dat zeit gij ook hoorroberttt wrote:hardstylelover1997 wrote:ik ook van jouw hoorrroberttt wrote:Maar je hoeft niet weg hoor meisjehou wel van je
![]()
![]()
![]()
haha
Wat ben je toch een schatje
![]()
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
H
Ik ben zo blij dat je hier niet serieus op in gingkatamaran wrote:Volwassenheid, dat woord is niet echt gepast op het moment. Dus ik kan je opdracht niet uitvoeren.Olijfboompje wrote:Anders ga jij gewoon mensen leren negeren en die o zo volwassen houding van je eens waarmaken
Je bent weliswaar een van de eerste van dit forum
Kud0ws voor u!
Als die mooi is, niet weghalen!Pommer wrote:Hmm ik zei het toch best netjes![]()
Olijfboompje wrote:
Na zoveel moeite doen om die daar te krijgen ga ik hem echt niet wegdoen
Wellicht een beetje bijkleuren
HahaChukkels wrote:Het gaat weer eens over drugs en Squirrie is er als de rode eekhoorn (niet kippen!) bij om z'n comeback aan te kondigen op Hardtraxx...Typisch.Squirrie wrote:Waarom zeggen mensen mij dat het in zever op dit moment over drugs gaat terwijl het niet zo is, ben ik voor niets weer online gekomen op HT
Ja moet m'n naam toch eer aan doen hé, anders had ik wel Panda kunnen gaan heten ofzo.
Panda is ook wel een epische naam.Squirrie wrote:HahaChukkels wrote:Het gaat weer eens over drugs en Squirrie is er als de rode eekhoorn (niet kippen!) bij om z'n comeback aan te kondigen op Hardtraxx...Typisch.Squirrie wrote:Waarom zeggen mensen mij dat het in zever op dit moment over drugs gaat terwijl het niet zo is, ben ik voor niets weer online gekomen op HT![]()
Ja moet m'n naam toch eer aan doen hé, anders had ik wel Panda kunnen gaan heten ofzo.

Lekkere kutklus zeg om je iTunes library op orde te krijgen..
Olijfboompje wrote:Ik ben zo blij dat je hier niet serieus op in gingkatamaran wrote:Volwassenheid, dat woord is niet echt gepast op het moment. Dus ik kan je opdracht niet uitvoeren.Olijfboompje wrote:Anders ga jij gewoon mensen leren negeren en die o zo volwassen houding van je eens waarmaken
Je bent weliswaar een van de eerste van dit forum![]()
Kud0ws voor u!![]()
![]()
Deze reactie om nog maar eens bij de tijd te blijven. =)
The challenge en Rockin' your mind het meest geluisterd?TiMOTHYb wrote:
Lekkere kutklus zeg om je iTunes library op orde te krijgen..
katamaran wrote:Olijfboompje wrote:katamaran wrote:![]()
Deze reactie om nog maar eens bij de tijd te blijven. =)
Jup, allerbeste albums naar mijn mening.Olijfboompje wrote:The challenge en Rockin' your mind het meest geluisterd?
Nee, maar waren de eerste die ik importeerde adhv het alfabet. En het is ook niet zo dat ik Inner Crea minder goed vind dan Future shock. Don't worry.
Last edited by TiMOTHYb on 18 Jul 2011 20:58, edited 1 time in total.
Jahaaaaaaatommetjeuh wrote:kick it to the bone 2 sterren
Last edited by TiMOTHYb on 18 Jul 2011 20:59, edited 1 time in total.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Nou...hardstylelover1997 wrote:vertel het beeld in je hoofd eensSkedoedelefloeps wrote:Ik vorm een steeds vreemder beeld bij dit meisje van 14...
- 14
- meisje
- houdt van hardstyle/hardcore
- houdt van granaten gooien
- gek op daniel
dus zeg maar....

