Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 834, 835, 836, 837, 838, 839, 840 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 08:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goeiemorgen !

Ben terug ! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 08:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al een tijdje wakker, mn wekker heeft me heel bruut uit mn droom gerukt vannochtend! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 09:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hoi goeiemorgen wat een ongeloofelijke kut nacht .. naxhtmerrie na nachtmerrie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 09:44 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
hoi goeiemorgen wat een ongeloofelijke kut nacht .. naxhtmerrie na nachtmerrie xd


Same here ben wel 3 keer van een gebouw af gevallen. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 09:46 
 
Artiest

Inemiene schreef:
Goeiemorgen !

Ben terug ! :)


Terug van...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 09:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

weg geweest :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 10:16 
 
Artiest

"Wil Robert zich melden bij kassa 3 alstublieft, ik herhaal wil Robert zich melden bij kassa 3. U bent uw smartpants vergeten af te rekenen."
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

goedemorgen :) , zodalijk maar eens even een poosje gaan werken.. en voor je het weet is het alweer weekend :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
roberttt schreef:
hoi goeiemorgen wat een ongeloofelijke kut nacht .. naxhtmerrie na nachtmerrie xd


Same here ben wel 3 keer van een gebouw af gevallen. :cry:

Dan heb je niet veel beter gehad dan mij. Ik kon namelijk niet slapen en werd om het half uur wakker -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil terug naar Q-Base :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 11:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Inemiene schreef:
Goeiemorgen !

Ben terug ! :)


Terug van...?


Druk te hebben de hele week.. waardoor ik geen tijd had om hier te komen rondhangen :) lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 11:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Inemiene schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Inemiene schreef:
Goeiemorgen !

Ben terug ! :)


Terug van...?


Druk te hebben de hele week.. waardoor ik geen tijd had om hier te komen rondhangen :) lol

Welkom terug!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dankje ! :) zware week geweest lol.. en dat voor mijn laatste week vakantie :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 12:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het is al weer middag. Dat betekend Bijna weekend :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 12:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pff heb pas om kwart voor 3 les, waarschijnlijk tot half 4. De moeite dus >.< !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
Pff heb pas om kwart voor 3 les, waarschijnlijk tot half 4. De moeite dus >.< !

zoiets heb ik dus ook, moet om half 3 op intake gesprek zijn die waarschijnlijk echt maar 15 min duurt om vervolgens weer terug naar huis te kunnen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Het is al weer middag. Dat betekend Bijna weekend :yay:


Ik heb sinds gisteren al weekend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 13:04 
 

gutemurgen :P
gisteravond party gebouwd met jooorrit en maico :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 13:23 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
gutemurgen :P
gisteravond party gebouwd met jooorrit en maico :bomb:


:beer: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 13:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
KSwoosh schreef:
gutemurgen :P
gisteravond party gebouwd met jooorrit en maico :bomb:


Met Lego? Of Knex?

Of Duplo
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 13:49 
 
Hardtraxx Veteran

Meccano Jonge!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 13:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
roberttt schreef:
hoi goeiemorgen wat een ongeloofelijke kut nacht .. naxhtmerrie na nachtmerrie xd


Same here ben wel 3 keer van een gebouw af gevallen. :cry:


Had een droom van me auto ongeluk, alleen dan een fatale afloop.. laatste tijd steeds vaker last van :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Meccano Jonge!


Meccane bedoel je zeker. Van Meccano tweelingen, dat dan weer wel. Die kwaaie hond nemen ze maar voor lief.

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En onderweg naar intake, wish me luck ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 14:50 
 
Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Goedenmorgen :yawn:

Jongens nu luisteren naar de baas, geen poep meer praten nu :thumbdown:

mag poep wel praten?

ik heb een lekker rustig dagjeeeeeee.
net ff erachter gekomen wie wel echte vrienden zijn ;) altijd leuk.
sommige mensen kunnen zo triest zijn dat het gewoon grappig wordt
Vorige  1 ... 834, 835, 836, 837, 838, 839, 840 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic