Kloptroberttt wrote:
klopte bij mij ook, denk dat er wel meerdere op ht zijn die zich hier in kunnen vindenHoofdcoach wrote:Kloptroberttt wrote:
Klopt so far, hoewel underachiever nog moet blijken. Vind dat ik met universitaire studie het niet slecht doeroberttt wrote:
Underachiever is bij mij wel degelijk gebleken, hallo jaar studievertragingSteffnov wrote:Klopt so far, hoewel underachiever nog moet blijken. Vind dat ik met universitaire studie het niet slecht doeroberttt wrote:
14...mikeee wrote:Van de?robkuh1990 wrote:Zoo... Corsoweekend voorbij op naar maandag en dinsdag
Ofwel feesten en afbreken
Ben zelf gebroken door het duwen... Maar een 9e plek helaas... Had meer ingezeten
Alles klopt bij mij behalve gamerroberttt wrote:
Waarom klopt dit?roberttt wrote:
Heb je er moeite mee dat het klopt dan?Josh-T wrote: Waarom klopt dit?
Ja, dat plaatje heeft mij gewoon doormikeee wrote:Heb je er moeite mee dat het klopt dan?Josh-T wrote: Waarom klopt dit?
Bij mij klopt alles behalve "Above-average intellegence", Underachiever klopt wel maar das gewoon luiheid.
Hahaha dat vroeg ik me laast ook al af. Die zou ik stiekem ook wel willen hebbenp-stylez wrote:Weet iemand waar je Perry (Vogelbekdier) T-Shirts kan kopen?
Wel al naar gezocht op google? Jetix site? disney site?dennis wrote:Hahaha dat vroeg ik me laast ook al af. Die zou ik stiekem ook wel willen hebbenp-stylez wrote:Weet iemand waar je Perry (Vogelbekdier) T-Shirts kan kopen?
Hier kun je ze halen. http://www.disneystore.com/phineas-and-ferb/mn/1000040/mikeee wrote:Wel al naar gezocht op google? Jetix site? disney site?dennis wrote:Hahaha dat vroeg ik me laast ook al af. Die zou ik stiekem ook wel willen hebbenp-stylez wrote:Weet iemand waar je Perry (Vogelbekdier) T-Shirts kan kopen?
E-bay kan ook nog. Meestal nog veel goedkoper, ook al komt het van de andere kan van de wereld.p-stylez wrote:Google geeft wel veel resultaten maar niet echt nederlandse webshops?