2 cijfers, 2 keer een 8.2!
vorig jaar had ik 2 toetsen nodig om bij elkaar een 8.2 te halen!
trots!
vorig jaar had ik 2 toetsen nodig om bij elkaar een 8.2 te halen!
trots!
dan heb je veel verbetering ondergaanhardcoresjors wrote:2 cijfers, 2 keer een 8.2!
vorig jaar had ik 2 toetsen nodig om bij elkaar een 8.2 te halen!![]()
trots!
ik heb is een keer geleerd hahaa!Dj Skitzo wrote:dan heb je veel verbetering ondergaanhardcoresjors wrote:2 cijfers, 2 keer een 8.2!
trots!of gewoon meer motivatie
waarvoor alsk vragen maghardcoresjors wrote:ik heb is een keer geleerd hahaa!Dj Skitzo wrote:dan heb je veel verbetering ondergaanhardcoresjors wrote:2 cijfers, 2 keer een 8.2!
trots!of gewoon meer motivatie
ga het wel vaker doen dit jaar!
biologie en wiskunde!mr_vertigo wrote:
waarvoor alsk vragen mag
stefaneke wrote:Bij Decibel stond op het water overigens wel een machtige tent die denk ik wel zo'n storm overleefd zou hebben
Internet hé, heerlijk.moechy wrote:Onweer had beter daar geweest, waren er ineens een stel van die randmongolen weg :7.
Heerlijk altijd na een lange dag eens lekker onderuit te zakken met een serie!Pommer wrote:Jezus wat een lange dag...
Gelukkig wel thuiskomen met Family Guy
ja dan wordt dinsddag automatisch een kutdag om te werken...Ruubiie wrote:wheeeeehhhmeh= death.. van een lange werkdag.. pff! wat een kutdag ook gewoon om te werken.. ze zouden de maandag verplicht een dag vrij moeten maken
En zo zijn we dan de hele week vrijdDj Skitzo wrote:ja dan wordt dinsddag automatisch een kutdag om te werken...Ruubiie wrote:wheeeeehhhmeh= death.. van een lange werkdag.. pff! wat een kutdag ook gewoon om te werken.. ze zouden de maandag verplicht een dag vrij moeten maken
Pff, schei uit met die JS taal.Ruubiie wrote:wheeeeehhh
javascript?TiMOTHYb wrote:Pff, schei uit met die JS taal.Ruubiie wrote:wheeeeehhh
jumpstyle?KSwoosh wrote:javascript?TiMOTHYb wrote:Pff, schei uit met die JS taal.Ruubiie wrote:wheeeeehhh
Justin Sieber taal?TiMOTHYb wrote:Pff, schei uit met die JS taal.Ruubiie wrote:wheeeeehhh
kaasRuubiie wrote:Justin Sieber taal?TiMOTHYb wrote:Pff, schei uit met die JS taal.Ruubiie wrote:wheeeeehhh
Scriptkid.KSwoosh wrote:javascript?TiMOTHYb wrote:Pff, schei uit met die JS taal.Ruubiie wrote:wheeeeehhh
Photogeek.TiMOTHYb wrote:Scriptkid.
KSwoosh wrote:Photogeek.TiMOTHYb wrote:Scriptkid.
dan vind je deze nog epicer:Skedoedelefloeps wrote:Ik heb gewoon soort van internet op m'n kamer. En ik wou even met de mensheid hier delen dat de reclame van "The Roast of Charlie Sheen" met die trein, EPIC is.