web applicatie die ik voor school aan het maken ben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 16:01 
 

ughm, bezig met photoshoppen voor een advertentie over mezelf..

BAH... geen inspiratie
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 16:22 
 

Afbeelding
Afbeelding

mijn 2 project-ideeën
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
ughm, bezig met photoshoppen voor een advertentie over mezelf..




snel klaar zeker? :D
Vorige  1 ... 844, 845, 846, 847, 848, 849, 850 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic