Om maar weer even goede herinneringen op te halen van rebirth, even de laatste pagina's van dat topic doorgelezen
stefaneke schreef:
Chukkels schreef:
Dat zou ik niet te snel zeggen. Ik denk dat er namelijk wel meer dingen zijn die je achteraf niet meer weet haha.

Ik had mezelf gisteren wel goed onder controle hoor

. Iig vanuit mijn standpunt.
Raarste moment was wel dat ik tussen een groepje mensen op een barkruk wouw gaan leunen. Alleen was er geen tafel, en lag ik daar op de grond. Ook probeerde ik allemaal over stenen muren te stappen en ging bij bekende mensen staan, die na even m'n hoofd schudden niet de mensen waren die ik dacht wie ze waren. Was echt een vage bedoeling. Leuk voor een keertje maar wil ik toch niet vaker meemaken dit. En ook totaal geen love feeling! na 3,5 maand...
RobertV schreef:
haha toen marijn die foto maakte begon je ook allemaal over een aap en een bus te lullen enzo

stefaneke schreef:
Oja, dat zag ik gewoon in die foto

Giel H schreef:
stefan hoe krijg je da voor elkaar na 2x halfje gast

ik had het zelfs lang niet zo erg!
het feest was wel echt geweldig moet ik zeggen!
93Wesley93 schreef:
Aha!

Stefan was niet nuchter, dat verklaart al waarom ik na 4x nog niet snapte wat hij zei.

Hard Twins schreef:
stefan was idd verweg.

stefaneke schreef:
Kwam gewoon door de muziek, aangezien iedereen moeite had met elkaar te praten

. Ik was naar mijn zin niet echt hard van de kaart maar vond't wel kut dat ik allemaal ging hallucineren. Je mist veel van het feest zo, en het feest is waar ik voor kom.
Marijn schreef:
Goed vermaakt. Vanaf Zatox begon het echt te knallen! Crypsis

En dan nog Ran-d en B-front
tijdens PP ff buiten geweest. Met RobertV, Stefanneke, en dj Shag.
Heb er ook nog een leuke foto van

Verder topfeestje;)
RobertV schreef:
stefaneke schreef:
@ Marijn, Is dat nou de foto waar ik een aap in een bus in zag?
ja

Was't zo erg