ZOETERMEER!!The Anim0l wrote:wil je ff t nieuws lezen staat er dat er een zedenzaak is op basisschool hier de buurt
paar minuten later dreiging van aanslag van op middelbare school in de buurt xD gaat weer lekker in me hometown xD
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: Zaza Front - De Grote Dikke Basplaat (X-Qlusive Edit)
Active topics in Off-Topic
Moderators
ONC Parkdreef?dennis wrote:Wat een teleurselling. Ik had meer van je verwacht.TiMOTHYb wrote:Pff .. en we roken weer. Toch moeilijker dan ik had gedacht, maar ik had er dan ook niet echt een motivatie voor. Wel in 2 dagen €10 bespaart.. dus misschien helpt het als ik gewoon een week of 2 niet rook en van dat geld een kaartje voor een feest koop.
Tja...

Last edited by Steffnov on 15 Sep 2011 13:02, edited 1 time in total.
-
G
afkicken is altijd moeilijker als het lijktTiMOTHYb wrote:Pff .. en we roken weer. Toch moeilijker dan ik had gedacht, maar ik had er dan ook niet echt een motivatie voor. Wel in 2 dagen €10 bespaart.. dus misschien helpt het als ik gewoon een week of 2 niet rook en van dat geld een kaartje voor een feest koop.
ik zou eerst proberen te minderen en dan stoppen
in 1 keer niet mee rlijkt me sowieso 10x moeilijker
tweet even naar die kerel waar de Caps Lock toest zit
Denk niet dat ik er nog veel uit krijg. Mooiste is nog dat dat ventje zegt datie 20 jaar heeft gezeten, knakker is 16 jaar. Trieste lui...maar ik kan me met die triestheid wel vermaken eigenlijk.Josh-T wrote:tweet even naar die kerel waar de Caps Lock toest zit
Maat van me: "heb nog geen vrij gevragen van m'n werk voor Frequence"
Ik zag 'm al aankomen.
Ik zag 'm al aankomen.
lol 20 jaar, die andere 4 jaar zat hij nog in zijn moeders buik zekker.. zulke mensen verdienen echt niet meer dan marteling levens lang.Steffnov wrote:Denk niet dat ik er nog veel uit krijg. Mooiste is nog dat dat ventje zegt datie 20 jaar heeft gezeten, knakker is 16 jaar. Trieste lui...maar ik kan me met die triestheid wel vermaken eigenlijk.Josh-T wrote:tweet even naar die kerel waar de Caps Lock toest zit
http://www.movieparkholidays.de/hotel/M ... Centre.htm
Hier gaan Jeffie en ik heerlijk afteren na Syndicate alvorens we de maandag naar Movie Park Germany gaan. Wordt een geniaal weekend!
Iemand die nog leuke uitgaansgelegenheden in Essen weet?
Hier gaan Jeffie en ik heerlijk afteren na Syndicate alvorens we de maandag naar Movie Park Germany gaan. Wordt een geniaal weekend!
Iemand die nog leuke uitgaansgelegenheden in Essen weet?
mikeee wrote:lol 20 jaar, die andere 4 jaar zat hij nog in zijn moeders buik zekker.. zulke mensen verdienen echt niet meer dan marteling levens lang.Steffnov wrote:Denk niet dat ik er nog veel uit krijg. Mooiste is nog dat dat ventje zegt datie 20 jaar heeft gezeten, knakker is 16 jaar. Trieste lui...maar ik kan me met die triestheid wel vermaken eigenlijk.Josh-T wrote:tweet even naar die kerel waar de Caps Lock toest zit
en aan ze taalgebruik/zinsopbouw kan je er ook wel vanuit gaan dat t vast een marokkaantje is
vraag me af hoe die ouders van dat soort teringtuig reageren.
wat woon ik toch in een gezellig stad
Heb ik alles opgestuurd voor het contract van mijn abonnement, vergeet je het ondertekende contract zelf mee te sturen 
The Anim0l wrote:wat woon ik toch in een gezellig stad
Ik wil 1000 posts hebben
Wat duurt dat toch lang...
Net alsnog ff opgestuurd, ik dacht laat ik dat meteen maar ff doen, want voor 18.00 uur wordt de brievenbus nog leeggehaald, na 18.00 uur niet meer.El Mare wrote:Heb ik alles opgestuurd voor het contract van mijn abonnement, vergeet je het ondertekende contract zelf mee te sturen
-
G
haa bee ooh in turow
-
A
Lache park is datChukkels wrote:http://www.movieparkholidays.de/hotel/MjAwM0dQWQ/Holiday-Inn-Essen-City-Centre.htm
Hier gaan Jeffie en ik heerlijk afteren na Syndicate alvorens we de maandag naar Movie Park Germany gaan. Wordt een geniaal weekend!![]()
I know. Spongebob isAlmighty wrote:Lache park is datChukkels wrote:http://www.movieparkholidays.de/hotel/MjAwM0dQWQ/Holiday-Inn-Essen-City-Centre.htm
Hier gaan Jeffie en ik heerlijk afteren na Syndicate alvorens we de maandag naar Movie Park Germany gaan. Wordt een geniaal weekend!![]()
Lijkt me op zich wel vet om te trippen tijdens de 4D-attractie, maar het lijkt me niet zo'n slim planRuubiie wrote:dat word spacen in moviepark?
Misschien helpt het als je andere topics dan het Drugs forum bekijkt.hardcoresjors wrote:Ik wil 1000 posts hebben![]()
Zie net dat ik de 2000 al gepasseerd ben, best snel gegaan sinds ik 1000 posts heb. Achja, ik maak er niet echt een sport van en heb een haat aan nutteloze dingen posten dus zo super snel gaat het bij mij ook niet.
Ik check gewoon te vaak op een dag dit forum, en dan gewoon regelmatig posten als het me is uitkomt.
-
E
milijoenennota op straat!!!
zie actueel!
zie actueel!
Ja ik zag het net op tv. Dat ging echt heel erg makkelijkbiscuit wrote:milijoenennota op straat!!!
zie actueel!
Reloop RMP-2 's en Behringer DX-626 besteld.
Heb ik met mn domme kop New Caledonia neergezet interplaats van The Netherlands. Maarja gelukkig moet ik nog een bevestigingsmail naar hun sturen voor betaling en opsturing.
Volgende week setje binnen
Heb ik met mn domme kop New Caledonia neergezet interplaats van The Netherlands. Maarja gelukkig moet ik nog een bevestigingsmail naar hun sturen voor betaling en opsturing.
Volgende week setje binnen