niet?wesskeej wrote:Augurken & iets lekkers passen niet in een zin.KSwoosh wrote:ik heb zin in chocolaof iets anders ongezonds
chips, chocola, augurken, iets lekkers
ik vind augurken echt lekker
maar alleen af en toe
niet?wesskeej wrote:Augurken & iets lekkers passen niet in een zin.KSwoosh wrote:ik heb zin in chocolaof iets anders ongezonds
Zelfs van me hamburger bij de mac donalds gooi ik ze erafKSwoosh wrote:niet?wesskeej wrote:Augurken & iets lekkers passen niet in een zin.KSwoosh wrote:ik heb zin in chocolaof iets anders ongezonds
ik vind augurken echt lekker
maar alleen af en toe
²wesskeej wrote:Zelfs van me hamburger bij de mac donalds gooi ik ze eraf
gooi dat standaard eraf.. zonder augurk bestellen duurt te langKSwoosh wrote:maar bij de mc is al de groente toch van plastic dus daar moet je het ook neit meer vergelijken
+1roberttt wrote:gooi dat standaard eraf.. zonder augurk bestellen duurt te langKSwoosh wrote:maar bij de mc is al de groente toch van plastic dus daar moet je het ook neit meer vergelijken
GefeluckyteerdAlmighty wrote:Ik was de 1 miljoenste visitor van een site, heb nu allemaal dingen gewonnen
Ik heb al 3,000,000€ 340 tv's en 600 auto's daarmee gewonnenAlmighty wrote:Ik was de 1 miljoenste visitor van een site, heb nu allemaal dingen gewonnen
Ik win alleen van die kut mobieltjes, en dan moet je ook nog een nummer gaan gokkenHoofdcoach wrote:Ik heb al 3,000,000€ 340 tv's en 600 auto's daarmee gewonnenAlmighty wrote:Ik was de 1 miljoenste visitor van een site, heb nu allemaal dingen gewonnen
Werkt dat echt ja?Hoofdcoach wrote:Ik heb al 3,000,000€ 340 tv's en 600 auto's daarmee gewonnenAlmighty wrote:Ik was de 1 miljoenste visitor van een site, heb nu allemaal dingen gewonnen
Pincode toch niet vergeten hè?Almighty wrote:Weet niet, heb mijn bankgegevens ingevuld en nu dus wachten
Wat een teleurselling. Ik had meer van je verwacht.TiMOTHYb wrote:Pff .. en we roken weer. Toch moeilijker dan ik had gedacht, maar ik had er dan ook niet echt een motivatie voor. Wel in 2 dagen €10 bespaart.. dus misschien helpt het als ik gewoon een week of 2 niet rook en van dat geld een kaartje voor een feest koop.