Derde keer al, extra zuur. Nee had geen ingreep, maar 't is wel m'n eigen schuld

. Weet ook niet waar het aan ligt, in de les gaat het prima alleen dat pleuris examen gaat gewoon fout. Nee ik heb geen faalangst

Gewoon ontzettend lastig, want ik maak de fouten wel maar weet gewoon niet waarom ik ze maak. Ik weet best hoe het moet en kan gewoon perfect rijden

Misschien toch een vorm van onbewuste examenstress oid.
Lief hoor al dat medeleven, ik hou van jullie allemaal

Probeer hem de volgende keer is te maken en ga niet voor 100% resultaat. Op deze manier denk je niet dubbel na over een handeling.