Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 840, 841, 842, 843, 844, 845, 846 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 21:39 
 

ACTUEEL!!! de oorzaak van de aarbeving is bekend! :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
ACTUEEL!!! de oorzaak van de aarbeving is bekend! :surrender:


haha nou? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 21:41 
 

hardcoresjors schreef:
biscuit schreef:
ACTUEEL!!! de oorzaak van de aarbeving is bekend! :surrender:


haha nou? :P

ga naar de sectie actueel
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 21:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

aaaa luister ik The Magic Show gaat er iets fout. Geen The Magic Show meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 21:54 
 

djpatt:
Laatst bezocht: 18-09-2011, 13:44

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 21:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

He's back :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Let my vision inside youuu
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:16 
 

NED3 nu :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen ff naar de T-Mobile winkel om het internet te laten fiksen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WAAR IS DAT FEESTJE?! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:25 
 

hardcoresjors schreef:
WAAR IS DAT FEESTJE?! :woot:

Hou je bek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
hardcoresjors schreef:
WAAR IS DAT FEESTJE?! :woot:

Hou je bek.


Wat kun jij altijd lekker reageren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
KSwoosh schreef:
hardcoresjors schreef:
WAAR IS DAT FEESTJE?! :woot:

Hou je bek.


Wat kun jij altijd lekker reageren :lol:

Heeerlijk! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
WAAR IS DAT FEESTJE?! :woot:

3 straten verderop achter de blauwe boom die gevuld is met zuid-Tawainese dwergnijlpaardenvoer. Neem wel de fiets, want de oorlog in Lesotho is nog in volle gang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
hardcoresjors schreef:
WAAR IS DAT FEESTJE?! :woot:

3 straten verderop achter de blauwe boom die gevuld is met zuid-Tawainese dwergnijlpaardenvoer. Neem wel de fiets, want de oorlog in Lesotho is nog in volle gang.


weet je zeker dat het niet bij het paarse pad achter de drie dubbele lantaarnpaal was? ik zou toch zweren dat ik daar een Portugese aap in het water zag dansen met een Colombiaans echtpaar die zijn gesneuveld in de wedstrijd tussen BMW's en kraaien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welterusten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 23:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Welterusten!

goodnight
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
urbandesigner schreef:
Welterusten!

goodnight

Danku, kwart over 6 er uit morgen xd. Gelukkig is dit nog maar een paar dagen zo, na m'n verhuizing :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Welterusten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
katamaran schreef:
hardcoresjors schreef:
WAAR IS DAT FEESTJE?! :woot:

3 straten verderop achter de blauwe boom die gevuld is met zuid-Tawainese dwergnijlpaardenvoer. Neem wel de fiets, want de oorlog in Lesotho is nog in volle gang.


weet je zeker dat het niet bij het paarse pad achter de drie dubbele lantaarnpaal was? ik zou toch zweren dat ik daar een Portugese aap in het water zag dansen met een Colombiaans echtpaar die zijn gesneuveld in de wedstrijd tussen BMW's en kraaien!

Nou ik weet het niet helemaal zeker. De kaart, die gedrukt was op een eeuwenoud vingerdopje, was niet geheel zichtbaar. Ik heb hem gekocht bij de loempia-temmer, je weet wel, die naast het vierkante goudvissen museum. Geheel zeker van mijn zaak ben ik dus ook niet, aangezien de neef van de Dominicaanse keizer gelooft in meeuwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 07:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goeiemorgen. Wat een tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 08:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Goeiemorgen. :yawn: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 08:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

allohaaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
TiMOTHYb schreef:
Goeiemorgen. :yawn: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oi
Vorige  1 ... 840, 841, 842, 843, 844, 845, 846 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic