Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 823, 824, 825, 826, 827, 828, 829 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 18:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Op mijn werk heeft een ventje van 15 stukjes van een geƫxplodeerde kogellager in zijn oog gehad. Die ziet nu alleen aan de buitenste randjes van z'n gezichtsveld als ie z'n andere oog dicht doet. Diepte kan ie dus ook niet meer inschatten.


Damn en dat op je 15e. Is het wel verantwoord om iemand van die leeftijd in zo'n werkomgeving te laten werken? Of wast het een ongelukkig ongeluk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 18:46 
 

Taxi schreef:
Damn en dat op je 15e. Is het wel verantwoord om iemand van die leeftijd in zo'n werkomgeving te laten werken? Of wast het een ongelukkig ongeluk?


Hij was aan het werk in de werkplaats, bezig met het schoonspuiten van een kogellager (hij sleutelt graag aan die machines en dergelijk). Maar die kogel beging zonder die olie die er tussen zit zo hard te draaien dat ie warm wordt, en dat omhulsel houd die warmte niet en dat ding klapt uit elkaar. Hij had ook geen bril op, wat je eigenlijk wel voor zoiets zou moeten hebben (maarja hij denkt dat doe ik even snel daar ga ik niet speciaal een bril voor halen) en nu zit ie er mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het broertje (12) van een maat van me vind 2 hardstyle liedjes leuk...
Wie het goed raad krijgt een euro!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Het broertje (12) van een maat van me vind 2 hardstyle liedjes leuk...
Wie het goed raad krijgt een euro!



MMA
the message is hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha nee nog net niet zo commercieel :lol:
Bassboom en Gimme Love..

Gimme love was nog niet zo slecht, maar komt zooo me strot uit :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 20:18 
 
Hardtraxxer

Goede Afront
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 21:04 
 

Goeie Aviond, Anceauw
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo nog ff brood klaarmaken en dan vroeg slapen, morgen 6 uur op -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Zo nog ff brood klaarmaken en dan vroeg slapen, morgen 6 uur op -.-


lekker blijven liggen, en dan serieus overwegen om WEL naar school te gaan..
lastige keuze op dit moment :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 22:24 
 

Morgen pas vanaf 12 uur les... Tot half 6 >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja wordt mn 2e schooldag, dus moet wel ff een goede indruk achterlaten :P Ben trouwens al langer op school, alleen ik doe BBL, dus 4 dagen werken, 1 dag klassikaal.

Ja en das echt een paupertijd tot half 6, dan maar liever vroeg op, 8.30 op school tot 3 uur

@ Almighty
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 22:27 
 

Precies. Verstoord ook mijn doordeweekse ritme (Ben ik echt super gevoelig voor). Liever vroeg op, vroeg uit. Loop nu ook met werk, moet eigenlijk 5 uur beginnen maar heb er kwart over 6 van weten te maken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen 1e 4 u vrij nemen door maar 1 uur te skippen! lekkerslapen vannacht ooeehoeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen vrij as always...4 dagen weekend ftw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 22:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik heb morgen ook vrij, maar kga 's middags wel werken, ik moet echt ff wat slaap inhalen (7 uur in de laatste 48 uur :thumbdown: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 22:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik heb morgen ook vrij, maar kga 's middags wel werken, ik moet echt ff wat slaap inhalen (7 uur in de laatste 48 uur :thumbdown: )

ga slapie doen dan

welterusten pompommer (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 22:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Pommer schreef:
Ik heb morgen ook vrij, maar kga 's middags wel werken, ik moet echt ff wat slaap inhalen (7 uur in de laatste 48 uur :thumbdown: )

ga slapie doen dan

welterusten pompommer (L)


Jah ff VI afkijken wat ik heb opgenomen net :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 22:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

BOOM HEADSHOT!@

http://video.google.com/videoplay?docid ... 1383854672
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 23:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Haha nee nog net niet zo commercieel :lol:
Bassboom en Gimme Love..

Gimme love was nog niet zo slecht, maar komt zooo me strot uit :whistle:

neefje achtig iets van mij had op zn telefoon ook hardstyle nummer staan (ook 12 jaar)


scrap attack xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

livinforthemusic schreef:
patrickjeb schreef:
Haha nee nog net niet zo commercieel :lol:
Bassboom en Gimme Love..

Gimme love was nog niet zo slecht, maar komt zooo me strot uit :whistle:

neefje achtig iets van mij had op zn telefoon ook hardstyle nummer staan (ook 12 jaar)


scrap attack xd

op mijn broertje telefoon had ik een setje van b-front en crypsis gezet, en zo'n mixcd van luna :D
nu luisterd ie nog wel is crypsis (A)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga maar eens slapen, trusten mensen :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Die middelste met die witte aussie en die blauwe broek
Och wat een heerlijk feessie toch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 23:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aighttttt jonge gabbertjes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Aighttttt jonge gabbertjes :thumbsup:


Hahaha, ik kom eraan! word nog erg later, kan niet wachten tot ik 18 ben!

Afbeelding

(Linker)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga maar ff slapen, dromen over mn volgende feestje!

INLOVE :loving:
Vorige  1 ... 823, 824, 825, 826, 827, 828, 829 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic