Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 827, 828, 829, 830, 831, 832, 833 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:33 
 

Mol schreef:
@ mensen die wel eens stappen in Breda, tijd voor kleine petitie? Beetje actie?
Hardstyle avondje organiseren ism met zo'n kroeg daar? DJ team van Hardtraxxers?

Moet te doen zijn boys! Laat je animo hore!

Stappen in breda had er net nog over met iemand lijkt me tof...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:40 
 

Olijfboompje schreef:
Mol schreef:
@ mensen die wel eens stappen in Breda, tijd voor kleine petitie? Beetje actie?
Hardstyle avondje organiseren ism met zo'n kroeg daar? DJ team van Hardtraxxers?

Moet te doen zijn boys! Laat je animo hore!

xd
Nouja, ik ga niet naar Breda voor hardstyle xd

voor een goede line-up zou ik zeker gaan :)

ik kan wel het een en ander op me nemen om te organiseren
:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:42 
 

biscuit schreef:
Olijfboompje schreef:
Mol schreef:
@ mensen die wel eens stappen in Breda, tijd voor kleine petitie? Beetje actie?
Hardstyle avondje organiseren ism met zo'n kroeg daar? DJ team van Hardtraxxers?

Moet te doen zijn boys! Laat je animo hore!

xd
Nouja, ik ga niet naar Breda voor hardstyle xd

voor een goede line-up zou ik zeker gaan :)

ik kan wel het een en ander op me nemen om te organiseren
:D

joooorit zal er ook wel voor in zijn, ik dan ook wel natuurlijk en robkuh woont in de buurt volges mij
en nog wel wat meer mensen volges mij?
Project 141 ook ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Mol schreef:
Waar zijn jullie meestal te vinden dan in Breetje?

Miller Time is wel grappig.
Als je sletjes zoekt van beneden de 18 kan je Bash altijd opzoeken :P
Suyckerkist heeft ook wel zijn charmes, wel grappig plekje.

Kerkplein is altijd erg gezellig!


Haha ik zoek sletjes van boven de 21, waar vind ik die dan? (behalve op m'n school lolol)
Ik ga ze proberen man! Ben je ook donderdag bij Intro Festival?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:43 
 

livinforthemusic schreef:


age,hot,available?

21, No, No.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:44 
 

Mol schreef:
Olijfboompje schreef:
Mol schreef:
Waar zijn jullie meestal te vinden dan in Breetje?

Miller Time is wel grappig.
Als je sletjes zoekt van beneden de 18 kan je Bash altijd opzoeken :P
Suyckerkist heeft ook wel zijn charmes, wel grappig plekje.

Kerkplein is altijd erg gezellig!


Haha ik zoek sletjes van boven de 21, waar vind ik die dan?
Ik ga ze proberen man! Ben je ook donderdag bij Intro Festival?

www.ik-zoek-sletjes-boven-de-21.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat werkt ongetwijfeld voor jou ook heel goed biscuit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:46 
 

Mol schreef:
Dat werkt ongetwijfeld voor jou ook heel goed biscuit :lol:

Hij met dan de site hebben:

www.ik-zoek-jonge-meisjes-onder-18-jaar.nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:51 
 

wesskeej schreef:
Mol schreef:
Dat werkt ongetwijfeld voor jou ook heel goed biscuit :lol:

Hij met dan de site hebben:

http://www.ik-zoek-jonge-meisjes-onder-14-jaar.nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:53 
 

stefaneke schreef:
wesskeej schreef:
Mol schreef:
Dat werkt ongetwijfeld voor jou ook heel goed biscuit :lol:

Hij met dan de site hebben:

http://www.ik-zoek-jonge-meisjes-onder-14-jaar.nu

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:54 
 

biscuit schreef:
stefaneke schreef:
[quote="wesskeej''Hij met dan de site hebben:

http://www.ik-zoek-jonge-meisjes-onder-14-jaar.nu

Afbeelding[/quote]

Wist het dat die zou komen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 23:05 
 
Hardtraxx Veteran

Idd waren inkoppertjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
joooorit zal er ook wel voor in zijn, ik dan ook wel natuurlijk en robkuh woont in de buurt volges mij
en nog wel wat meer mensen volges mij?
Project 141 ook ?


Robkuh woont ongeveer aan de andere kant van Noord-Brabant :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 23:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mol schreef:
@ mensen die wel eens stappen in Breda, tijd voor kleine petitie? Beetje actie?
Hardstyle avondje organiseren ism met zo'n kroeg daar? DJ team van Hardtraxxers?

Moet te doen zijn boys! Laat je animo hore!


Op wat voor een dag zat je aan te denken? :)
Studeer zelf in Tilburg, dus Breda is niet eens zover weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 23:47 
 

Josh-T schreef:
KSwoosh schreef:
joooorit zal er ook wel voor in zijn, ik dan ook wel natuurlijk en robkuh woont in de buurt volges mij
en nog wel wat meer mensen volges mij?
Project 141 ook ?


Robkuh woont ongeveer aan de andere kant van Noord-Brabant :P

oh haha ik dacht iets van zon dorp rond Breda fzo :P
zoals Zundert [nu ik het zeg... ik ken wel 2 andere mensen die uit Zundert en Made komen :P ]
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen weer werken dus ga maar eens slapen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 07:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

moghe
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 08:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja hoor alweer te vroeg op school :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 08:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 08:57 
 

net een militaire school:

namen opnoemen en teacher schrapt ze op de lijst af :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
net een militaire school:

namen opnoemen en teacher schrapt ze op de lijst af :corn:


je moet mij op pf nog een x toevoegen xd , klikte op afwijzen ipv accepteren haha :P :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 09:23 
 

Ruubiie schreef:
biscuit schreef:
net een militaire school:

namen opnoemen en teacher schrapt ze op de lijst af :corn:


je moet mij op pf nog een x toevoegen xd , klikte op afwijzen ipv accepteren haha :P :lol:

wtf. nikki..........
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 09:32 
 

heerlijk weer een dag op school.. zo meteen eerst tosti als ontbijt :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 09:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ook weer lekker vroeg. Kunnen nog geen flikker doen omdat we geen mail van de opdrachtgever hebben.
IK WIL BEZIG.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 09:51 
 

D-Nemacyst schreef:
Ook weer lekker vroeg. Kunnen nog geen flikker doen omdat we geen mail van de opdrachtgever hebben.
IK WIL BEZIG.

magazijn opruimen? :corn:
Vorige  1 ... 827, 828, 829, 830, 831, 832, 833 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic