Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 843, 844, 845, 846, 847, 848, 849 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 22:57 
 


Awwwwwwwwwww yeah!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 22:58 
 

Majestiq12 · Do you have the courage to believe?






zaterdag 5 november 2011
17:00 - 03:00
Stadium Arena
Norrköping
Zweden


Muziekstijlen
hardcore, hardstyle

Minimumleeftijd
18


Line-up

Activator
Dutch Master
Geck-o
Mad Dog
Psyko Punkz
Tatanka
Thera
MC: Syco


Dat heet voor mij een uitdaging om daar aanwezig te zijn. dit is mijn ideale line-up!

pieter en rik: maak je maar klaar ik kom langs! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 23:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jij wel Rambo
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 23:00 
 

Banaanslak schreef:

Awwwwwwwwwww yeah!

wat een held is het ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 23:00 
 

http://sverigesradio.se/sida/play.aspx?kanal=1607

vaker zweden luistern! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 23:01 
 

Banaanslak schreef:

Awwwwwwwwwww yeah!


Die onderbreking :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 23:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Yeah morgen gratis trackje van Wildstylez :). Oja daar buk weer een x :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 23:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

D-Ruz schreef:
Yeah morgen gratis trackje van Wildstylez :). Oja daar buk weer een x :P

Lekker bezig. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 23:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Succes morgenochtend alvast. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Kga maar eens pitten, trusten people :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 07:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mogheeeeeeeeeeee :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 08:46 
 

hardcoresjors schreef:
Mogheeeeeeeeeeee :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 10:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
hardcoresjors schreef:
Mogheeeeeeeeeeee :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 10:31 
 
Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:

Awwwwwwwwwww yeah!


Haha die gast met krullen is uit mijn vriendengroep xd ook mee op vakantie geweest lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
KSwoosh schreef:
hardcoresjors schreef:
Mogheeeeeeeeeeee :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heerlijk, werken zometeen van 12:00-18:00, op zo'n dag dat je denkt, dat je nog wel een poosje kunt blijven liggen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Back @ Mr. Gay Corleone, hier word je toch niet voor wakker...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 10:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vond September toch wel opvallend droog moet ik zeggen, heb nog geen een keer door de regen naar school hoeven gaan.. terwijl het normaal elke week wel een keer feest is. Hadden ze ook wel voorspeld, kunnen ze blijkbaar toch nog iets daar bij het KNMI.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 10:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vandaag tot 4 uur op school, 6 uur thuis,7 uur werken tot half 2 s'nachts en er om kwart voor 7 weer uit.
:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu in de trein en kwart over 12 beginnen, half 4 weer klaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik eens een keer op school, is de halve klas er niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Ben ik eens een keer op school, is de halve klas er niet

Die bleven weg omdat jij er nooit was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee, omdat de laatste twee uur uitvallen, waar ook nog een tussenuur bij zat, wel begrijpelijk want sommigen moeten van ver komen, voor mij is het maar een half uur fietsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Maar" een half uur? Ik heb nog nooit meer dan 10/15 minuten hoeven fietsen naar school, zelfs nu op de universiteit niet.
Vorige  1 ... 843, 844, 845, 846, 847, 848, 849 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic