stefaneke schreef:
Chukkels schreef:
Dat zou ik niet te snel zeggen. Ik denk dat er namelijk wel meer dingen zijn die je achteraf niet meer weet haha.

Ik had mezelf gisteren wel goed onder controle hoor

. Iig vanuit mijn standpunt.
Raarste moment was wel dat ik tussen een groepje mensen op een barkruk wouw gaan leunen. Alleen was er geen tafel, en lag ik daar op de grond. Ook probeerde ik allemaal over stenen muren te stappen en ging bij bekende mensen staan, die na even m'n hoofd schudden niet de mensen waren die ik dacht wie ze waren. Was echt een vage bedoeling. Leuk voor een keertje maar wil ik toch niet vaker meemaken dit. En ook totaal geen love feeling! na 3,5 maand...
Ah, nu snap ik het

Giel H schreef:
stefan hoe krijg je da voor elkaar na 2x halfje gast

ik had het zelfs lang niet zo erg!
het feest was wel echt geweldig moet ik zeggen!
Dat komt vanwege het feit dat de hersentjes van de persoon in kwestie nog niet volgroeid waren en zo de dingen anders interpreteerden dan ze hadden moeten zijn, vanwege het feit dat er meer MDA is vrij gekomen dan was voorzien. Lucky bastard!

93Wesley93 schreef:
Aha!

Stefan was niet nuchter, dat verklaart al waarom ik na 4x nog niet snapte wat hij zei.

En dat had je op het feest niet door?

stefaneke schreef:
Kwam gewoon door de muziek, aangezien iedereen moeite had met elkaar te praten

. Ik was naar mijn zin niet echt hard van de kaart maar vond't wel kut dat ik allemaal ging hallucineren. Je mist veel van het feest zo, en het feest is waar ik voor kom.
Deze houden we er in! "Ik ging niet hard, maar ik hallucineerde wel."
Deze post had eigenlijk net zo goed in het drugstopic kunnen staan, vooral omdat er informatie in staat, maar ja...
Squirrie schreef:
Chukkels schreef:
Squirrie schreef:
Waarom zeggen mensen mij dat het in zever op dit moment over drugs gaat terwijl het niet zo is, ben ik voor niets weer online gekomen op HT

Het gaat weer eens over drugs en Squirrie is er als de rode eekhoorn (niet kippen!) bij om z'n comeback aan te kondigen op Hardtraxx...Typisch.
Haha
Ja moet m'n naam toch eer aan doen hé, anders had ik wel Panda kunnen gaan heten ofzo.
Nee, er zijn geen panda's als opdruk

Ik kan m'n naam anders ook wel veranderen als je dat graag ziet? Phanty? Of gewoon de Poke-like doen: Phanpy? Of naar een ander spel: Zelda?