Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 678, 679, 680, 681, 682, 683, 684 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 20:14 

@ olijf... Why die smilie mag ik niet ofzo :cry: (over 4 jaar)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 20:16 

Hardtraxx Veteran

Dream Chaser schreef:
Serieus, kap eens met die posts die uit 1 smiley bestaan..

Beetje jammer inderdaad, hoe kan een kleuter van 12 nou iedereen zo beïnvloeden. Want sinds haar komst is het niveau nog meer gedaald hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 20:17 

katamaran schreef:
Dream Chaser schreef:

Beetje jammer inderdaad, hoe kan een kleuter van 14!!!! nou iedereen zo beïnvloeden. Want sinds haar komst is het niveau nog meer gedaald hier.

nou dankje
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 20:17 

Hardtraxxer

katamaran schreef:
Dream Chaser schreef:

Beetje jammer inderdaad, hoe kan een kleuter van 12 nou iedereen zo beïnvloeden. Want sinds haar komst is het niveau nog meer gedaald hier.

/kick hardstylelover1997
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 20:18 

hardaddict schreef:
katamaran schreef:
Dream Chaser schreef:

/lifeban hardstylelover1997
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 20:18 

Bierkoning

wordt er ook een beetje moe van

hslover97 ik verzoek u vriendelijk om iets nuttigs met je tijd te gaan doen en dit enigzins informatieve forum te verlaten
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 20:19 

Hardtraxx Veteran

hardstylelover1997 schreef:
katamaran schreef:
Dream Chaser schreef:

Beetje jammer inderdaad, hoe kan een kleuter van 14!!!! nou iedereen zo beïnvloeden. Want sinds haar komst is het niveau nog meer gedaald hier.

nou dankje

ja sorry, we zijn hier dacht ik een forum. en geen msn, en hier hoeven posts niks toe te voegen aan iets.. maar het zou wel beter zijn als je wel iets meer meld als alleen 1 emoticon, of 3 woorden..
snap je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 20:19 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 20:20 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
stefaneke schreef:

Haha, ik kan me zo jouw gezicht op rebirth nog herinneren ^^

Rebirth...
Ja, dat was een mooi gezicht he :P
Ik vond jou toen ook heel erg vermakelijk :cool:

Rebirth... Geniaal feest inderdaad. Het eerste 16+ feestje waar ik geweest ben wat gewoon geniaal was! Ook nog nooit zo veel minderjarigen van de kaart gezien overigens... Maar dat betekent wel dat ze goed opgevoed worden in Haaren en omstreken! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 20:21 

Hardtraxx Addict

katamaran schreef:
Dream Chaser schreef:

Ben gelukkig niet de enige die me mateloos irriteert aan al haar posts.
Zijn er geen algemene regels, of iets dergelijks, die dit kinderachtige gedoe tegen kunnen gaan :/ .

Dat je hier wat onzin post is prima, maar als je dan echt niets anders te melden hebt als een blije smiley.. rot dan gewoon op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 20:22 

Chukkels schreef:
Rebirth... Geniaal feest inderdaad. Het eerste 16+ feestje waar ik geweest ben wat gewoon geniaal was! Ook nog nooit zo veel minderjarigen van de kaart gezien overigens... Maar dat betekent wel dat ze goed opgevoed worden in Haaren en omstreken! :D

Ik vind overigens wel dat ze van locatie moeten wisselen, die muren midden in de zaal en die afgronden achter mensen waren schijtirritant :thumbdown:. Ook dat rondslingeren van bouwhekken en die bartafels (bartafels op een hardstyle feest!) vond ik erg slecht

Hardtraxxer

Dream Chaser schreef:
Zijn er geen algemene regels, of iets dergelijks, die dit kinderachtige gedoe tegen kunnen gaan :/ .

Mischien ff jor-d mailen voor een nieuwe regel, en als het gebeur ff dat bericht melden via dat uitroeptekentje?

Hardtraxx Veteran

Eindelijk wordt er eens over wat anders geklaagd op Hardtraxx dan over drugsgerelateerde posts. Keep up the good work, peepz! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 20:23 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Chukkels schreef:

Ik vind overigens wel dat ze van locatie moeten wisselen, die muren midden in de zaal en die afgronden achter mensen waren schijtirritant :thumbdown:.

Muren? Hoeveel had jij in hemelsnaam op? :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 20:24 

Donateur

Chukkels schreef:

Zo ja, op Fantasy Island was dat percentage ook hoog zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 20:24 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
stefaneke schreef:
Chukkels schreef:

Ik vind overigens wel dat ze van locatie moeten wisselen, die muren midden in de zaal en die afgronden achter mensen waren schijtirritant :thumbdown:.

Ik meen me ook geen muren te herinneren op rebirth :P ..
Kluisjes stonden achterin de zaal, dus lijkt me niet dat je die bedoeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 20:25 

Artiest

Jongens... waarom zeuren om verandering als een 14 jarige truusje de hoek om komt kijken xd

Citaat:
The change, the process of becoming different
Sometimes in a difficult way
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 20:25 

Chukkels schreef:

Ik had van te voren nogal wat Aspartaam op, stond toen ik binnen was al strak van de sportdrank :x.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 20:26 

Hardtraxx Veteran

joehoeeeeeee hslover.. papa heeft eeen koooooooooooekje voor je.. kom dan!!!!! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 20:27 

Hardtraxxer

QnalQut schreef:
joehoeeeeeee hslover.. papa heeft eeen koooooooooooekje voor je.. kom dan!!!!! :lol:

Daag haar dan ook niet uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 20:28 

Hardtraxx Veteran

hardaddict schreef:
QnalQut schreef:

wat moet ik dan zeggen..? papa heeft een ..... voor je? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 20:28 

Hardtraxx Addict

Waarom zeggen mensen mij dat het in zever op dit moment over drugs gaat terwijl het niet zo is, ben ik voor niets weer online gekomen op HT :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 20:29 

Hardtraxxer

QnalQut schreef:
hardaddict schreef:
QnalQut schreef:

Afbeelding

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Jongens... waarom zeuren om verandering als een 14 jarige truusje de hoek om komt kijken xd

Citaat:
The change, the process of becoming different
Sometimes in a difficult way

Inderdaad.

Wat een kansloos gewauwel.

De meeste die hier zeiken betreffende onze 14 jarige jongedame kunnen beter bij zichzelf nadenken over het feit dat ze zelf de volwassenheid zelve kunnen zijn en gewoon over haar reacties heen kunnen lezen.
In plaats daarvan gaan ze lekker met zijn allen op een kansloze manier bitchen over wat posts.

Cry moar please.

QnalQut schreef:
hardaddict schreef:
QnalQut schreef:

hahaha qwaarom moet ik nu weer komen :P
Vorige  1 ... 678, 679, 680, 681, 682, 683, 684 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic