Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 828, 829, 830, 831, 832, 833, 834 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goede morgen, net wakker en ga maar ff tosti bouwen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 10:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
D-Nemacyst schreef:
Ook weer lekker vroeg. Kunnen nog geen flikker doen omdat we geen mail van de opdrachtgever hebben.
IK WIL BEZIG.

magazijn opruimen? :corn:


Opleiding... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 11:02 
 

laptop uit elkaar gehaald en in elkaar gezet, en scherm doet het weer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 11:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Josh-T schreef:
KSwoosh schreef:
joooorit zal er ook wel voor in zijn, ik dan ook wel natuurlijk en robkuh woont in de buurt volges mij
en nog wel wat meer mensen volges mij?
Project 141 ook ?


Robkuh woont ongeveer aan de andere kant van Noord-Brabant :P


Ik woon iig in Ehv, wil best een keer wat doen met HTers hoor :)


Sausage fest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 11:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
14 jarige sletjes fest


Nee dankje :p Misschien wat voor de jongere trekkers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zuiderlijke bende hiero :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 11:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Drenthe kut :p
Wij zijn een zware minderheid volgensmij (3/4 mensen waaronder G1LL en SMH) :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 11:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Moet je kijken in het woonplaats topic weet je beetje waar meeste wonen:P

Edit:
http://maps.google.com/maps/ms?hl=nl&pt ... 0cfbb3d54d
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Jullie zijn de etnische minderheid op HT.. Hoewel der volgens mij ook niet veel limburgers of groningers zijn..

Define "jullie"
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 11:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Jullie zijn de etnische minderheid op HT.. Hoewel der volgens mij ook niet veel limburgers of groningers zijn..

Friesland/Limburg zijn nog steeds kleinste groepje volgens de map :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Steffnov schreef:
Project 141 schreef:
Jullie zijn de etnische minderheid op HT.. Hoewel der volgens mij ook niet veel limburgers of groningers zijn..

Define "jullie"


D-nemacyst en andere Drenthefans ;)

Overijssel hiero, geen Drenthe :thumbup: nog enigszins de bewoonde wereld
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 11:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nee Drenthe heeft er 4 en Limburg 6 en Friesland ook.

Ik zie zeeland met 2 nog. en Flevoland ook 4 maar ik weet er een paar op t forum dus flevo word 7. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 12:21 
 

Op kamp tot vrijdag! Cu at euphoria :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 13:12 
 

D-Nemacyst schreef:
Nee Drenthe heeft er 4 en Limburg 6 en Friesland ook.

Ik zie zeeland met 2 nog. en Flevoland ook 4 maar ik weet er een paar op t forum dus flevo word 7. :P

LIMBURG!!!!!Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga nou met je limburg xd . Woon er gelukkig net niet in :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 13:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk dat die lijst ondertussen ook wel weer bij gewerkt moet worden zijn aantal nieuwe weer bij die nog niet gereageerd hebben op dat topic.
En ondertussen inactive leden maar ja dat zit wel goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 13:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben inmiddels dus 3 dagen gestopt met roken terwijl ik daarvoor toch echt wel tegen een pakje per dag zat. Het gekke is alleen dat ik nog helemaal geen zin heb om te roken ofzo, heb me ook nog niet een keer onder bedwang moeten houden.. Wanneer zou dit nou eens komen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 13:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
mikeee schreef:
Project 141 schreef:
Jullie zijn de etnische minderheid op HT.. Hoewel der volgens mij ook niet veel limburgers of groningers zijn..

Friesland/Limburg zijn nog steeds kleinste groepje volgens de map :P


Ja maar Friezen durven niet uit de provincie te komen :p


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 13:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik ben inmiddels dus 3 dagen gestopt met roken terwijl ik daarvoor toch echt wel tegen een pakje per dag zat. Het gekke is alleen dat ik nog helemaal geen zin heb om te roken ofzo, heb me ook nog niet een keer onder bedwang moeten houden.. Wanneer zou dit nou eens komen. :P

Goed bezig! Ik zeg volhouden
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 13:55 
 

TiMOTHYb schreef:
Ik ben inmiddels dus 3 dagen gestopt met roken terwijl ik daarvoor toch echt wel tegen een pakje per dag zat. Het gekke is alleen dat ik nog helemaal geen zin heb om te roken ofzo, heb me ook nog niet een keer onder bedwang moeten houden.. Wanneer zou dit nou eens komen. :P

had je btw mn PM gelezen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 13:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

nee niet gelezen :x

bleh verveling
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 14:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
had je btw mn PM gelezen?

Ohja! Sorry, had hem op m´n iPhone gelezen en helemaal vergeten te doen. Is weg nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 14:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Goed bezig! Ik zeg volhouden

Ben benieuwd. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 14:12 
 

roberttt schreef:
Project 141 schreef:
mikeee schreef:
Friesland/Limburg zijn nog steeds kleinste groepje volgens de map :P


Ja maar Friezen durven niet uit de provincie te komen :p


Afbeelding



:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 14:23 
 

TiMOTHYb schreef:
KSwoosh schreef:
had je btw mn PM gelezen?

Ohja! Sorry, had hem op m´n iPhone gelezen en helemaal vergeten te doen. Is weg nu.

:thumbsup:
Vorige  1 ... 828, 829, 830, 831, 832, 833, 834 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic