Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 838, 839, 840, 841, 842, 843, 844 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Me stagebegeleider van bijna 30 slaat soms ook opeens van die New Kids taal uit, hij heeft ook nog steeds niet door dat niemand het meer grappig vind omdat we er nooit om lachen.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga pitten, morgrn weer naar school :( :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had vandaag zo'n beats by dr. dre koptelefoon op klonk best goed. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 22:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Ik ga pitten, morgrn weer naar school :( :P


Same here, truste
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 22:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Ik had vandaag zo'n beats by dr. dre koptelefoon op klonk best goed. :)


Kan beter die bose headset halen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

de vriend van me nicht heeft die studio en ik was er best kritisch over, maar nu ik het zelf heb gehoord klinkt die best goed. Ik ga hem sowieso niet kopen. veelste te duur. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 23:02 
 

Leuke aflevering van Reportage weer op SBS6 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 23:08 
 

Intervention schreef:
Ik ga pitten, morgrn weer naar school :( :P

+1
wie pland dat echt/.. maandag half 9 -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ga ook knorren! morgen weer om half 7 me nest uit. Trusten! :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
ik ga ook knorren! morgen weer om half 5 me nest uit. Trusten! :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 00:44 
 

heerlijk dat werk

2x 20 personen... damn, en dat tegelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 07:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goedenmorgen :yawn: ..zo lekker op de fiets naar de trein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 07:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het is weer is ochtend! :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 08:47 
 

veel te koud buiten -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 09:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat? Tis echt heerlijk hier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 09:11 
 

Vind dit soort ochtenden ideaal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 09:40 
 
Hardtraxx Veteran

Goeiemorgen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Ik had vandaag zo'n beats by dr. dre koptelefoon op klonk best goed. :)

Zijn echt de ergste overpricede koptelefoons. Echter kan ik ze wel voor de helft van de prijs krijgen op een Chinese site, is gewoon topkwaliteit vriend heeft dat gedaan. Maar als nog veels te veel geld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk altijd. Bij de dokter zitten en nu al 10 minuten uitloop. -_-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kom ik op mn vrije dag naar school om met mn groepje aan de proftaak te gaan werken, zijn ze nu al een half uur te laat >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 12:41 
 

who the hell is Code Black(fusion)????


denk dat ik maar ns meer in duathlon en triathlon verdiep.
vriendin van me doet daar mee. best een lekkere meid. nee ze is 19
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
who the hell is Code Black(fusion)????


denk dat ik maar ns meer in duathlon en triathlon verdiep.
vriendin van me doet daar mee. best een lekkere meid. nee ze is 19

Corey van Bioweapon. Zijn jah uit elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klokje rond geslapen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 13:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Klokje rond geslapen :loving:


Zalig.. ik moest er al om 6.45u uit :( Kut school
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 14:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gesolliciteerd bij onze nieuwe Saturn... ben benieuwd :)
Vorige  1 ... 838, 839, 840, 841, 842, 843, 844 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic