Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 829, 830, 831, 832, 833, 834, 835 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thuis van school, weer een best dagje...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer gezakt voor rijexamen gvd :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 15:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Weer gezakt voor rijexamen gvd :/

:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Weer gezakt voor rijexamen gvd :/

Ah kut man.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Weer gezakt voor rijexamen gvd :/

Ai, t ergste is nog dat het veel geld kost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 16:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Henk-Jan schreef:
Weer gezakt voor rijexamen gvd :/

Ai, t ergste is nog dat het veel geld kost.

Jah joh stelletje aasgieren bij het cbr

Maar wel balen HJ, had je een ingreep of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 16:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Weer gezakt voor rijexamen gvd :/

Hoeveelste keer dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 16:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zin om weer is te blowen vanavond .. iemand zin om naar Sneek te komen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Derde keer al, extra zuur. Nee had geen ingreep, maar 't is wel m'n eigen schuld :(. Weet ook niet waar het aan ligt, in de les gaat het prima alleen dat pleuris examen gaat gewoon fout. Nee ik heb geen faalangst :P Gewoon ontzettend lastig, want ik maak de fouten wel maar weet gewoon niet waarom ik ze maak. Ik weet best hoe het moet en kan gewoon perfect rijden :P Misschien toch een vorm van onbewuste examenstress oid.
Lief hoor al dat medeleven, ik hou van jullie allemaal :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 16:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Derde keer al, extra zuur. Nee had geen ingreep, maar 't is wel m'n eigen schuld :(. Weet ook niet waar het aan ligt, in de les gaat het prima alleen dat pleuris examen gaat gewoon fout. Nee ik heb geen faalangst :P Gewoon ontzettend lastig, want ik maak de fouten wel maar weet gewoon niet waarom ik ze maak. Ik weet best hoe het moet en kan gewoon perfect rijden :P Misschien toch een vorm van onbewuste examenstress oid.

Jointje roken van te voren :thumbsup:

Maar dat is wel kut :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Zin om weer is te blowen vanavond .. iemand zin om naar Sneek te komen xd


Beetje ver :( Ben altijd wel in om te blowen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 16:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
roberttt schreef:
Zin om weer is te blowen vanavond .. iemand zin om naar Sneek te komen xd


Beetje ver :( Ben altijd wel in om te blowen xd

haha XD verveel me dood... dus ja je moet wat :lol:

waarom woont niemand in Sneek :cry:

maten van mij zitten niet aan de droeks
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 17:00 
 

roberttt schreef:
El Mare schreef:
roberttt schreef:
Zin om weer is te blowen vanavond .. iemand zin om naar Sneek te komen xd


Beetje ver :( Ben altijd wel in om te blowen xd

haha XD verveel me dood... dus ja je moet wat :lol:

waarom woont niemand in Sneek :cry:

maten van mij zitten niet aan de droeks

kom in brabant wonen dan jong!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 17:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

okeee ;D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook wel zin om te blowen maar ben gestopt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Besloten om me middeleeuwse gsm maar is te gaan vervangen. :D Ik ga een nieuwe halen deze week, iemand aanradertjes? Ik ga sowieso voor een mobiel met Android denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
El Mare schreef:
roberttt schreef:
Zin om weer is te blowen vanavond .. iemand zin om naar Sneek te komen xd


Beetje ver :( Ben altijd wel in om te blowen xd

haha XD verveel me dood... dus ja je moet wat :lol:

waarom woont niemand in Sneek :cry:

maten van mij zitten niet aan de droeks

Ik kom heel misschien volgend jaar wat dichter bij je in de buurt wonen! Of is Groningen niet dichterbij dan Kampen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 18:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Besloten om me middeleeuwse gsm maar is te gaan vervangen. :D Ik ga een nieuwe halen deze week, iemand aanradertjes? Ik ga sowieso voor een mobiel met Android denk ik.


Nieuwste model van Nokia, zit zelfs snake op!! Heb hem ook, geweldig ding:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Besloten om me middeleeuwse gsm maar is te gaan vervangen. :D Ik ga een nieuwe halen deze week, iemand aanradertjes? Ik ga sowieso voor een mobiel met Android denk ik.


Zou voor HTC Sensation of Samsung Galaxy S2 (nu het nog kan) gaan, of voor de HTC Desire S als je geen groot blok in je broekzak wilt hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 19:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik heb sinds kort een Galaxy S Plus (aangezien de S2 veel te duur was) en hij bevalt me prima ^^
Wel iedere dag aan de oplader maarja
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 19:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
93Wesley93 schreef:
Besloten om me middeleeuwse gsm maar is te gaan vervangen. :D Ik ga een nieuwe halen deze week, iemand aanradertjes? Ik ga sowieso voor een mobiel met Android denk ik.


Nieuwste model van Nokia, zit zelfs snake op!! Heb hem ook, geweldig ding:

Afbeelding

Dat heb ik nog steeds ergens liggen. Je kijkt ze niet kapot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Samsungs zullen gewoon verkocht blijven worden hoor. Heb zelf ook een Samsung besteld en dat zou geen problemen op leveren zeiden ze in de winkel.

Samsung Galaxy Plus? Of Samsung Galaxy Plus i9001? Van die laatste zeiden ze bij KPN dat dat de nieuwste is.

@ Pommer
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 19:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heb hem ook nog ergens liggen ja :P Is tot nu toe nog de enigste telefoon geweest die niet stuk is gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 19:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik kom heel misschien volgend jaar wat dichter bij je in de buurt wonen! Of is Groningen niet dichterbij dan Kampen? :P

juist verder weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 19:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Samsungs zullen gewoon verkocht blijven worden hoor. Heb zelf ook een Samsung besteld en dat zou geen problemen op leveren zeiden ze in de winkel.

Samsung Galaxy Plus? Of Samsung Galaxy Plus i9001? Van die laatste zeiden ze bij KPN dat dat de nieuwste is.

@ Pommer


Uh volgens mij gewoon Plus.

Zo, ik heb m'n ouwe vertrouwde avatar weer terug :P
Vorige  1 ... 829, 830, 831, 832, 833, 834, 835 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic