Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 841, 842, 843, 844, 845, 846, 847 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zaterdag Euphoria geweest,zondag werken tot 22.30uur ,daarna feestje in Tilburg van mn zus tot een uurtje of 3, gister 8uur smorgens begonnen met personeelsfeest..
outdoor karten, paintballen, en goed hard gezopen..

kortom: mijn dinsdag is kut haha :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 10:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bored @ school :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

telkens als ik een pitchkick hoor moet ik denken aan nando die die pitchkick na ging doen met zn hand in de bus richting Q-Base. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
telkens als ik een pitchkick hoor moet ik denken aan nando die die pitchkick na ging doen met zn hand in de bus richting Q-Base. :P

Hahaha, sorry. xd Ik hou niet zo van pitchkicks. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 12:23 
 

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net gaan solliciteren :D
Hoop dak de job heb ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 12:51 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
oostzaner schreef:
telkens als ik een pitchkick hoor moet ik denken aan nando die die pitchkick na ging doen met zn hand in de bus richting Q-Base. :P

Hahaha, sorry. xd Ik hou niet zo van pitchkicks. :P


ik ook niet :x net alsof je een mega springveer laat schieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

straks maar weer ff de leermap induiken
vanaaf eindexamen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
straks maar weer ff de leermap induiken
vanaaf eindexamen xd

Waarvoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
The Anim0l schreef:
straks maar weer ff de leermap induiken
vanaaf eindexamen xd

Waarvoor?



opleiding geluidstechnicus/producer
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
Dj Skitzo schreef:
The Anim0l schreef:
straks maar weer ff de leermap induiken
vanaaf eindexamen xd

Waarvoor?



opleiding geluidstechnicus/producer

ok vetjes :) is wel een dure opleiding ofniet? ik ga volgend jaar AV-productie doen op het deltion college, maar da is gewoon meer als 1000 euro :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

deze opleiding was 2000 xD

maar is het cker waard
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 14:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nog maar een x Inception kijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Nog maar een x Inception kijken :P

als je m nou in een droom gaat kijke
en dan vervolgens in je droom droomt dat je inception gaat kijken
kan je ook weer in die droom inception kijken

waardoor je m heel vaak kan kijken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 14:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Nog maar een x Inception kijken :P

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 14:52 
 
Hardtraxxer

Dj Skitzo schreef:
ok vetjes :) is wel een dure opleiding ofniet? ik ga volgend jaar AV-productie doen op het deltion college, maar da is gewoon meer als 1000 euro :oh:


Ik neem aan dat je dan ook weet met wat voor dure materialen je dan werkt?
Camera's enzo zijn al meer als 45.000 euro ofzo :p
Deed ook AV productie, tot ik specialisatie ging kiezen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

word strontvervelend van mij, mezelf en ik af en toe :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zo eventjes een kleine pauze inlassen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 15:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
zo eventjes een kleine pauze inplassen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
word strontvervelend van mij, mezelf en ik af en toe :lol:

Dat worden wij ook wel eens af en toe :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ruubiie schreef:
word strontvervelend van mij, mezelf en ik af en toe :lol:

Dat worden wij ook wel eens af en toe :innocent:


gelukkig heb jij er geen last van :thumbup:
maar ik wist dat deze troll kwam :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 16:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
Pommer schreef:
Nog maar een x Inception kijken :P

als je m nou in een droom gaat kijke
en dan vervolgens in je droom droomt dat je inception gaat kijken
kan je ook weer in die droom inception kijken

waardoor je m heel vaak kan kijken :D


Haha :P
Blijft een heldenfilm, al kon ik het niet laten om af en toe aan die South Park aflevering te denken tussen door xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
The Anim0l schreef:
Pommer schreef:
Nog maar een x Inception kijken :P

als je m nou in een droom gaat kijke
en dan vervolgens in je droom droomt dat je inception gaat kijken
kan je ook weer in die droom inception kijken

waardoor je m heel vaak kan kijken :D


Haha :P
Blijft een heldenfilm, al kon ik het niet laten om af en toe aan die South Park aflevering te denken tussen door xd



haha die van south park heb k nog niet eens helemaal gezien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Insheeption, seizoen 13 of 14, nu kijken. Heerlijke ep!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

op naar me eindexamen xd

wish me luck :D
Vorige  1 ... 841, 842, 843, 844, 845, 846, 847 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic