Goeiemorgen !
Ben terug !
Ben terug !
Same here ben wel 3 keer van een gebouw af gevallen.wrote:hoi goeiemorgen wat een ongeloofelijke kut nacht .. naxhtmerrie na nachtmerrie
Terug van...?wrote:Goeiemorgen !
Ben terug !
Dan heb je niet veel beter gehad dan mij. Ik kon namelijk niet slapen en werd om het half uur wakkerwrote:Same here ben wel 3 keer van een gebouw af gevallen.wrote:hoi goeiemorgen wat een ongeloofelijke kut nacht .. naxhtmerrie na nachtmerrie
Druk te hebben de hele week.. waardoor ik geen tijd had om hier te komen rondhangenwrote:Terug van...?wrote:Goeiemorgen !
Ben terug !
Welkom terug!wrote:Druk te hebben de hele week.. waardoor ik geen tijd had om hier te komen rondhangenwrote:Terug van...?wrote:Goeiemorgen !
Ben terug !lol
zoiets heb ik dus ook, moet om half 3 op intake gesprek zijn die waarschijnlijk echt maar 15 min duurt om vervolgens weer terug naar huis te kunnenwrote:Pff heb pas om kwart voor 3 les, waarschijnlijk tot half 4. De moeite dus!
Ik heb sinds gisteren al weekendwrote:Het is al weer middag. Dat betekend Bijna weekend
wrote:gutemurgen
gisteravond party gebouwd met jooorrit en maico
Of Duplowrote:Met Lego? Of Knex?wrote:gutemurgen
gisteravond party gebouwd met jooorrit en maico
Had een droom van me auto ongeluk, alleen dan een fatale afloop.. laatste tijd steeds vaker last vanwrote:Same here ben wel 3 keer van een gebouw af gevallen.wrote:hoi goeiemorgen wat een ongeloofelijke kut nacht .. naxhtmerrie na nachtmerrie
Meccane bedoel je zeker. Van Meccano tweelingen, dat dan weer wel. Die kwaaie hond nemen ze maar voor lief.wrote:Meccano Jonge!
mag poep wel praten?wrote:Goedenmorgen![]()
Jongens nu luisteren naar de baas, geen poep meer praten nu