Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 793, 794, 795, 796, 797, 798, 799 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 09:29 
 

Project 141 schreef:
KSwoosh schreef:
truste hardtraxx :)


Truste, ik ga ook pitten. Had trw nog geantwoord bij je probleem ;)

ik had et gezien ja, thx ^^
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 09:40 
 

hmmmmmmmm, wut?
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 11:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goeiemorgen allemaal.
Misschien een stomme vraag om hier te stellen, maar heeft iemand nog boeken nodig voor bedrijfseconomie jaar 1 of 2? ^^
Ik studeer dit zelf aan de UVT. Stuur me maar even een PB als je interesse hebt!

On: Zometeen eerst maar ff naar de sportschool en straks richting school voor 45 minuten les xd .
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 12:03 
 
Hardtraxx Veteran

Dream Chaser schreef:
Goeiemorgen allemaal.
Misschien een stomme vraag om hier te stellen, maar heeft iemand nog boeken nodig voor bedrijfseconomie jaar 1 of 2? ^^
Ik studeer dit zelf aan de UVT. Stuur me maar even een PB als je interesse hebt!

On: Zometeen eerst maar ff naar de sportschool en straks richting school voor 45 minuten les xd .

Gisteren gekocht :')
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Daan plaatst 1 rape-foto van Willy en me hele mailbox zit gelijk vol met reacties xd

Kan je uitzetten. :P
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Pommer schreef:
Daan plaatst 1 rape-foto van Willy en me hele mailbox zit gelijk vol met reacties xd

Kan je uitzetten. :P

Of in ongewenst zetten :yes:
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 12:26 
 
Hardtraxx Veteran

Adaro Thijs and Willy de Opblaashond are now friends, as you suggested.

xd
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Willy is wel de populairste opblaashond van heel facebook denk ik!

Willy is de enige echte opblaashond van Facebook!
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Project 141 schreef:
Willy is wel de populairste opblaashond van heel facebook denk ik!

Willy is de enige echte opblaashond van Facebook!

Een eckte eckte baas! :worship:
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 12:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die intro's van VI zijn zo lekker feel-good altijd.
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 14:02 
 

lekker vroeg uit vandaag, beetje gesoldeerd en voor het komende kwartaal een verdieping gekozen waarvoor ik met 3 anderen een workshop moet maken: Cinder
C++ programmeren dus :P dat wordt flink aanpoten!
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 14:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

C++ kutste taal om te leren xd
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 14:28 
 
Hardtraxx Veteran

Haha als je 1 taal kent is iedere nieuwe taal zo opgepikt :D
Ik krijg op school alleen C#.. :P
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 14:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Haha als je 1 taal kent is iedere nieuwe taal zo opgepikt :D
Ik krijg op school alleen C#.. :P

Ik Java, C++, C#, php

Maar omdat ik elk weekend ging feesten ken ik nog geen 1 taal goed :lol: Dus dit jaar vol aan de bak xd *zit al in 3e jaar... Kan toch niet *
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 14:37 
 
Hardtraxx Veteran

Haha zonde :P ik kende al veel voordat ik begon :P
Bedenk me ook net dat ik vorig jaar ASP.net had en nog php java krijg :lol: :x
Maarja php ken ik ook al dusja makkie :lol:
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 14:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Pommer schreef:
Daan plaatst 1 rape-foto van Willy en me hele mailbox zit gelijk vol met reacties xd

Kan je uitzetten. :P

Hoe?
Ik ben nog een facebook newbie :P
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DENNIS BERGKAMP! OOOOAAAAOOOOH! 2-1! :yay:
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 15:36 
 

Hoofdcoach schreef:
Haha als je 1 taal kent is iedere nieuwe taal zo opgepikt :D
Ik krijg op school alleen C#.. :P

Ja precies, het werkt allemaal volgens dezelfde logica.
Maar ik vond het wel een mooie uitdaging, want ik ben er tenslotte om te leren.
Het lastigste wordt wel om een workshop te maken waarbij wij mede CT studenten moeten leren werken met C++, in iets van 3-4 uur :P
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga H.A.M. op m'n avatar.
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ik ga H.A.M. op m'n avatar.

²
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 16:06 
 

Nando schreef:
Ik ga H.A.M. op m'n avatar.

ham?
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Nando schreef:
Ik ga H.A.M. op m'n avatar.

ham?


hard as a motherfucker
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanochtend om half 7 zowat geschept door een bus, wilde hem inhalen met een gangetje van 50 rij ik schuin achter hem gooit ie zijn bus vol naar links.
Ik knalde met men rechterhelft over de stoeprand en kwam zo op de andere weghelft terecht.
Gelukkig reed daar niemand anders had ik hier nu niet gezeten ...
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 16:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Project 141 schreef:
Willy is wel de populairste opblaashond van heel facebook denk ik!

Willy is de enige echte opblaashond van Facebook!


Snel vrienden mee worden :) Hopelijk kom ik m over een paar jaar als ik oud genoeg ben om naar feesten te gaan ook nog is tegen :D
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik zag willy nog op decibel :lol:

eindelijk weer tijd om mijn hardcore collectie bij te spijkeren :P
Vorige  1 ... 793, 794, 795, 796, 797, 798, 799 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic