Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 837, 838, 839, 840, 841, 842, 843 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 22:25 
 

uhm hardstyledeurne?

wtf.....


laat me raden: komt zeker uit centrum of de zeilberg.
>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 02:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jooooooo gangsterzzz
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 03:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

heoistieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 06:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
heoistieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

niet te vrolijk doen jij! :D
weer een pils avond gehad zo te zien? :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom slaapt iedereen op mijn kamer nog :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 11:27 
 
Hardtraxx Veteran

Zo de tering, 2 geweldige avonden/nachten achter de rug... Kermis hier in het dorp! Echt gigantisch veel pilsjes meester gemaakt, vanmiddag nog weer een keer :D ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanmiddag een potje voetbal kijken!

Let's go joden, let's go!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 11:34 
 

biscuit schreef:
uhm hardstyledeurne?

wtf.....


laat me raden: komt zeker uit centrum of de zeilberg.
>.<

amsterdam duh
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Holland in da hood aan het kijken geweldig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 12:10 
 

hardaddict schreef:
Holland in da hood aan het kijken geweldig :lol:

goed idee :P die afleveringen had ik nog gemist :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 12:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
hardaddict schreef:
Holland in da hood aan het kijken geweldig :lol:

goed idee :P die afleveringen had ik nog gemist :P

'
Ik maak wel ff een topic voor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 12:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo, goed dat je het zegt. Al die gekke series/programma's beginnen weer

- Koefnoen
- Neonletters
- Dit Was het Nieuws
- Holland
- Ohoh
- De Villa

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vandaag maar is effe me hardtrance collectie vergroten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 18:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Zo, goed dat je het zegt. Al die gekke series/programma's beginnen weer

- Koefnoen
- Neonletters
- Dit Was het Nieuws
- Holland
- Ohoh
- De Villa

:D


wtf is Neonletters?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Zo, goed dat je het zegt. Al die gekke series/programma's beginnen weer

- Koefnoen
- Neonletters
- Dit Was het Nieuws
- Holland
- Ohoh
- De Villa

:D


Red mijn vakantie! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 18:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
TiMOTHYb schreef:
Zo, goed dat je het zegt. Al die gekke series/programma's beginnen weer

- Koefnoen
- Neonletters
- Dit Was het Nieuws
- Holland
- Ohoh
- De Villa

:D


wtf is Neonletters?


Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk south park, Cartman is een ginger! :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Kijk south park, Cartman is een ginger! :lol: :lol: :lol:

Wat een geweldige aflevering is dat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 19:53 
 

Zeker dat dit de ultieme space bril is xd http://blog.makezine.com/archive/2011/0 ... -eyes.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou wel eens willen weten hoe je fatsoenlijk door zo'n bril kijkt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 19:59 
 

Die wil ik hebben en dan naar q-base :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat heeft ze verdomme goed uitgevonden! hoop echt dat die dingen op de markt komen!
dan ga ik er echt wel 1tje kopen, daar kun je verdomme goed op waussen!
maar er moet wel een aan/uit knop op komen anders word je er toch knettergek van als hij in je zak staat te flitsen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 21:29 
 

gij blijft godverdomme van bier af kuthoer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
gij blijft godverdomme van bier af kuthoer!


New kids... :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 21:48 
 

patrickjeb schreef:
biscuit schreef:
gij blijft godverdomme van bier af kuthoer!


New kids... :')

:whistle:
Vorige  1 ... 837, 838, 839, 840, 841, 842, 843 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic