Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
zoooooo, nog steeds last van een pesttyfus hoest, waaraan ik steeds een stukje meer doodga voor mn gevoel :cry:
Hardtraxxer
586 posts member since 2011
last seen Feb 2015
QnalQut wrote:zoooooo, nog steeds last van een pesttyfus hoest, waaraan ik steeds een stukje meer doodga voor mn gevoel :cry:
hoest je longen er maar uit, dan is die hoest zo weg ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
ja joh! dat is misschien wel een plan.. echt man, ben zoooo benauwd, kan amper adem halen normaal :/ en ik heb al zo'n pufje, maar die helpt voor geen meter voor mn gevoel
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
QnalQut wrote:ja joh! dat is misschien wel een plan.. echt man, ben zoooo benauwd, kan amper adem halen normaal :/ en ik heb al zo'n pufje, maar die helpt voor geen meter voor mn gevoel
Neem berenburg ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
not in store at the moment.. misschien helpt pure alcohol wel :D daar heeft mn pa nog wel een jerrycan van volstaan..
brandt mn benauwdheid wel uit denk ik.. xd
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 9 days ago
QnalQut wrote:ja joh! dat is misschien wel een plan.. echt man, ben zoooo benauwd, kan amper adem halen normaal :/ en ik heb al zo'n pufje, maar die helpt voor geen meter voor mn gevoel
een teil met heet water nemen, iets wat een sterke mentol geur afgeeft erin flikkeren, en erboven gaan hangen met een handdoek op de kop. werkt echt.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
heb ik eerder ook al gedaan, werkt idd.. maar bij mij maar voor een uurtje, het is gewoon mn verkoudheid uitzitten, en dan is het weer goed :)
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 9 days ago
ja ok het werkt niet heel lang, gewoon voordat je gaat slapen in beide neusgaten 2 keer sprayen met de neusspray en dan heb je er tijdens het slapen niet heel veel last van.
Hardtraxx Addict
1777 posts member since 2008
last seen 6 hours ago
uien naast je bed werkt ook :thumbup:
C
Weeeeekend na 41,5 uur werken deze week

vandaag heel linkse hand kapot gemaakt door drukgroep.. 4 fikse sneeën in mijn hand..

ach boeiend..

Morgen Dominator!
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
zooooo heerlijk genoten van een pizza funghi! wat is die pizza toch eenvoudig.. maar heeeeeeeeeerlijk :loving: :worship:
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
QnalQut wrote:zooooo heerlijk genoten van een pizza funghi! wat is die pizza toch eenvoudig.. maar heeeeeeeeeerlijk :loving: :worship:
ik had woensdag een Pizza Explosiva, dat ding was pas heerlijk, jezus :drool:
C
aaaah, mijn hand begint te kloppen :|
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 4 hours ago
robkuh1990 wrote:aaaah, mijn hand begint te kloppen :|
Gadverdamme. Hou dat lekker voor jezelf. :P

Edit: Wordt je onderschrift van toepassing?
Hardtraxx Crew
30629 posts member since 2010
last seen 22 minutes ago
Kom er net achter dat Tatanka & Technoboy in Rimini draaien als wij er zijn :D Toch nog 1 avondje met goeie muziek!
C
Parvuz wrote:
robkuh1990 wrote:aaaah, mijn hand begint te kloppen :|
Gadverdamme. Hou dat lekker voor jezelf. :P

Edit: Wordt je onderschrift van toepassing?
Nee...

ik heb vandaag mijn hand opgehaald aan een drukgroep die ik moest picken. Zwaar ding maar goed.
Ik til dat ding op en laat hem in de doos zakken, en toen gleed hij weg en had ik aan mijn linkerhand 4 diepe sneeën zitten.. lekker KUT dus... bloeien als een rund..
heel mijn hand vol met pleisters ook nog :(

(drukgroep icm. koppelingsplaat is hetgeen waardoor je kan schakelen met een auto)
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Die dingen moet je ook met 2 handen tillen. :P
C
Deed ik ook... maar als je hem in een hoge pallet doos moet laten zakken en dan op de bodem moet laten leggen moet je hem op een gegeven moment loslaten en met 1 hand verder doen.

Hij rust al met een punt op de bodem, dus ik dacht doe ik met 1 hand verder.... niet dus
T
robkuh1990 wrote:Deed ik ook... maar als je hem in een hoge pallet doos moet laten zakken en dan op de bodem moet laten leggen moet je hem op een gegeven moment loslaten en met 1 hand verder doen.

Hij rust al met een punt op de bodem, dus ik dacht doe ik met 1 hand verder.... niet dus
Is nie slim hé!
C
ja kwam ik ook achter...

maar kan nu in ieder geval wel zonder picklijst de weg vinden naar de drukgroepen... ligt nogal een bloedspoor van mij daarnaar toe..

heb toenstraks onder de douche ook ene bloedbad aangericht toen ik de loszittende huid losgeknipt heb... deed fucking zeer maar nu kan ik tenminste wel meer met betadine overweg
T
Kijk toch nog iets geleerd :thumbup:
Hardtraxxer
941 posts member since 2011
last seen Dec 2014
Jeeej b-front is een track aan het maken met zatox :D :D :D :D
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
hardaddict wrote:Jeeej b-front is een track aan het maken met zatox :D :D :D :D
ik weet niet of dit wel zo'n goed nieuws is.. ben benieuwd
T