Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 839, 840, 841, 842, 843, 844, 845 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 cijfers, 2 keer een 8.2!
vorig jaar had ik 2 toetsen nodig om bij elkaar een 8.2 te halen! :oh:

trots! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
2 cijfers, 2 keer een 8.2!
vorig jaar had ik 2 toetsen nodig om bij elkaar een 8.2 te halen! :oh:

trots! :thumbsup:

dan heb je veel verbetering ondergaan :P of gewoon meer motivatie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 15:21 
 
Hardtraxxer

kikaboe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
hardcoresjors schreef:
2 cijfers, 2 keer een 8.2!
vorig jaar had ik 2 toetsen nodig om bij elkaar een 8.2 te halen! :oh:

trots! :thumbsup:

dan heb je veel verbetering ondergaan :P of gewoon meer motivatie :P


ik heb is een keer geleerd hahaa!
ga het wel vaker doen dit jaar! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 16:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Dj Skitzo schreef:
hardcoresjors schreef:
2 cijfers, 2 keer een 8.2!
vorig jaar had ik 2 toetsen nodig om bij elkaar een 8.2 te halen! :oh:

trots! :thumbsup:

dan heb je veel verbetering ondergaan :P of gewoon meer motivatie :P


ik heb is een keer geleerd hahaa!
ga het wel vaker doen dit jaar! :thumbup:


waarvoor alsk vragen mag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

begonnen aan me eerste hardtrance only set :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:

waarvoor alsk vragen mag :P


biologie en wiskunde! :thumbsup:
had vorig jaar voor bio gemiddeld een 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 17:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jezus wat een lange dag...
Gelukkig wel thuiskomen met Family Guy :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 18:11 
 

Op zo'n ander forum, in een topic over het drama rondom pukkelpop

stefaneke schreef:
Bij Decibel stond op het water overigens wel een machtige tent die denk ik wel zo'n storm overleefd zou hebben


moechy schreef:
Onweer had beter daar geweest, waren er ineens een stel van die randmongolen weg :7.


Internet hé, heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuw (Naja, al wat ouder :P) setje online gezet: hardstyle/patrickjeb-blind-date-set-t19332.html

Hoor graag wat feedback :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 18:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Jezus wat een lange dag...
Gelukkig wel thuiskomen met Family Guy :D

Heerlijk altijd na een lange dag eens lekker onderuit te zakken met een serie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wheeeeehhh :lol: meh= death.. van een lange werkdag.. pff! wat een kutdag ook gewoon om te werken.. ze zouden de maandag verplicht een dag vrij moeten maken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
wheeeeehhh :lol: meh= death.. van een lange werkdag.. pff! wat een kutdag ook gewoon om te werken.. ze zouden de maandag verplicht een dag vrij moeten maken :thumbup:

ja dan wordt dinsddag automatisch een kutdag om te werken... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
Ruubiie schreef:
wheeeeehhh :lol: meh= death.. van een lange werkdag.. pff! wat een kutdag ook gewoon om te werken.. ze zouden de maandag verplicht een dag vrij moeten maken :thumbup:

ja dan wordt dinsddag automatisch een kutdag om te werken... xd


En zo zijn we dan de hele week vrijd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 19:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
wheeeeehhh

Pff, schei uit met die JS taal. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

alstu! hardtrance/b-resco-hardtrance-it-t19334.html Danku!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 19:53 
 

TiMOTHYb schreef:
Ruubiie schreef:
wheeeeehhh

Pff, schei uit met die JS taal. :P

javascript?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ruubiie schreef:
wheeeeehhh

Pff, schei uit met die JS taal. :P

javascript?

jumpstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ruubiie schreef:
wheeeeehhh

Pff, schei uit met die JS taal. :P


Justin Sieber taal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 20:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ruubiie schreef:
wheeeeehhh

Pff, schei uit met die JS taal. :P


Justin Sieber taal?


kaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 20:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ruubiie schreef:
wheeeeehhh

Pff, schei uit met die JS taal. :P

javascript?

Scriptkid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 21:02 
 

TiMOTHYb schreef:
Scriptkid.

Photogeek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 21:12 
 
Artiest

Ik heb gewoon soort van internet op m'n kamer. En ik wou even met de mensheid hier delen dat de reclame van "The Roast of Charlie Sheen" met die trein, EPIC is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 21:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
TiMOTHYb schreef:
Scriptkid.

Photogeek.

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 21:25 
 

Skedoedelefloeps schreef:
Ik heb gewoon soort van internet op m'n kamer. En ik wou even met de mensheid hier delen dat de reclame van "The Roast of Charlie Sheen" met die trein, EPIC is.

dan vind je deze nog epicer:
Vorige  1 ... 839, 840, 841, 842, 843, 844, 845 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic