Damn en dat op je 15e. Is het wel verantwoord om iemand van die leeftijd in zo'n werkomgeving te laten werken? Of wast het een ongelukkig ongeluk?stefaneke wrote:Op mijn werk heeft een ventje van 15 stukjes van een geëxplodeerde kogellager in zijn oog gehad. Die ziet nu alleen aan de buitenste randjes van z'n gezichtsveld als ie z'n andere oog dicht doet. Diepte kan ie dus ook niet meer inschatten.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: Zaza Front - De Grote Dikke Basplaat (X-Qlusive Edit)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
S
Hij was aan het werk in de werkplaats, bezig met het schoonspuiten van een kogellager (hij sleutelt graag aan die machines en dergelijk). Maar die kogel beging zonder die olie die er tussen zit zo hard te draaien dat ie warm wordt, en dat omhulsel houd die warmte niet en dat ding klapt uit elkaar. Hij had ook geen bril op, wat je eigenlijk wel voor zoiets zou moeten hebben (maarja hij denkt dat doe ik even snel daar ga ik niet speciaal een bril voor halen) en nu zit ie er mee.Taxi wrote:Damn en dat op je 15e. Is het wel verantwoord om iemand van die leeftijd in zo'n werkomgeving te laten werken? Of wast het een ongelukkig ongeluk?
Het broertje (12) van een maat van me vind 2 hardstyle liedjes leuk...
Wie het goed raad krijgt een euro!
patrickjeb wrote:Het broertje (12) van een maat van me vind 2 hardstyle liedjes leuk...
MMA
the message is hardstyle?
Haha nee nog net niet zo commercieel
Bassboom en Gimme Love..
Gimme love was nog niet zo slecht, maar komt zooo me strot uit
Bassboom en Gimme Love..
-
AHardtraxxer
- 395 posts member since 2010
- last seen Apr 2018
Goede Afront
-
A
Goeie Aviond, Anceauw
Zo nog ff brood klaarmaken en dan vroeg slapen, morgen 6 uur op 
lekker blijven liggen, en dan serieus overwegen om WEL naar school te gaan..El Mare wrote:Zo nog ff brood klaarmaken en dan vroeg slapen, morgen 6 uur op
lastige keuze op dit moment
-
A
Morgen pas vanaf 12 uur les... Tot half 6 
Tsja wordt mn 2e schooldag, dus moet wel ff een goede indruk achterlaten
Ben trouwens al langer op school, alleen ik doe BBL, dus 4 dagen werken, 1 dag klassikaal.
Ja en das echt een paupertijd tot half 6, dan maar liever vroeg op, 8.30 op school tot 3 uur
@ Almighty
Ja en das echt een paupertijd tot half 6, dan maar liever vroeg op, 8.30 op school tot 3 uur
@ Almighty
-
A
Precies. Verstoord ook mijn doordeweekse ritme (Ben ik echt super gevoelig voor). Liever vroeg op, vroeg uit. Loop nu ook met werk, moet eigenlijk 5 uur beginnen maar heb er kwart over 6 van weten te maken...
Morgen 1e 4 u vrij nemen door maar 1 uur te skippen! lekkerslapen vannacht ooeehoeee
Morgen vrij as always...4 dagen weekend ftw.
Ik heb morgen ook vrij, maar kga 's middags wel werken, ik moet echt ff wat slaap inhalen (7 uur in de laatste 48 uur
)
ga slapie doen danPommer wrote:Ik heb morgen ook vrij, maar kga 's middags wel werken, ik moet echt ff wat slaap inhalen (7 uur in de laatste 48 uur)
welterusten pompommer
Jah ff VI afkijken wat ik heb opgenomen netroberttt wrote:ga slapie doen danPommer wrote:Ik heb morgen ook vrij, maar kga 's middags wel werken, ik moet echt ff wat slaap inhalen (7 uur in de laatste 48 uur)
welterusten pompommer
neefje achtig iets van mij had op zn telefoon ook hardstyle nummer staan (ook 12 jaar)patrickjeb wrote:Haha nee nog net niet zo commercieel![]()
Bassboom en Gimme Love..
scrap attack
op mijn broertje telefoon had ik een setje van b-front en crypsis gezet, en zo'n mixcd van lunalivinforthemusic wrote:neefje achtig iets van mij had op zn telefoon ook hardstyle nummer staan (ook 12 jaar)patrickjeb wrote:Haha nee nog net niet zo commercieel![]()
Bassboom en Gimme Love..
scrap attack
nu luisterd ie nog wel is crypsis (A)
Ga maar eens slapen, trusten mensen