Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 842, 843, 844, 845, 846, 847, 848 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
op naar me eindexamen xd

wish me luck :D


Succes! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 17:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vriend van mij heeft echt geniale filmpjes van da syndrome, thera en deepack opgenomen backstage bij project n50. Zie ze nu haha, jammer dat ik er niet bij was :(

Gaat vette aftermovie worden.

Vooral thera die achter de draaitafels weggaat en zelf helemaal losgaat bij Oh My Sun
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 18:50 
 
Hardtraxx Veteran

Tussentijdse toets gehaald :D had zelfs een ingreep :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 18:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Tussentijdse toets gehaald :D had zelfs een ingreep :P


Haha nice! Wat was er gebeurd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 18:54 
 
Hardtraxx Veteran

Op zo'n rotonde, ik kijk, komt zo'n politie/marechaussee busje KEIHARD aangereden maar er kwam nog een auto voor hun langs zeg maar. Dus die moesten remmen. Dus ik: mooi, nu kan ik. Ga ik, komt er effe zo'n knulletje in een Golfje (je kent ze wel) nog gauw de hoek om... bam stil. Ach ja vrijstellingen binnen, nu nog een paar lessen en dan zo snel mogelijk op examen, duurt me veel te lang allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 18:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Stelt ook allemaal niet veel voor. Je moet gewoon geluk hebben dat je op je examen niks vervelends tegen komt. Anders is het echt gewoon 25 minuten een stukje rijden en je hebt hem binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 19:00 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Stelt ook allemaal niet veel voor. Je moet gewoon geluk hebben dat je op je examen niks vervelends tegen komt. Anders is het echt gewoon 25 minuten een stukje rijden en je hebt hem binnen.

Ja precies, mijn instructeur zei ook al dat tijdens de les alles goed gaat maar dat tijdens examens altijd van dat soort random dingen gebeuren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 19:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Grappig, ik hoor net dat Alpha Twins vrijdag bij ons in het dorp draaien, onverwachts nog een keer Tonight Remix live horen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 19:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben ik vrijdag vrij moet je voor je zusjes kaartjes voor Coldplay proberen te bestellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft just amnesia join gesmoord :D
Twas nodig ! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 20:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hahahaha we kijken door de shots van N50. Ik zie een paar hardtraxx mensen voorbij komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 20:34 
 

Hoppaa... Oh Oh cherso :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 20:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Hoppaa... Oh Oh cherso :D

Wat een boute programma
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 20:43 
 

die homo is zo facking lol

Tony: "nee joh, laat mijn dino-eieren gewoon liggen. Kijken wat er uit komt"
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 20:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hier moest ik zijn.

Goeieavond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 20:51 
 
Hardtraxx Veteran

Pff valt weer vies tegen dat ohoh. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 21:08 
 
Hardtraxx Veteran

Vond t wel lachen, maarja kijk eigenlijk alleen voor het neuken
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 21:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Sparta Nijkerk 1 - 1 Staphorst
38' R. Mijnheer 0-1
41' R. Knul 1-1

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 21:16 
 

De Villa, ja, daar zou ik mij nog best voor opgeven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Sparta Nijkerk 1 - 1 Staphorst
38' R. Mijnheer 0-1
41' R. Knul 1-1

:P


Ik ben niet voor de club, maar kom wel uit nijkerk:D
hoorde dat ze een penalty miste? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ha, Rob heeft gescoord? Nog mee in de klas gezeten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kga maar eens pitten, trusten people :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 22:34 
 

wow, de NS heeft maarliefst 389 station :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 22:35 
 

een track op klartext radio(zweden)

zingt een rapster: kill the nigger! xd chill with my pussy :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 22:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk weer POWNED
Vorige  1 ... 842, 843, 844, 845, 846, 847, 848 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic