Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 826, 827, 828, 829, 830, 831, 832 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 20:17 
 

Mol schreef:
Woon jij ook niet in Breda Nikey? :P Waar vind ik de hardstyle hiero!!!

Nikey? xd
maar ehm, nergens :P ik ga sowieso maar eigenlijk zelden uit in Breda..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 20:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vandaag de dag is het 21 jaar geleden dat mijn grote broer dood ging :cry:

Al kende ik hem niet, toch wel raar eigenlijk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Mol schreef:
Woon jij ook niet in Breda Nikey? :P Waar vind ik de hardstyle hiero!!!

Nikey? xd
maar ehm, nergens :P ik ga sowieso maar eigenlijk zelden uit in Breda..

Weinig hardstyle in Breda

Der zit ergens een tentje waar op aanvraag word gedraaid waar je het vaak voorbij hoort komen, maar dan heb je het over mainstream.

Daarnaast word er altijd rond 2 uur een nummertje gedraaid in de suyckerkist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 20:22 
 
Hardtraxx Veteran

In de millertime willen ze ook nog wel eens een paar hardstyle plaatjes doen maar dat is voornamelijk wat voor dj er staat. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
In de millertime willen ze ook nog wel eens een paar hardstyle plaatjes doen maar dat is voornamelijk wat voor dj er staat. ^^

Klopt en meestal doen ze dat niet xd

Haterssssss
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke BPM Counter gevonden, werkt makkelijk en goed, alleen een hel om in te voeren als je je muziek zo hebt gearchiveerd als ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 20:44 
 

roberttt schreef:
Vandaag de dag is het 21 jaar geleden dat mijn grote broer dood ging :cry:

Al kende ik hem niet, toch wel raar eigenlijk :/



Ik heb zoiets dergelijks, de oudste bij ons thuis is verdronken op 2,5 jarige leeftijd. Alleen m'n zus heeft'm ooit levend meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 20:47 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een faal van barca xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Wat een faal van barca xd

Pato is een zwaar onderschatte spits hoor, verkijk je daar niet op. En pijlsnel, zoals je net kon zien. Maar inderdaad, slap begin, maar zeker goed voor de wedstrijd, want nu moet Barcelona wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Leuke BPM Counter gevonden, werkt makkelijk en goed, alleen een hel om in te voeren als je je muziek zo hebt gearchiveerd als ik...

Laat maar, veel betere gevonden die ook zelf de ID3-tags aanpast. Geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 21:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Vandaag de dag is het 21 jaar geleden dat mijn grote broer dood ging :cry:

Al kende ik hem niet, toch wel raar eigenlijk :/


Ik heb hetzelfde, ik zou nog een broer van 20 moeten hebben maar die is er niet meer.
Toch wel jammer eigenlijk, ik had vroeger graag een grote broer gewild :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 21:15 
 

Pommer schreef:
roberttt schreef:
Vandaag de dag is het 21 jaar geleden dat mijn grote broer dood ging :cry:

Al kende ik hem niet, toch wel raar eigenlijk :/


Ik heb hetzelfde, ik zou nog een broer van 20 moeten hebben maar die is er niet meer.
Toch wel jammer eigenlijk, ik had vroeger graag een grote broer gewild :D


Ik wou ook altijd een broer/broertje enigste wat ik heb is een stomme zus :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 21:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

@ mensen die wel eens stappen in Breda, tijd voor kleine petitie? Beetje actie?
Hardstyle avondje organiseren ism met zo'n kroeg daar? DJ team van Hardtraxxers?

Moet te doen zijn boys! Laat je animo hore!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 21:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Pommer schreef:
roberttt schreef:
Vandaag de dag is het 21 jaar geleden dat mijn grote broer dood ging :cry:

Al kende ik hem niet, toch wel raar eigenlijk :/


Ik heb hetzelfde, ik zou nog een broer van 20 moeten hebben maar die is er niet meer.
Toch wel jammer eigenlijk, ik had vroeger graag een grote broer gewild :D


Ik wou ook altijd een broer/broertje enigste wat ik heb is een stomme zus :cry:



age,hot,available?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
@ mensen die wel eens stappen in Breda, tijd voor kleine petitie? Beetje actie?
Hardstyle avondje organiseren ism met zo'n kroeg daar? DJ team van Hardtraxxers?

Moet te doen zijn boys! Laat je animo hore!

xd
Nouja, ik ga niet naar Breda voor hardstyle xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 21:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Mol schreef:
@ mensen die wel eens stappen in Breda, tijd voor kleine petitie? Beetje actie?
Hardstyle avondje organiseren ism met zo'n kroeg daar? DJ team van Hardtraxxers?

Moet te doen zijn boys! Laat je animo hore!

xd
Nouja, ik ga niet naar Breda voor hardstyle xd

Ik ga zoiezo niet naar Breda.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Olijfboompje schreef:
Mol schreef:
@ mensen die wel eens stappen in Breda, tijd voor kleine petitie? Beetje actie?
Hardstyle avondje organiseren ism met zo'n kroeg daar? DJ team van Hardtraxxers?

Moet te doen zijn boys! Laat je animo hore!

xd
Nouja, ik ga niet naar Breda voor hardstyle xd

Ik ga zoiezo niet naar Breda.

Daarom heet je ook geen Olijfboompje :P

Haha, nee, soms vind ik het wel grappig of Eindhoven.
Kan je ook wel lachen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 21:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ach ik over het algemeen ook niet; genoeg topfeestjes :P
Toch zou ik het wel zeer relaxed vinden, op donderdagavondje, paar uurtjes knallen en pilsen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Ach ik over het algemeen ook niet; genoeg topfeestjes :P
Toch zou ik het wel zeer relaxed vinden, op donderdagavondje, paar uurtjes knallen en pilsen :D

Dat snap ik op zich wel ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 21:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waar zijn jullie meestal te vinden dan in Breetje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Waar zijn jullie meestal te vinden dan in Breetje?

Miller Time is wel grappig.
Als je sletjes zoekt van beneden de 18 kan je Bash altijd opzoeken :P
Suyckerkist heeft ook wel zijn charmes, wel grappig plekje.

Kerkplein is altijd erg gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 21:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Bash it is! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:10 
 

wesskeej schreef:

Dikke lijst (L)


hardstyle/tribute-to-alphaverb-intractable-one-t19215.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker naar me nest, wat ben ik daar aan toe na zo'n klote dag! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ga pitten moet er morgen weer vroeg uit. -.-
Vorige  1 ... 826, 827, 828, 829, 830, 831, 832 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic