Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 831, 832, 833, 834, 835, 836, 837 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 22:14 
 

wesskeej schreef:
KSwoosh schreef:
ik heb zin in chocola xd of iets anders ongezonds xd chips, chocola, augurken, iets lekkers :P


Augurken & iets lekkers passen niet in een zin.

niet?
ik vind augurken echt lekker :P
maar alleen af en toe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 22:17 
 

KSwoosh schreef:
wesskeej schreef:
KSwoosh schreef:
ik heb zin in chocola xd of iets anders ongezonds xd chips, chocola, augurken, iets lekkers :P


Augurken & iets lekkers passen niet in een zin.

niet?
ik vind augurken echt lekker :P
maar alleen af en toe :P


Zelfs van me hamburger bij de mac donalds gooi ik ze eraf
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Zelfs van me hamburger bij de mac donalds gooi ik ze eraf

²


Nee, ik heb er helemaal niets mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 22:28 
 

maar bij de mc is al de groente toch van plastic dus daar moet je het ook neit meer vergelijken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 22:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
maar bij de mc is al de groente toch van plastic dus daar moet je het ook neit meer vergelijken xd

gooi dat standaard eraf.. zonder augurk bestellen duurt te lang xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 22:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben moe, en ik moet Frans leren! Helaasch, van uitstel komt afstel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch maar eens poging doen om te slapen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
KSwoosh schreef:
maar bij de mc is al de groente toch van plastic dus daar moet je het ook neit meer vergelijken xd

gooi dat standaard eraf.. zonder augurk bestellen duurt te lang xd

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 00:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ga maar eens slapen, morgen een lange dag school voor de boeg.
Wordt weer genieten zeg.. boekhouden, 4 tussenuren >.< , en dan ondernemingsrecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 08:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 08:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Goedemorgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 09:13 
 

Ik was de 1 miljoenste visitor van een site, heb nu allemaal dingen gewonnen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 09:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Ik was de 1 miljoenste visitor van een site, heb nu allemaal dingen gewonnen :worship:

Gefeluckyteerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 09:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goeiemorgen, toch maar besloten om een beetje uit te slapen en boekhouden te skippen vandaag :P .
Zometeen dan maar echt richting de UVT!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 09:34 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Ik was de 1 miljoenste visitor van een site, heb nu allemaal dingen gewonnen :worship:


Ik heb al 3,000,000€ 340 tv's en 600 auto's daarmee gewonnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 09:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Almighty schreef:
Ik was de 1 miljoenste visitor van een site, heb nu allemaal dingen gewonnen :worship:


Ik heb al 3,000,000€ 340 tv's en 600 auto's daarmee gewonnen

Ik win alleen van die kut mobieltjes, en dan moet je ook nog een nummer gaan gokken :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er al heel veel hot singles uit mijn area mee gescoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 09:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vandaag maar eens op zoek naar een huisje voor onze vakantie in Orlando en een nieuwe TV. M'n ouwe philips-bakbeest is gisteren in de fik gevlogen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik win nooit wat. Vast mijn straf voor het gebruiken van adblock.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 11:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Almighty schreef:
Ik was de 1 miljoenste visitor van een site, heb nu allemaal dingen gewonnen :worship:


Ik heb al 3,000,000€ 340 tv's en 600 auto's daarmee gewonnen

Werkt dat echt ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 12:06 
 

Weet niet, heb mijn bankgegevens ingevuld en nu dus wachten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 12:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Weet niet, heb mijn bankgegevens ingevuld en nu dus wachten :thumbsup:

Pincode toch niet vergeten hè?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 12:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pff .. en we roken weer. Toch moeilijker dan ik had gedacht, maar ik had er dan ook niet echt een motivatie voor. Wel in 2 dagen €10 bespaart.. dus misschien helpt het als ik gewoon een week of 2 niet rook en van dat geld een kaartje voor een feest koop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 12:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Pff .. en we roken weer. Toch moeilijker dan ik had gedacht, maar ik had er dan ook niet echt een motivatie voor. Wel in 2 dagen €10 bespaart.. dus misschien helpt het als ik gewoon een week of 2 niet rook en van dat geld een kaartje voor een feest koop.

Wat een teleurselling. Ik had meer van je verwacht. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wil je ff t nieuws lezen staat er dat er een zedenzaak is op basisschool hier de buurt
paar minuten later dreiging van aanslag van op middelbare school in de buurt xD gaat weer lekker in me hometown xD
Vorige  1 ... 831, 832, 833, 834, 835, 836, 837 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic