Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 835, 836, 837, 838, 839, 840, 841 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goedendag!
Vandaag chill niks doen! Lang leve het weekend! Vanavond eerst lekker werken en daarna op naar Lucky! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Goedendag!
Vandaag chill niks doen! Lang leve het weekend! Vanavond eerst lekker werken en daarna op naar Lucky! :bomb:

Dit, op dat laatste gedeelte na dan. En morgen werk. Maar zondag/maandag/dinsdag dan weer weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Parvuz schreef:
Goedendag!
Vandaag chill niks doen! Lang leve het weekend! Vanavond eerst lekker werken en daarna op naar Lucky! :bomb:

Dit, op dat laatste gedeelte na dan. En morgen werk. Maar zondag/maandag/dinsdag dan weer weekend.

Morgenmiddag chillen, mn meisje hier, 's avonds een feest van ons paps en mams die allebei dit jaar 50 zijn geworden. Onbeperkt biertjes drinken met BBQ, fijn. Zondag weer relaxen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Morgen jarig zijn, je kent het wel ^^

Wordt na mate je ouder word steeds saaier. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 15:26 
 

Terug van schoolkamp...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Haha dan moet ik er nu nog maar van genieten ;)

Als je echt een feest geeft ofzo is het wel lache, maar de dag zelf is niet meer bijzonder. :P Geen kadotjes enzo haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 15:33 
 

brakheid :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 15:37 
 

Ramirez schreef:
KSwoosh schreef:
gutemurgen :P
gisteravond party gebouwd met jooorrit en maico :bomb:


:beer: ?

naar de hbo intro geweest hier in breda, met mensen van mn studie, super gezellig, toen in de stad Joooorrit opgezocht en zn maat Maico [en de rest van het voetbalteam xd ], daar toen ff lekker biertjes mee gedronken, toen weer met Jorrit naar de groep waar ik mee was, daar lekker ff gestaan, toen met die mensen [zonder jorrit] weer bij iemand zitten chillen, naar mn kamer gegaan [ondertussen 5 uur], toen kwam jorrit en maico naar mijn kamer om te afteren en bleef jorrit pitten, veel te laat [of vroeg? :P] geworden, maar wel een mooie avond ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

is dit een beetje een goede volgorde voor een mixje die ik ga maken?

1. Peter luts - The rain (alphaverb bootleg)
2. Noisecontrollers - Summer in the city p1
3. Deepack – mystery
4. Ivan carsten – bazooka girl
5. Arkaine – fear no more
6. Alphaverb – energize
7. Geck-o - Instant flame
8. Geck-o & phrantic – the hard way
9. Vazard – zimmersion
10. Max enforcer ft the beholder & ballistic – bigger, better, louder
11. Crypsis - strike
12. The machine – times like these
13. Ran-d & adaro – struggle for excistence
14. Wavolizer - done
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 18:35 
 

Zo'n 12 jarige knaapje op de hyves van d'n DJ Paul Elstak:

Citaat:
A.C.A.B jOB plby fxy
hey paul
ik ben job van 12 jaar en een hele grote fan van u en u muziek elke dag als ik naar huis ga van school luister ik u muziek soms klage de bure er een beetje over haha maarja sommige mensen hebben gewoon geen smaak in muziek ik ben al 3 keer naar new kids turbo geweest en het grfappigste stukje vind ik dat u met u dj kast op peter aards valt hah ik zit op een camping en me hele mobiel zit vol met hardcore van u ik luister het de hele dag ik ben wel een van de weinige op mijn leeftijd die hardcore mooie muziek vind het lijkt me vet om later ook dj te worden en dan ook hardcore te draaien Afbeelding ik hoop dat ik een bericht terug krijg van u ik ben al een tijdje op zoek naar een handtekening van u op internet maar ik kan er geen een vinden maar zodra u optreed kom ik er gelijk naartoe envraag ik gelijk een handtekening houdoe AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


hardcore hooligan!!!! Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 18:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik ga denk ik ook een keer zo'n toetsenbord halen zonder punten, komma's en shift-knop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Terug van bivak, wat een rete geile organisatie is dat tog landmacht :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 19:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Net zitten Knex'en met mijn buurjongentje. Heb ik al heel lang niet meer gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik ga denk ik ook een keer zo'n toetsenbord halen zonder punten, komma's en shift-knop.

Een shift-knop heeft hij, want hij gebruikt uitroeptekens xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 19:15 
 

wootum schreef:
Ik ga denk ik ook een keer zo'n toetsenbord halen zonder punten, komma's en shift-knop.

en instant hyves emoticons knoppen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 19:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
wootum schreef:
Ik ga denk ik ook een keer zo'n toetsenbord halen zonder punten, komma's en shift-knop.

Een shift-knop heeft hij, want hij gebruikt uitroeptekens xd

Moet je na gaan, het had zelfs erger gekund :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trusten mensen :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 00:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 01:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

feesjtjeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 01:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zometeen Defqon Australia luisteren :) wie doet er mee, kom in de shout!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff, kutzaterdagmorgen.. Hoef ik een x niet te werken.. Niet te voetballen, ben ik om half 9 wakker :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Zo'n 12 jarige knaapje op de hyves van d'n DJ Paul Elstak:

Citaat:
Schattig verhaaltje...

Aaahhh.. ^^
Een handtekening op internet zoeken. :lol:
Gevonden voor het ventje....
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 11:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

goeiemogggelll
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dagje walibi! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 11:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo toneshifters op q-dance radio @ defqon aus :yay: :yay: :yay: :yay: :yay:
Vorige  1 ... 835, 836, 837, 838, 839, 840, 841 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic