Stappen in breda had er net nog over met iemand lijkt me tof...Mol wrote:@ mensen die wel eens stappen in Breda, tijd voor kleine petitie? Beetje actie?
Hardstyle avondje organiseren ism met zo'n kroeg daar? DJ team van Hardtraxxers?
Moet te doen zijn boys! Laat je animo hore!
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: Zaza Front - De Grote Dikke Basplaat (X-Qlusive Edit)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
T
-
E
voor een goede line-up zou ik zeker gaanOlijfboompje wrote:Mol wrote:@ mensen die wel eens stappen in Breda, tijd voor kleine petitie? Beetje actie?
Hardstyle avondje organiseren ism met zo'n kroeg daar? DJ team van Hardtraxxers?
Nouja, ik ga niet naar Breda voor hardstyle
ik kan wel het een en ander op me nemen om te organiseren
-
G
joooorit zal er ook wel voor in zijn, ik dan ook wel natuurlijk en robkuh woont in de buurt volges mijbiscuit wrote:voor een goede line-up zou ik zeker gaanOlijfboompje wrote:Mol wrote:@ mensen die wel eens stappen in Breda, tijd voor kleine petitie? Beetje actie?
Nouja, ik ga niet naar Breda voor hardstyle![]()
ik kan wel het een en ander op me nemen om te organiseren
en nog wel wat meer mensen volges mij?
Project 141 ook ?
Haha ik zoek sletjes van boven de 21, waar vind ik die dan? (behalve op m'n school lolol)Olijfboompje wrote:Miller Time is wel grappig.Mol wrote:Waar zijn jullie meestal te vinden dan in Breetje?
Als je sletjes zoekt van beneden de 18 kan je Bash altijd opzoeken
Suyckerkist heeft ook wel zijn charmes, wel grappig plekje.
Kerkplein is altijd erg gezellig!
Ik ga ze proberen man! Ben je ook donderdag bij Intro Festival?
Last edited by Mol on 13 Sep 2011 22:44, edited 1 time in total.
-
T
21, No, No.livinforthemusic wrote:
age,hot,available?
-
E
www.ik-zoek-sletjes-boven-de-21.nlMol wrote:Haha ik zoek sletjes van boven de 21, waar vind ik die dan?Olijfboompje wrote:Miller Time is wel grappig.Mol wrote:Waar zijn jullie meestal te vinden dan in Breetje?
Als je sletjes zoekt van beneden de 18 kan je Bash altijd opzoeken
Suyckerkist heeft ook wel zijn charmes, wel grappig plekje.
Kerkplein is altijd erg gezellig!
Ik ga ze proberen man! Ben je ook donderdag bij Intro Festival?
Dat werkt ongetwijfeld voor jou ook heel goed biscuit 
-
T
Hij met dan de site hebben:Mol wrote:Dat werkt ongetwijfeld voor jou ook heel goed biscuit
www.ik-zoek-jonge-meisjes-onder-18-jaar.nu
-
S
wesskeej wrote:Hij met dan de site hebben:Mol wrote:Dat werkt ongetwijfeld voor jou ook heel goed biscuit
http://www.ik-zoek-jonge-meisjes-onder-14-jaar.nu
-
E
stefaneke wrote:wesskeej wrote:Hij met dan de site hebben:Mol wrote:Dat werkt ongetwijfeld voor jou ook heel goed biscuit

-
T
biscuit wrote:stefaneke wrote:[quote="wesskeej''Hij met dan de site hebben:
[/quote]Wist het dat die zou komen!
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Idd waren inkoppertjes 
Robkuh woont ongeveer aan de andere kant van Noord-BrabantKSwoosh wrote: joooorit zal er ook wel voor in zijn, ik dan ook wel natuurlijk en robkuh woont in de buurt volges mij
Project 141 ook ?
Op wat voor een dag zat je aan te denken?Mol wrote:@ mensen die wel eens stappen in Breda, tijd voor kleine petitie? Beetje actie?
Studeer zelf in Tilburg, dus Breda is niet eens zover weg.
-
G
oh haha ik dacht iets van zon dorp rond Breda fzoJosh-T wrote:Robkuh woont ongeveer aan de andere kant van Noord-BrabantKSwoosh wrote: joooorit zal er ook wel voor in zijn, ik dan ook wel natuurlijk en robkuh woont in de buurt volges mij
Project 141 ook ?
zoals Zundert [nu ik het zeg... ik ken wel 2 andere mensen die uit Zundert en Made komen
Morgen weer werken dus ga maar eens slapen 
Ja hoor alweer te vroeg op school :')
-
E
net een militaire school:
namen opnoemen en teacher schrapt ze op de lijst af
je moet mij op pf nog een x toevoegenbiscuit wrote:net een militaire school:
-
E
wtf. nikki..........Ruubiie wrote:je moet mij op pf nog een x toevoegenbiscuit wrote:net een militaire school:
namen opnoemen en teacher schrapt ze op de lijst af, klikte op afwijzen ipv accepteren haha
![]()
-
D
heerlijk weer een dag op school.. zo meteen eerst tosti als ontbijt 
Ook weer lekker vroeg. Kunnen nog geen flikker doen omdat we geen mail van de opdrachtgever hebben.
IK WIL BEZIG.
IK WIL BEZIG.
-
E
magazijn opruimen?D-Nemacyst wrote:Ook weer lekker vroeg. Kunnen nog geen flikker doen omdat we geen mail van de opdrachtgever hebben.
IK WIL BEZIG.