Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 832, 833, 834, 835, 836, 837, 838 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 12:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
wil je ff t nieuws lezen staat er dat er een zedenzaak is op basisschool hier de buurt
paar minuten later dreiging van aanslag van op middelbare school in de buurt xD gaat weer lekker in me hometown xD

ZOETERMEER!! -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
TiMOTHYb schreef:
Pff .. en we roken weer. Toch moeilijker dan ik had gedacht, maar ik had er dan ook niet echt een motivatie voor. Wel in 2 dagen €10 bespaart.. dus misschien helpt het als ik gewoon een week of 2 niet rook en van dat geld een kaartje voor een feest koop.

Wat een teleurselling. Ik had meer van je verwacht. :(

ONC Parkdreef?

Tja...
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 13:01 
 

TiMOTHYb schreef:
Pff .. en we roken weer. Toch moeilijker dan ik had gedacht, maar ik had er dan ook niet echt een motivatie voor. Wel in 2 dagen €10 bespaart.. dus misschien helpt het als ik gewoon een week of 2 niet rook en van dat geld een kaartje voor een feest koop.

afkicken is altijd moeilijker als het lijkt ;)
ik zou eerst proberen te minderen en dan stoppen
in 1 keer niet mee rlijkt me sowieso 10x moeilijker
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tweet even naar die kerel waar de Caps Lock toest zit
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
tweet even naar die kerel waar de Caps Lock toest zit

Denk niet dat ik er nog veel uit krijg. Mooiste is nog dat dat ventje zegt datie 20 jaar heeft gezeten, knakker is 16 jaar. Trieste lui...maar ik kan me met die triestheid wel vermaken eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maat van me: "heb nog geen vrij gevragen van m'n werk voor Frequence"

Ik zag 'm al aankomen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 14:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Josh-T schreef:
tweet even naar die kerel waar de Caps Lock toest zit

Denk niet dat ik er nog veel uit krijg. Mooiste is nog dat dat ventje zegt datie 20 jaar heeft gezeten, knakker is 16 jaar. Trieste lui...maar ik kan me met die triestheid wel vermaken eigenlijk.

lol 20 jaar, die andere 4 jaar zat hij nog in zijn moeders buik zekker.. zulke mensen verdienen echt niet meer dan marteling levens lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.movieparkholidays.de/hotel/M ... Centre.htm

Hier gaan Jeffie en ik heerlijk afteren na Syndicate alvorens we de maandag naar Movie Park Germany gaan. Wordt een geniaal weekend! :woot:

Iemand die nog leuke uitgaansgelegenheden in Essen weet? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Steffnov schreef:
Josh-T schreef:
tweet even naar die kerel waar de Caps Lock toest zit

Denk niet dat ik er nog veel uit krijg. Mooiste is nog dat dat ventje zegt datie 20 jaar heeft gezeten, knakker is 16 jaar. Trieste lui...maar ik kan me met die triestheid wel vermaken eigenlijk.

lol 20 jaar, die andere 4 jaar zat hij nog in zijn moeders buik zekker.. zulke mensen verdienen echt niet meer dan marteling levens lang.



en aan ze taalgebruik/zinsopbouw kan je er ook wel vanuit gaan dat t vast een marokkaantje is :D
vraag me af hoe die ouders van dat soort teringtuig reageren.

wat woon ik toch in een gezellig stad :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ik alles opgestuurd voor het contract van mijn abonnement, vergeet je het ondertekende contract zelf mee te sturen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
wat woon ik toch in een gezellig stad :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil 1000 posts hebben >.<
Wat duurt dat toch lang... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Heb ik alles opgestuurd voor het contract van mijn abonnement, vergeet je het ondertekende contract zelf mee te sturen >.<


Net alsnog ff opgestuurd, ik dacht laat ik dat meteen maar ff doen, want voor 18.00 uur wordt de brievenbus nog leeggehaald, na 18.00 uur niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 16:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 17:27 
 

haa bee ooh in turow
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 17:40 
 

Chukkels schreef:
http://www.movieparkholidays.de/hotel/MjAwM0dQWQ/Holiday-Inn-Essen-City-Centre.htm

Hier gaan Jeffie en ik heerlijk afteren na Syndicate alvorens we de maandag naar Movie Park Germany gaan. Wordt een geniaal weekend! :woot:

Lache park is dat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Chukkels schreef:
http://www.movieparkholidays.de/hotel/MjAwM0dQWQ/Holiday-Inn-Essen-City-Centre.htm

Hier gaan Jeffie en ik heerlijk afteren na Syndicate alvorens we de maandag naar Movie Park Germany gaan. Wordt een geniaal weekend! :woot:

Lache park is dat :P

I know. Spongebob is :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat word spacen in moviepark? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
dat word spacen in moviepark? :lol:

Lijkt me op zich wel vet om te trippen tijdens de 4D-attractie, maar het lijkt me niet zo'n slim plan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Ik wil 1000 posts hebben >.<
Wat duurt dat toch lang... :/

Misschien helpt het als je andere topics dan het Drugs forum bekijkt. :P

Zie net dat ik de 2000 al gepasseerd ben, best snel gegaan sinds ik 1000 posts heb. Achja, ik maak er niet echt een sport van en heb een haat aan nutteloze dingen posten dus zo super snel gaat het bij mij ook niet.

Ik check gewoon te vaak op een dag dit forum, en dan gewoon regelmatig posten als het me is uitkomt. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 18:04 
 

milijoenennota op straat!!!

zie actueel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 18:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
milijoenennota op straat!!!

zie actueel!

Ja ik zag het net op tv. Dat ging echt heel erg makkelijk :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 18:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Reloop RMP-2 's en Behringer DX-626 besteld.

Heb ik met mn domme kop New Caledonia neergezet interplaats van The Netherlands. Maarja gelukkig moet ik nog een bevestigingsmail naar hun sturen voor betaling en opsturing.

Volgende week setje binnen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 18:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ALLEMAAL COMEDY CENTRAL AANZETTEN NU!!!!!!!!!!!!!&%&($&$*(#))#*@(@0#*&&$(@@*!!!!!!!!!!!!!
Vorige  1 ... 832, 833, 834, 835, 836, 837, 838 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic