Nikey?Mol wrote:Woon jij ook niet in Breda Nikey?Waar vind ik de hardstyle hiero!!!
maar ehm, nergens
Nikey?Mol wrote:Woon jij ook niet in Breda Nikey?Waar vind ik de hardstyle hiero!!!
Weinig hardstyle in BredaKSwoosh wrote:Nikey?Mol wrote:Woon jij ook niet in Breda Nikey?Waar vind ik de hardstyle hiero!!!
maar ehm, nergensik ga sowieso maar eigenlijk zelden uit in Breda..
Klopt en meestal doen ze dat nietRamirez wrote:In de millertime willen ze ook nog wel eens een paar hardstyle plaatjes doen maar dat is voornamelijk wat voor dj er staat.
roberttt wrote:Vandaag de dag is het 21 jaar geleden dat mijn grote broer dood ging![]()
Al kende ik hem niet, toch wel raar eigenlijk
Pato is een zwaar onderschatte spits hoor, verkijk je daar niet op. En pijlsnel, zoals je net kon zien. Maar inderdaad, slap begin, maar zeker goed voor de wedstrijd, want nu moet Barcelona wel.Hoofdcoach wrote:Wat een faal van barca
Laat maar, veel betere gevonden die ook zelf de ID3-tags aanpast. Geniaal.Steffnov wrote:Leuke BPM Counter gevonden, werkt makkelijk en goed, alleen een hel om in te voeren als je je muziek zo hebt gearchiveerd als ik...
Ik heb hetzelfde, ik zou nog een broer van 20 moeten hebben maar die is er niet meer.roberttt wrote:Vandaag de dag is het 21 jaar geleden dat mijn grote broer dood ging![]()
Ik wou ook altijd een broer/broertje enigste wat ik heb is een stomme zusPommer wrote:Ik heb hetzelfde, ik zou nog een broer van 20 moeten hebben maar die is er niet meer.roberttt wrote:Vandaag de dag is het 21 jaar geleden dat mijn grote broer dood ging![]()
Toch wel jammer eigenlijk, ik had vroeger graag een grote broer gewild
wesskeej wrote:Ik wou ook altijd een broer/broertje enigste wat ik heb is een stomme zusPommer wrote:Ik heb hetzelfde, ik zou nog een broer van 20 moeten hebben maar die is er niet meer.roberttt wrote:Vandaag de dag is het 21 jaar geleden dat mijn grote broer dood ging![]()
Toch wel jammer eigenlijk, ik had vroeger graag een grote broer gewild
Mol wrote:@ mensen die wel eens stappen in Breda, tijd voor kleine petitie? Beetje actie?
Hardstyle avondje organiseren ism met zo'n kroeg daar? DJ team van Hardtraxxers?
Moet te doen zijn boys! Laat je animo hore!
Ik ga zoiezo niet naar Breda.Olijfboompje wrote:Mol wrote:@ mensen die wel eens stappen in Breda, tijd voor kleine petitie? Beetje actie?
Hardstyle avondje organiseren ism met zo'n kroeg daar? DJ team van Hardtraxxers?
Nouja, ik ga niet naar Breda voor hardstyle
Daarom heet je ook geen Olijfboompjedennis wrote:Ik ga zoiezo niet naar Breda.Olijfboompje wrote:Mol wrote:@ mensen die wel eens stappen in Breda, tijd voor kleine petitie? Beetje actie?
Nouja, ik ga niet naar Breda voor hardstyle
Dat snap ik op zich wel jaMol wrote:Ach ik over het algemeen ook niet; genoeg topfeestjes![]()
Toch zou ik het wel zeer relaxed vinden, op donderdagavondje, paar uurtjes knallen en pilsen
Miller Time is wel grappig.Mol wrote:Waar zijn jullie meestal te vinden dan in Breetje?
Stainless Steel - Tribute to Alphaverb & Intractable Onewesskeej wrote:
Dikke lijst