Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 833, 834, 835, 836, 837, 838, 839 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
ALLEMAAL COMEDY CENTRAL AANZETTEN NU!!!!!!!!!!!!!&%&($&$*(#))#*@(@0#*&&$(@@*!!!!!!!!!!!!!


south park jaa?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 18:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Pommer schreef:
ALLEMAAL COMEDY CENTRAL AANZETTEN NU!!!!!!!!!!!!!&%&($&$*(#))#*@(@0#*&&$(@@*!!!!!!!!!!!!!


south park jaa?


Niet zomaar 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
ALLEMAAL COMEDY CENTRAL AANZETTEN NU!!!!!!!!!!!!!&%&($&$*(#))#*@(@0#*&&$(@@*!!!!!!!!!!!!!

Had ik al, don't see the point? Wel epic aflevering, maar dan nog :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 18:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Pommer schreef:
ALLEMAAL COMEDY CENTRAL AANZETTEN NU!!!!!!!!!!!!!&%&($&$*(#))#*@(@0#*&&$(@@*!!!!!!!!!!!!!

Had ik al, don't see the point? Wel epic aflevering, maar dan nog :P


Omdat ik vind dat iedereen deze aflevering gezien moet hebben, hoort gewoon bij je opvoeding :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij is het gewoon een south park aflevering! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Steffnov schreef:
Pommer schreef:
ALLEMAAL COMEDY CENTRAL AANZETTEN NU!!!!!!!!!!!!!&%&($&$*(#))#*@(@0#*&&$(@@*!!!!!!!!!!!!!

Had ik al, don't see the point? Wel epic aflevering, maar dan nog :P


Omdat ik vind dat iedereen deze aflevering gezien moet hebben, hoort gewoon bij je opvoeding :P


Tja, als het nou de eerste keer zou zijn dat ik hem zie... schakel 7 uur wel over naar PSV.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Steffnov schreef:
Pommer schreef:
ALLEMAAL COMEDY CENTRAL AANZETTEN NU!!!!!!!!!!!!!&%&($&$*(#))#*@(@0#*&&$(@@*!!!!!!!!!!!!!

Had ik al, don't see the point? Wel epic aflevering, maar dan nog :P


Omdat ik vind dat iedereen deze aflevering gezien moet hebben, hoort gewoon bij je opvoeding :P

De WoW-episode?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
De WoW-episode?

Scott Tenorman.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 19:06 
 

ooo pas 15x gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 19:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat een held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dood hier zeg. It's fucking midnight man! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 20:38 
 

Nietes de pietes postgieter, het is half 9 's avonds
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NIGHT COLOURS BLACK JONGUH!

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan het BPM-fixen van mijn library. Wat kun je je verkijken op het BPM van sommige platen zeg...net ook, Unexist vs Mad Dog - D3stroy the System = 170 BPM...terwijl je als je er veel minder op let, veel meer zou denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

South park kijkende, wel heldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Steffnov schreef:
Pommer schreef:
ALLEMAAL COMEDY CENTRAL AANZETTEN NU!!!!!!!!!!!!!&%&($&$*(#))#*@(@0#*&&$(@@*!!!!!!!!!!!!!

Had ik al, don't see the point? Wel epic aflevering, maar dan nog :P


Omdat ik vind dat iedereen deze aflevering gezien moet hebben, hoort gewoon bij je opvoeding :P


Was dat die met die ginger waarvan Cartman zn ouders vermoorde en ze liet eten ofzo? :lol:
Die is baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 22:42 
 

Zelda muziek (The Legend Of Zelda - Ocarina Of Time 3D ) gedownload..

zitten mooie stukken tussen zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pitten, wekker vroeg, Rustig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Zelda muziek (The Legend Of Zelda - Ocarina Of Time 3D ) gedownload..

zitten mooie stukken tussen zeg

Ik neem aan dat die dezelfde muziek heeft als originele zelda op n64, dat was echt geniaal :worship: Beste spel ever :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 23:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wat heeft ivan carsten angel verneukt.. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net weer ff MC Biggah die sicke lyricks horen spitten in de gettooo van LA, hahahaha heerlijk leedvermaak TV. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 23:25 
 

R3belz uit elkaar ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
R3belz uit elkaar ja?


Nee, The Rebels zijn uit elkaar, en die ene die doorgaat met Hardstyle heet nu The R3belz (ookal is hij solo)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 01:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Nee, The Rebels zijn uit elkaar, en die ene die doorgaat met Hardstyle heet nu The R3belz (ookal is hij solo)

Want, hij is solo.

Headhunterz
Wildstylez
[Insert more Idiotz]
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 03:50 
 

afteren met jorti en maico :worship: like a boss
Vorige  1 ... 833, 834, 835, 836, 837, 838, 839 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic