Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 824, 825, 826, 827, 828, 829, 830 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 00:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afbeelding

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 00:11 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Afbeelding

xd


Klopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
roberttt schreef:
Afbeelding

xd


Klopt

klopte bij mij ook, denk dat er wel meerdere op ht zijn die zich hier in kunnen vinden :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Afbeelding

xd

Klopt so far, hoewel underachiever nog moet blijken. Vind dat ik met universitaire studie het niet slecht doe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 00:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
roberttt schreef:
Afbeelding

xd

Klopt so far, hoewel underachiever nog moet blijken. Vind dat ik met universitaire studie het niet slecht doe :P


Underachiever is bij mij wel degelijk gebleken, hallo jaar studievertraging :whistle: .

Ga maar eens slapen, morgen weer naar school.
Truste allemaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijstjes maken doet altijd pijn :cry: Wou een top 10 van beste HC tracks van het jaar tot nu toe...kwam tot 25, toen ging het toch ietsje moeilijker :cry: Nu nog 16 over
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 02:20 
 

mikeee schreef:
robkuh1990 schreef:
Zoo... Corsoweekend voorbij op naar maandag en dinsdag
Ofwel feesten en afbreken

Ben zelf gebroken door het duwen... Maar een 9e plek helaas... Had meer ingezeten

Van de?

14...

Net terug van corsomaandag... Gelachen en eier gehad.... Over 6 uurtjes afbreken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 08:49 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Afbeelding

xd

Alles klopt bij mij behalve gamer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 09:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gutmurgan
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Afbeelding

xd


Waarom klopt dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 09:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Waarom klopt dit?

Heb je er moeite mee dat het klopt dan?
Bij mij klopt alles behalve "Above-average intellegence", Underachiever klopt wel maar das gewoon luiheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel grappig dat het bijna allemaal klopt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Josh-T schreef:
Waarom klopt dit?

Heb je er moeite mee dat het klopt dan?
Bij mij klopt alles behalve "Above-average intellegence", Underachiever klopt wel maar das gewoon luiheid.


Ja, dat plaatje heeft mij gewoon door :P
Op racist na
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 11:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

weer een kansloze schooldag...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand waar je Perry (Vogelbekdier) T-Shirts kan kopen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 11:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Weet iemand waar je Perry (Vogelbekdier) T-Shirts kan kopen? :P

Hahaha dat vroeg ik me laast ook al af. Die zou ik stiekem ook wel willen hebben :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 11:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dennis schreef:
p-stylez schreef:
Weet iemand waar je Perry (Vogelbekdier) T-Shirts kan kopen? :P

Hahaha dat vroeg ik me laast ook al af. Die zou ik stiekem ook wel willen hebben :$

Wel al naar gezocht op google? Jetix site? disney site?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 11:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
dennis schreef:
p-stylez schreef:
Weet iemand waar je Perry (Vogelbekdier) T-Shirts kan kopen? :P

Hahaha dat vroeg ik me laast ook al af. Die zou ik stiekem ook wel willen hebben :$

Wel al naar gezocht op google? Jetix site? disney site?


Hier kun je ze halen. http://www.disneystore.com/phineas-and-ferb/mn/1000040/

Was wel lastig te zoeken hoor. http://bit.ly/nbh6st
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 11:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Waarom zou je dat willen? Doofenschmirtz is veel cooler :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stageplek zoeken :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Google geeft wel veel resultaten maar niet echt nederlandse webshops?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 12:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Google geeft wel veel resultaten maar niet echt nederlandse webshops?


E-bay kan ook nog. Meestal nog veel goedkoper, ook al komt het van de andere kan van de wereld.

Vorige week batterijklepje voor de HTC Desire HD besteld. In Nederland rond de €40,-. op E-bay was ie €7,- uit HongKong inclusief verzend kosten. Eergister binnen gekregen en alles gewoon prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 12:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dodelijk saai college boekhouden, zometeen nog tot half 3 college ondernemingsrecht. Pff heb er geen zin meer in vandaag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en alweer geruime tijd thuis :D , echt een complete onzindag gehad vandaag
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

boekhouden & ondernemingsrecht geskipt, had er totaal geen zin in vandaag na dit weekend!
dadelijk even presentatie voorbereiden en dan op tijd naar huis! ^^
Vorige  1 ... 824, 825, 826, 827, 828, 829, 830 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic