Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 822, 823, 824, 825, 826, 827, 828 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
haha, heb je vanmorgen op je werk een fotoshoot gedaan voor een interne poster, zegt die vent tegen je, hier heb je me kaartje, als je wilt moet je me maar even mailen dan kun j ede foto's krijgen..
ik bekijk zn kaartje, daar staat een website op, ik naar die website.. bestaat die hele website niet :lol:

Pwned! En nu wordt jou kop op het lichaam van een naakte man geplaatst en sta je bekent als een naaktmodel :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Kom net aan bij m'n vriendin (met wie ik het een week heb), gaat ze op een moment de break van "this is who we are" spelen terwijl ze me nooit verteld heeft dat ze die muziek zo leuk vind :P.

En een gezonde relatie is geboren
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Not

Wel

niet

Welles
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 17:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Chukkels schreef:
Wel

niet

Welles

nottus
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kappus...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 17:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
kappus...?

Neuhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Ruubiie schreef:
kappus...?

Neuhh


okeuhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben helemaal niet meer zo actief hier, maar ik weet niet waarom. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 17:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
roberttt schreef:
Ruubiie schreef:
kappus...?

Neuhh


okeuhh

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yup
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een haat weer roberttt :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 17:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben chagrijnig, heb je wel is
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Ben chagrijnig, heb je wel is


:lol: en waarom ben je chagrijnig dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was net ff in de Super de Boer om mijn rooster te bekijken en om boter te halen, word ik weer gevraagd om te werken >.<
Dus 18.00-20.00 werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Ben chagrijnig, heb je wel is


Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 17:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

liepen op qbase dus ook weer een ikea arsenaal aan kasten
dus nu dacht ik; fock it, nu ga ik het vragen ook. Als hij me slaat kan ik het wel hebben.

hadden al iets gelult...weet niet meer wat :x
ik; mag ik wat vragen?
hij; ja
ik; is dit nou echt getraint of niet?
hij; nee maar train wel al 14 jaar
ik; vraag me dat altijd af bij al die gasten die hier rond lopen
hij; is nooit echt. en als ze zeggen van wel dan liegen ze.


Dus dat is ook weer opgehelderd
ANABOLE NOOOBS :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

t leukste xd , die gast liegt dus ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 18:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
roberttt schreef:
Ben chagrijnig, heb je wel is


:lol: en waarom ben je chagrijnig dan?


Omdat ik een waas voor me ogen heb die je altijd hebt nadat je in een felle lamp hebt gekeken.. Maar die van mij gaat dus niet meer weg :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 18:02 
 

livinforthemusic schreef:
ik; is dit nou echt getraint of niet?
hij; nee maar train wel al 14 jaar


:huh:


roberttt schreef:
Omdat ik een waas voor me ogen heb die je altijd hebt nadat je in een felle lamp hebt gekeken.. Maar die van mij gaat dus niet meer weg :thumbdown:


Nooit meer? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 18:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vanmiddag bij de oogarts geweest, moet toch vrijdag wachten.. als ie dan niet weg is, moet ik weer terug komen.

Dus is afwachten :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Vanmiddag bij de oogarts geweest, moet toch vrijdag wachten.. als ie dan niet weg is, moet ik weer terug komen.

Dus is afwachten :/



dat zou wel erg fokkop zijn als t echt blijvend zou zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 18:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
roberttt schreef:
Vanmiddag bij de oogarts geweest, moet toch vrijdag wachten.. als ie dan niet weg is, moet ik weer terug komen.

Dus is afwachten :/



dat zou wel erg fokkop zijn als t echt blijvend zou zijn


Ja best wel xd :lol:

dan doe ik ff

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!@!@#!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
t leukste xd , die gast liegt dus ook :lol:

je moet wel trainen hoor van anabole
zonder trainen werkt het niet zo goed.

Of hij traint ook wel kracht,maar gebruikt dat erbij voor nog meer kast...
vaag volk iig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 18:20 
 

Op mijn werk heeft een ventje van 15 stukjes van een geƫxplodeerde kogellager in zijn oog gehad. Die ziet nu alleen aan de buitenste randjes van z'n gezichtsveld als ie z'n andere oog dicht doet. Diepte kan ie dus ook niet meer inschatten.
Vorige  1 ... 822, 823, 824, 825, 826, 827, 828 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic