ik had et gezien ja, thxProject 141 wrote:Truste, ik ga ook pitten. Had trw nog geantwoord bij je probleemKSwoosh wrote:truste hardtraxx
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
-
G
hmmmmmmmm, wut?

Goeiemorgen allemaal.
Misschien een stomme vraag om hier te stellen, maar heeft iemand nog boeken nodig voor bedrijfseconomie jaar 1 of 2?
Ik studeer dit zelf aan de UVT. Stuur me maar even een PB als je interesse hebt!
On: Zometeen eerst maar ff naar de sportschool en straks richting school voor 45 minuten les
.
Misschien een stomme vraag om hier te stellen, maar heeft iemand nog boeken nodig voor bedrijfseconomie jaar 1 of 2?
Ik studeer dit zelf aan de UVT. Stuur me maar even een PB als je interesse hebt!
On: Zometeen eerst maar ff naar de sportschool en straks richting school voor 45 minuten les
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Gisteren gekocht :')Dream Chaser wrote:Goeiemorgen allemaal.
Misschien een stomme vraag om hier te stellen, maar heeft iemand nog boeken nodig voor bedrijfseconomie jaar 1 of 2?![]()
On: Zometeen eerst maar ff naar de sportschool en straks richting school voor 45 minuten les.
Kan je uitzetten.Pommer wrote:Daan plaatst 1 rape-foto van Willy en me hele mailbox zit gelijk vol met reacties
Of in ongewenst zettenNando wrote:Kan je uitzetten.Pommer wrote:Daan plaatst 1 rape-foto van Willy en me hele mailbox zit gelijk vol met reacties
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Adaro Thijs and Willy de Opblaashond are now friends, as you suggested.

Willy is de enige echte opblaashond van Facebook!Project 141 wrote:Willy is wel de populairste opblaashond van heel facebook denk ik!
Een eckte eckte baas!Nando wrote:Willy is de enige echte opblaashond van Facebook!Project 141 wrote:Willy is wel de populairste opblaashond van heel facebook denk ik!
Die intro's van VI zijn zo lekker feel-good altijd.
-
G
lekker vroeg uit vandaag, beetje gesoldeerd en voor het komende kwartaal een verdieping gekozen waarvoor ik met 3 anderen een workshop moet maken: Cinder
C++ programmeren dus
dat wordt flink aanpoten!
C++ programmeren dus
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Haha als je 1 taal kent is iedere nieuwe taal zo opgepikt
Ik krijg op school alleen C#..
Ik Java, C++, C#, phpHoofdcoach wrote:Haha als je 1 taal kent is iedere nieuwe taal zo opgepikt![]()
Maar omdat ik elk weekend ging feesten ken ik nog geen 1 taal goed
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Haha zonde
ik kende al veel voordat ik begon 
Bedenk me ook net dat ik vorig jaar ASP.net had en nog php java krijg
Maarja php ken ik ook al dusja makkie
Bedenk me ook net dat ik vorig jaar ASP.net had en nog php java krijg
Maarja php ken ik ook al dusja makkie
Hoe?Nando wrote:Kan je uitzetten.Pommer wrote:Daan plaatst 1 rape-foto van Willy en me hele mailbox zit gelijk vol met reacties
Ik ben nog een facebook newbie
DENNIS BERGKAMP! OOOOAAAAOOOOH! 2-1! 
-
G
Ja precies, het werkt allemaal volgens dezelfde logica.Hoofdcoach wrote:Haha als je 1 taal kent is iedere nieuwe taal zo opgepikt![]()
Maar ik vond het wel een mooie uitdaging, want ik ben er tenslotte om te leren.
Het lastigste wordt wel om een workshop te maken waarbij wij mede CT studenten moeten leren werken met C++, in iets van 3-4 uur
²Nando wrote:Ik ga H.A.M. op m'n avatar.
-
G
ham?Nando wrote:Ik ga H.A.M. op m'n avatar.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
hard as a motherfuckerKSwoosh wrote:ham?Nando wrote:Ik ga H.A.M. op m'n avatar.
Vanochtend om half 7 zowat geschept door een bus, wilde hem inhalen met een gangetje van 50 rij ik schuin achter hem gooit ie zijn bus vol naar links.
Ik knalde met men rechterhelft over de stoeprand en kwam zo op de andere weghelft terecht.
Gelukkig reed daar niemand anders had ik hier nu niet gezeten ...
Ik knalde met men rechterhelft over de stoeprand en kwam zo op de andere weghelft terecht.
Gelukkig reed daar niemand anders had ik hier nu niet gezeten ...
Snel vrienden mee wordenNando wrote:Willy is de enige echte opblaashond van Facebook!Project 141 wrote:Willy is wel de populairste opblaashond van heel facebook denk ik!