Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 836, 837, 838, 839, 840, 841, 842 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ouders.. Je kunt beter kippen houden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ff allemaal TATANKA liken op Facebook, ik wil die Mash Up hebben! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een aanfluiting :P , the prophet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 14:04 
 
Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
wat een aanfluiting :P , the prophet :lol:


Idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en het is afgelopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 14:18 
 
Hardtraxx Veteran

Nu dubstep :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Nu dubstep :x :x

is ddit nog defqon 1 australia dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 14:26 
 
Hardtraxx Veteran

Dj Skitzo schreef:
Hoofdcoach schreef:
Nu dubstep :x :x

is ddit nog defqon 1 australia dan?


Nee denk het niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Dj Skitzo schreef:
Hoofdcoach schreef:
Nu dubstep :x :x

is ddit nog defqon 1 australia dan?


Nee denk het niet xd

nee, of het zou een hele erge freestyle area zijn :lol:
edit: zouden die sets nog online komen van defqon 1 australia?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 16:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hmm, gaan misschien een oefenwedstrijd spelen tegen Ajax C2. Lijkt me aan de ene kant leuk, aan de andere kant wil ik niet geowned worden door Ctjes. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 16:15 
 

Ruubiie schreef:
Ouders.. Je kunt beter kippen houden..


je kunt beter olifanten houden.
in mijn geval dan.

zo dom en achterlijk als dat ze mij neerzetten vind ik persoonlijk niet kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 16:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Ruubiie schreef:
Ouders.. Je kunt beter kippen houden..


je kunt beter olifanten houden.
in mijn geval dan.

zo dom en achterlijk als dat ze mij neerzetten vind ik persoonlijk niet kunnen.

Ik wacht wel tot iemand anders gaat happen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 16:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zo, afgwerkt. Eindelijk echt weekend!

Was Defqon nog wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net terug van Defqon Aus. Viel beetje tegen. Gelukkig was het niet zo ver met het vliegtuig. Nu fijn het bedje opzoeken. Beetje last van een jetlag. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Net terug van Defqon Aus. Viel beetje tegen. Gelukkig was het niet zo ver met het vliegtuig. Nu fijn het bedje opzoeken. Beetje last van een jetlag. :P


Anders ik wel! Ik kom net uit het vliegtuig wandelen! Even mn spullen pakken en dan richting huis!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Parvuz schreef:
Net terug van Defqon Aus. Viel beetje tegen. Gelukkig was het niet zo ver met het vliegtuig. Nu fijn het bedje opzoeken. Beetje last van een jetlag. :P


Anders ik wel! Ik kom net uit het vliegtuig wandelen! Even mn spullen pakken en dan richting huis!

Was jij die persoon die zo aan het meuren was een stoel voor mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 17:20 
 

iemand nog naar: Gas Erop ยท Ivex b-day party? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 17:21 
 

heerlijk om half 6 opstaan om 7 uur op je werk te zijn.. ben benieuwd wat ik aan het eind vn de maand erop heb staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 19:45 
 

ik ben helemaal fan van triathlon geworden! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 20:25 
 

yay :P 2 zelfgemaakte hardcore shirts verkocht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
yay :P 2 zelfgemaakte hardcore shirts verkocht :P


zelfgemaakt? :P
pic?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zometeen naar Holland Casino Venlo :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 21:02 
 

urbandesigner schreef:
Zometeen naar Holland Casino Venlo :).

en what da fack moet je daar?

mocht je daar zijn: ik heb de koeling daar geinstalleerd :P mocht t te koud zijn weet je bij wie je moet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
urbandesigner schreef:
Zometeen naar Holland Casino Venlo :).

en what da fack moet je daar?

mocht je daar zijn: ik heb de koeling daar geinstalleerd :P mocht t te koud zijn weet je bij wie je moet zijn.

Nou die is niet erg goed daar xd . Altijd heb ik t heet als ik daar ben... En ja, wat zou ik daar nou moeten biscuitje :P? Casino = gokken ???
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 21:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Ff allemaal TATANKA liken op Facebook, ik wil die Mash Up hebben! :love:


:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Vorige  1 ... 836, 837, 838, 839, 840, 841, 842 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic