Probeer hem de volgende keer is te maken en ga niet voor 100% resultaat. Op deze manier denk je niet dubbel na over een handeling.Henk-Jan wrote:Derde keer al, extra zuur. Nee had geen ingreep, maar 't is wel m'n eigen schuld. Weet ook niet waar het aan ligt, in de les gaat het prima alleen dat pleuris examen gaat gewoon fout. Nee ik heb geen faalangst
Gewoon ontzettend lastig, want ik maak de fouten wel maar weet gewoon niet waarom ik ze maak. Ik weet best hoe het moet en kan gewoon perfect rijden
Misschien toch een vorm van onbewuste examenstress oid.
Lief hoor al dat medeleven, ik hou van jullie allemaal
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: Zaza Front - De Grote Dikke Basplaat (X-Qlusive Edit)
Active topics in Off-Topic
Moderators
wat eeen heerlijke chaotische dag heb ik toch achter de rug,
vanmorgen een fotoshoot op mn werk herhaald,
afgelopen maandag wassie mislukt, en dit x was ie wel goed, vanaf volgende week kom ik in een interne informatie-achtige-poster van mn werk te staan, die in meer dan 800 winkels komt te liggen
,
vanmorgen een fotoshoot op mn werk herhaald,
afgelopen maandag wassie mislukt, en dit x was ie wel goed, vanaf volgende week kom ik in een interne informatie-achtige-poster van mn werk te staan, die in meer dan 800 winkels komt te liggen
Mn ouders geven rijles,mrazura wrote:Probeer hem de volgende keer is te maken en ga niet voor 100% resultaat. Op deze manier denk je niet dubbel na over een handeling.Henk-Jan wrote:Derde keer al, extra zuur. Nee had geen ingreep, maar 't is wel m'n eigen schuld. Weet ook niet waar het aan ligt, in de les gaat het prima alleen dat pleuris examen gaat gewoon fout. Nee ik heb geen faalangst
Gewoon ontzettend lastig, want ik maak de fouten wel maar weet gewoon niet waarom ik ze maak. Ik weet best hoe het moet en kan gewoon perfect rijden
Misschien toch een vorm van onbewuste examenstress oid.
Lief hoor al dat medeleven, ik hou van jullie allemaal
als iemand is gezakt gaat hij meestal op het gene letten wat daarvoor mis is gegaan, dat moet je juist niet doen want dan doe je andere dingen fout, je moet gewoon goed opletten, je plek op de weg kennen, en gewoon doen alsof je voor t eerst af moet rijden!
-
T
Brabant ftwKSwoosh wrote: kom in brabant wonen dan jong!
alweer 862 paginas zever topic :O , wanneer bereiken we de magische grens van 1000.... :O 
-
E
uitdaging gevonden!
ik word nummer #1 van pagina #1000
fuck yeah
fuck yeah
-
E
dat wordt jij niet.

Hij was dichtbijbiscuit wrote:dat wordt jij niet.
-
E
GFOMI.Taxi wrote:wordbiscuit wrote:dat wordt jij niet.
this is a fight between bitches
-
G
hebben we al gehad, maar dat was voor jouw tijd...Ruubiie wrote:alweer 862 paginas zever topic :O , wanneer bereiken we de magische grens van 1000.... :O
jaaa!!KSwoosh wrote:hebben we al gehad, maar dat was voor jouw tijd...Ruubiie wrote:alweer 862 paginas zever topic :O , wanneer bereiken we de magische grens van 1000.... :O
ik was erbij
Yup dit is dezelfde kant die ik op wilde met mijn bericht.hardcoresjors wrote:Mn ouders geven rijles,
als iemand is gezakt gaat hij meestal op het gene letten wat daarvoor mis is gegaan, dat moet je juist niet doen want dan doe je andere dingen fout, je moet gewoon goed opletten, je plek op de weg kennen, en gewoon doen alsof je voor t eerst af moet rijden!
Ik niet, maar bij deze ben ik erbij! 
-
C
Tijd dat ik deze zooi weer is naar de rotting help en een #3 laat komen

-
G
roberttt wrote:
jaaa!!KSwoosh wrote:hebben we al gehad, maar dat was voor jouw tijd...Ruubiie wrote:alweer 862 paginas zever topic :O , wanneer bereiken we de magische grens van 1000.... :O
ik was erbij
Dat vroeg ik me maandag ochtend ook al afLowrenz wrote:Is het al bijna weekend?
Haha het was te bijdehand. Dacht ik edit maar snel, maar was te laat.biscuit wrote:GFOMI.Taxi wrote:wordbiscuit wrote:dat wordt jij niet.
this is a fight between bitches
Ja hoor nog maar 2 dagenLowrenz wrote:Is het al bijna weekend?
Last edited by Unknown on 14 Sep 2011 21:42, edited 1 time in total.
-
G
ik heb zin in chocola
of iets anders ongezonds
chips, chocola, augurken, iets lekkers 
-
T
Augurken & iets lekkers passen niet in een zin.KSwoosh wrote:ik heb zin in chocolaof iets anders ongezonds
chips, chocola, augurken, iets lekkers