ACTUEEL!!! de oorzaak van de aarbeving is bekend! 
haha nou?biscuit wrote:ACTUEEL!!! de oorzaak van de aarbeving is bekend!
haha nou?biscuit wrote:ACTUEEL!!! de oorzaak van de aarbeving is bekend!
ga naar de sectie actueelhardcoresjors wrote:haha nou?biscuit wrote:ACTUEEL!!! de oorzaak van de aarbeving is bekend!
Hou je bek.hardcoresjors wrote:WAAR IS DAT FEESTJE?!
Wat kun jij altijd lekker reagerenKSwoosh wrote:Hou je bek.hardcoresjors wrote:WAAR IS DAT FEESTJE?!
Heeerlijk!wootum wrote:Wat kun jij altijd lekker reagerenKSwoosh wrote:Hou je bek.hardcoresjors wrote:WAAR IS DAT FEESTJE?!
3 straten verderop achter de blauwe boom die gevuld is met zuid-Tawainese dwergnijlpaardenvoer. Neem wel de fiets, want de oorlog in Lesotho is nog in volle gang.hardcoresjors wrote:WAAR IS DAT FEESTJE?!
weet je zeker dat het niet bij het paarse pad achter de drie dubbele lantaarnpaal was? ik zou toch zweren dat ik daar een Portugese aap in het water zag dansen met een Colombiaans echtpaar die zijn gesneuveld in de wedstrijd tussen BMW's en kraaien!katamaran wrote:3 straten verderop achter de blauwe boom die gevuld is met zuid-Tawainese dwergnijlpaardenvoer. Neem wel de fiets, want de oorlog in Lesotho is nog in volle gang.hardcoresjors wrote:WAAR IS DAT FEESTJE?!
goodnighturbandesigner wrote:Welterusten!
Danku, kwart over 6 er uit morgenroberttt wrote:goodnighturbandesigner wrote:Welterusten!
Nou ik weet het niet helemaal zeker. De kaart, die gedrukt was op een eeuwenoud vingerdopje, was niet geheel zichtbaar. Ik heb hem gekocht bij de loempia-temmer, je weet wel, die naast het vierkante goudvissen museum. Geheel zeker van mijn zaak ben ik dus ook niet, aangezien de neef van de Dominicaanse keizer gelooft in meeuwen.hardcoresjors wrote:weet je zeker dat het niet bij het paarse pad achter de drie dubbele lantaarnpaal was? ik zou toch zweren dat ik daar een Portugese aap in het water zag dansen met een Colombiaans echtpaar die zijn gesneuveld in de wedstrijd tussen BMW's en kraaien!katamaran wrote:3 straten verderop achter de blauwe boom die gevuld is met zuid-Tawainese dwergnijlpaardenvoer. Neem wel de fiets, want de oorlog in Lesotho is nog in volle gang.hardcoresjors wrote:WAAR IS DAT FEESTJE?!
mikeee wrote:TiMOTHYb wrote:Goeiemorgen..