Ramirez schreef:
KSwoosh schreef:
gutemurgen

gisteravond party gebouwd met jooorrit en maico


?
naar de hbo intro geweest hier in breda, met mensen van mn studie, super gezellig, toen in de stad Joooorrit opgezocht en zn maat Maico [en de rest van het voetbalteam

], daar toen ff lekker biertjes mee gedronken, toen weer met Jorrit naar de groep waar ik mee was, daar lekker ff gestaan, toen met die mensen [zonder jorrit] weer bij iemand zitten chillen, naar mn kamer gegaan [ondertussen 5 uur], toen kwam jorrit en maico naar mijn kamer om te afteren en bleef jorrit pitten, veel te laat [of vroeg?

] geworden, maar wel een mooie avond
