De dag begint net johRawbin wrote:Heb het pommer avondje nu wel gehad, helemaal naar de klote
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
Kijk echt een zieke docu nu; Ross Kemp: Extreme World. Aflevering Juarez, Mexico. WTF man.
20 moorden per dag, een ziekenbroeder uit een ambulance behandeld 10-20 schotwonden, PER DAG. 1 ambulancemedewerker!
20 moorden per dag, een ziekenbroeder uit een ambulance behandeld 10-20 schotwonden, PER DAG. 1 ambulancemedewerker!
leuk tijdstip om zoiets te kijken... ik was lekker dbz aan het kijken, uitzending 130, zegtie "u heeft 72 minuten video gekeken. wacht 30 minuten of koop premium account"Almighty wrote:Kijk echt een zieke docu nu; Ross Kemp: Extreme World. Aflevering Juarez, Mexico. WTF man.
Die Ross Kemp dingen zijn altijd vet, laatst was er eentje met Poolse hooligans en neonazi's. Ook niet best dat, Engelse supporters zijn er helemaal niks bij.Almighty wrote:Kijk echt een zieke docu nu; Ross Kemp: Extreme World. Aflevering Juarez, Mexico. WTF man.
Same here, heb nog een boek liggen, maar weet niet of ik eraan wil beginnen.Parvuz wrote:Verveling haha.
3 dagen vrij! Ouders een maand weg! Heerlijk.
-
T
Zeker met allemaal plaatjes erin.Olijfboompje wrote:Same here, heb nog een boek liggen, maar weet niet of ik eraan wil beginnen.Parvuz wrote:Verveling haha.
Nee, uitleg over een stof DMT.wesskeej wrote:Zeker met allemaal plaatjes erin.Olijfboompje wrote:Same here, heb nog een boek liggen, maar weet niet of ik eraan wil beginnen.Parvuz wrote:Verveling haha.
Dat is wel het laatste wat ik ga doen, een boek lezen haha.Olijfboompje wrote:Same here, heb nog een boek liggen, maar weet niet of ik eraan wil beginnen.Parvuz wrote:Verveling haha.
HahaParvuz wrote:Dat is wel het laatste wat ik ga doen, een boek lezen haha.Olijfboompje wrote:Same here, heb nog een boek liggen, maar weet niet of ik eraan wil beginnen.Parvuz wrote:Verveling haha.
Zo erg?
Ik ben totaal geen lezer haha. 
Gisteren weer flink uitgehaald qua drank.
Liep d'r nogal dronken bij werd me verteld.
Ging samen met mijn neef van 22 naar huis, gast liep d'r nog erger bij dan mij.
Terugweg ook weer mooi in wat struikjes gelegen.
Dus toen ik vanmorgen wakker werd had ik ook allemaal takjes in mijn bed liggen en zo
Dus toen ik vanmorgen wakker werd had ik ook allemaal takjes in mijn bed liggen en zo
-
T
Had ik in kroatie de laatste dag, flink gezopen bosjes van dichtbij gezien wordt ik 's ochtends wakker gemaakt door iemand trekt mijn tent open.Daveytl wrote:Gisteren weer flink uitgehaald qua drank.
Alles lag onder takjes en die gast die die open maakte zei zo tering wa kolere het hier naar alcohol
Ik was gister ook weer een balletje 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Ik ook :') Nog door een wei naar huis gefietst, vol in de koeienstront gaan staan, schoenen krijg ik nooit meer zuiver volgens mijDaveytl wrote:Gisteren weer flink uitgehaald qua drank.
Ik ben een week naar Duitsland.
Veel plezier bij Dominator voor de gene die daar heen gaan.
Dat kanParvuz wrote:Ik ben totaal geen lezer haha.
Gelukkig is het niet iets wat nodig is int leven ofzo
Veel plezier man!mikeee wrote:Ik ben een week naar Duitsland.
Ik ga het daar wel naar mijn zin hebben hoor
Gister weer even een Meppelnacht meegepakt. Blijft geinig.
Naar de lazer was ik niet maar was goed op weg op een gegeven moment.
Naar de lazer was ik niet maar was goed op weg op een gegeven moment.
Straks ff wat neusspray kopen voor mijn verkoudheid, dat zal een verademing betekenen 
-
G
Zeau, met de auto naar Ravenstein gereden en de auto daar laten staan, tussendoor een stop gemaakt in Maaskantje, en dan nu lekker lunchen enzo boodschappen doen 
druk druk druk!
druk druk druk!
kijk wat een maat van mij ontdekt heeft 

-
T
Haha failhdhessel wrote:kijk wat een maat van mij ontdekt heeft