Goeiemorgen !
Ben terug !
Ben terug !
Same here ben wel 3 keer van een gebouw af gevallen.roberttt wrote:hoi goeiemorgen wat een ongeloofelijke kut nacht .. naxhtmerrie na nachtmerrie
Terug van...?Inemiene wrote:Goeiemorgen !
Ben terug !
Dan heb je niet veel beter gehad dan mij. Ik kon namelijk niet slapen en werd om het half uur wakkerRamirez wrote:Same here ben wel 3 keer van een gebouw af gevallen.roberttt wrote:hoi goeiemorgen wat een ongeloofelijke kut nacht .. naxhtmerrie na nachtmerrie
Druk te hebben de hele week.. waardoor ik geen tijd had om hier te komen rondhangenSkedoedelefloeps wrote:Terug van...?Inemiene wrote:Goeiemorgen !
Ben terug !
Welkom terug!Inemiene wrote:Druk te hebben de hele week.. waardoor ik geen tijd had om hier te komen rondhangenSkedoedelefloeps wrote:Terug van...?Inemiene wrote:Goeiemorgen !
Ben terug !lol
zoiets heb ik dus ook, moet om half 3 op intake gesprek zijn die waarschijnlijk echt maar 15 min duurt om vervolgens weer terug naar huis te kunnenDream Chaser wrote:Pff heb pas om kwart voor 3 les, waarschijnlijk tot half 4. De moeite dus!
Ik heb sinds gisteren al weekenddennis wrote:Het is al weer middag. Dat betekend Bijna weekend
KSwoosh wrote:gutemurgen
gisteravond party gebouwd met jooorrit en maico
Of DuploProject 141 wrote:Met Lego? Of Knex?KSwoosh wrote:gutemurgen
gisteravond party gebouwd met jooorrit en maico
Had een droom van me auto ongeluk, alleen dan een fatale afloop.. laatste tijd steeds vaker last vanRamirez wrote:Same here ben wel 3 keer van een gebouw af gevallen.roberttt wrote:hoi goeiemorgen wat een ongeloofelijke kut nacht .. naxhtmerrie na nachtmerrie
Meccane bedoel je zeker. Van Meccano tweelingen, dat dan weer wel. Die kwaaie hond nemen ze maar voor lief.Ramirez wrote:Meccano Jonge!
mag poep wel praten?Kevin-Raw wrote:Goedenmorgen![]()
Jongens nu luisteren naar de baas, geen poep meer praten nu