Thuis van school, weer een best dagje...
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: Zaza Front - De Grote Dikke Basplaat (X-Qlusive Edit)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Weer gezakt voor rijexamen gvd 
Henk-Jan wrote:Weer gezakt voor rijexamen gvd
Ah kut man..Henk-Jan wrote:Weer gezakt voor rijexamen gvd
Ai, t ergste is nog dat het veel geld kost.Henk-Jan wrote:Weer gezakt voor rijexamen gvd
Jah joh stelletje aasgieren bij het cbrParvuz wrote:Ai, t ergste is nog dat het veel geld kost.Henk-Jan wrote:Weer gezakt voor rijexamen gvd
Maar wel balen HJ, had je een ingreep of?
Hoeveelste keer dan?Henk-Jan wrote:Weer gezakt voor rijexamen gvd
Zin om weer is te blowen vanavond .. iemand zin om naar Sneek te komen 
Derde keer al, extra zuur. Nee had geen ingreep, maar 't is wel m'n eigen schuld
. Weet ook niet waar het aan ligt, in de les gaat het prima alleen dat pleuris examen gaat gewoon fout. Nee ik heb geen faalangst
Gewoon ontzettend lastig, want ik maak de fouten wel maar weet gewoon niet waarom ik ze maak. Ik weet best hoe het moet en kan gewoon perfect rijden
Misschien toch een vorm van onbewuste examenstress oid.
Lief hoor al dat medeleven, ik hou van jullie allemaal
Lief hoor al dat medeleven, ik hou van jullie allemaal
Last edited by Henk-Jan on 14 Sep 2011 16:35, edited 1 time in total.
Jointje roken van te vorenHenk-Jan wrote:Derde keer al, extra zuur. Nee had geen ingreep, maar 't is wel m'n eigen schuld. Weet ook niet waar het aan ligt, in de les gaat het prima alleen dat pleuris examen gaat gewoon fout. Nee ik heb geen faalangst
Gewoon ontzettend lastig, want ik maak de fouten wel maar weet gewoon niet waarom ik ze maak. Ik weet best hoe het moet en kan gewoon perfect rijden
Misschien toch een vorm van onbewuste examenstress oid.
Maar dat is wel kut
Beetje verroberttt wrote:Zin om weer is te blowen vanavond .. iemand zin om naar Sneek te komen
haha XD verveel me dood... dus ja je moet watEl Mare wrote:Beetje verroberttt wrote:Zin om weer is te blowen vanavond .. iemand zin om naar Sneek te komenBen altijd wel in om te blowen
waarom woont niemand in Sneek
maten van mij zitten niet aan de droeks
-
G
kom in brabant wonen dan jong!roberttt wrote:haha XD verveel me dood... dus ja je moet watEl Mare wrote:Beetje verroberttt wrote:Zin om weer is te blowen vanavond .. iemand zin om naar Sneek te komenBen altijd wel in om te blowen
![]()
Ik heb ook wel zin om te blowen maar ben gestopt! 
Besloten om me middeleeuwse gsm maar is te gaan vervangen.
Ik ga een nieuwe halen deze week, iemand aanradertjes? Ik ga sowieso voor een mobiel met Android denk ik.
Ik kom heel misschien volgend jaar wat dichter bij je in de buurt wonen! Of is Groningen niet dichterbij dan Kampen?roberttt wrote:haha XD verveel me dood... dus ja je moet watEl Mare wrote:Beetje verroberttt wrote:Zin om weer is te blowen vanavond .. iemand zin om naar Sneek te komenBen altijd wel in om te blowen
![]()
Nieuwste model van Nokia, zit zelfs snake op!! Heb hem ook, geweldig ding:93Wesley93 wrote:Besloten om me middeleeuwse gsm maar is te gaan vervangen.Ik ga een nieuwe halen deze week, iemand aanradertjes? Ik ga sowieso voor een mobiel met Android denk ik.

Zou voor HTC Sensation of Samsung Galaxy S2 (nu het nog kan) gaan, of voor de HTC Desire S als je geen groot blok in je broekzak wilt hebben.93Wesley93 wrote:Besloten om me middeleeuwse gsm maar is te gaan vervangen.Ik ga een nieuwe halen deze week, iemand aanradertjes? Ik ga sowieso voor een mobiel met Android denk ik.
Ik heb sinds kort een Galaxy S Plus (aangezien de S2 veel te duur was) en hij bevalt me prima
Wel iedere dag aan de oplader maarja
Wel iedere dag aan de oplader maarja
Dat heb ik nog steeds ergens liggen. Je kijkt ze niet kapot.wootum wrote:Nieuwste model van Nokia, zit zelfs snake op!! Heb hem ook, geweldig ding:93Wesley93 wrote:Besloten om me middeleeuwse gsm maar is te gaan vervangen.Ik ga een nieuwe halen deze week, iemand aanradertjes? Ik ga sowieso voor een mobiel met Android denk ik.
Samsungs zullen gewoon verkocht blijven worden hoor. Heb zelf ook een Samsung besteld en dat zou geen problemen op leveren zeiden ze in de winkel.
Samsung Galaxy Plus? Of Samsung Galaxy Plus i9001? Van die laatste zeiden ze bij KPN dat dat de nieuwste is.
@ Pommer
Samsung Galaxy Plus? Of Samsung Galaxy Plus i9001? Van die laatste zeiden ze bij KPN dat dat de nieuwste is.
@ Pommer
Heb hem ook nog ergens liggen ja
Is tot nu toe nog de enigste telefoon geweest die niet stuk is gegaan.
juist verder wegChukkels wrote: Ik kom heel misschien volgend jaar wat dichter bij je in de buurt wonen! Of is Groningen niet dichterbij dan Kampen?
Uh volgens mij gewoon Plus.El Mare wrote:Samsungs zullen gewoon verkocht blijven worden hoor. Heb zelf ook een Samsung besteld en dat zou geen problemen op leveren zeiden ze in de winkel.
@ Pommer
Zo, ik heb m'n ouwe vertrouwde avatar weer terug