zoiets
Jah idd, 2 te veeltommetjeuh wrote:kick it to the bone 2 sterren
Ah, nu snap ik hetstefaneke wrote:Chukkels wrote: Dat zou ik niet te snel zeggen. Ik denk dat er namelijk wel meer dingen zijn die je achteraf niet meer weet haha.
Ik had mezelf gisteren wel goed onder controle hoor. Iig vanuit mijn standpunt.
Raarste moment was wel dat ik tussen een groepje mensen op een barkruk wouw gaan leunen. Alleen was er geen tafel, en lag ik daar op de grond. Ook probeerde ik allemaal over stenen muren te stappen en ging bij bekende mensen staan, die na even m'n hoofd schudden niet de mensen waren die ik dacht wie ze waren. Was echt een vage bedoeling. Leuk voor een keertje maar wil ik toch niet vaker meemaken dit. En ook totaal geen love feeling! na 3,5 maand...
Dat komt vanwege het feit dat de hersentjes van de persoon in kwestie nog niet volgroeid waren en zo de dingen anders interpreteerden dan ze hadden moeten zijn, vanwege het feit dat er meer MDA is vrij gekomen dan was voorzien. Lucky bastard!Giel H wrote:stefan hoe krijg je da voor elkaar na 2x halfje gast
ik had het zelfs lang niet zo erg!
het feest was wel echt geweldig moet ik zeggen!
En dat had je op het feest niet door?93Wesley93 wrote:Aha!Stefan was niet nuchter, dat verklaart al waarom ik na 4x nog niet snapte wat hij zei.
Deze houden we er in! "Ik ging niet hard, maar ik hallucineerde wel."stefaneke wrote:Kwam gewoon door de muziek, aangezien iedereen moeite had met elkaar te praten. Ik was naar mijn zin niet echt hard van de kaart maar vond't wel kut dat ik allemaal ging hallucineren. Je mist veel van het feest zo, en het feest is waar ik voor kom.
Deze post had eigenlijk net zo goed in het drugstopic kunnen staan, vooral omdat er informatie in staat, maar ja...
Nee, er zijn geen panda's als opdrukSquirrie wrote:HahaChukkels wrote:Het gaat weer eens over drugs en Squirrie is er als de rode eekhoorn (niet kippen!) bij om z'n comeback aan te kondigen op Hardtraxx...Typisch.Squirrie wrote:Waarom zeggen mensen mij dat het in zever op dit moment over drugs gaat terwijl het niet zo is, ben ik voor niets weer online gekomen op HT![]()
thats blasphemy!Pommer wrote:Jah idd, 2 te veeltommetjeuh wrote:kick it to the bone 2 sterren
-
B
Pommer wrote:Jah idd, 3 te weinigtommetjeuh wrote:kick it to the bone 2 sterren
![]()
Was maar een grapje manTiMOTHYb wrote:Jup, allerbeste albums naar mijn mening.Olijfboompje wrote:The challenge en Rockin' your mind het meest geluisterd?
Nee, maar waren de eerste die ik importeerde adhv het alfabet. En het is ook niet zo dat ik Inner Crea minder goed vind dan Future shock. Don't worry.
Ik vind het trouwens wel twee hele leuke albums
Dankje Robin.Skedoedelefloeps wrote:
Nou...
- 14
- meisje
- gek op daniel
dus zeg maar....
zoiets
tommetjeuh wrote:thats blasphemy!Pommer wrote:Jah idd, 2 te veeltommetjeuh wrote:kick it to the bone 2 sterren

-
H
Skedoedelefloeps wrote:Nou...hardstylelover1997 wrote:vertel het beeld in je hoofd eensSkedoedelefloeps wrote:Ik vorm een steeds vreemder beeld bij dit meisje van 14...
- 14
- meisje
- gek op daniel
- loves to play games where you KILL justin bieber (hate)
dus zeg maar....
zoiets
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ik neem totaal de moeite niet op hyves te kijken, als je zo nodig wilt laten zien hoe je eruit ziet dan nodig je me maar uit voor vriendschap en dan zie ik het vanzelf wel 
Helaas zijn ze op het punt van uitsterven en dat allemaal door de zooi die ze slikken.Olijfboompje wrote:Panda is ook wel een epische naam.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Bamboe?mrazura wrote:Helaas zijn ze op het punt van uitsterven en dat allemaal door de zooi die ze slikken.Olijfboompje wrote:Panda is ook wel een epische naam.
Ja hierbij komt mdma vrij waarom denk je dat die beestjes zo lief zijnSkedoedelefloeps wrote:Bamboe?mrazura wrote:Helaas zijn ze op het punt van uitsterven en dat allemaal door de zooi die ze slikken.Olijfboompje wrote:Panda is ook wel een epische naam.
Ga je naar Bass Academy zaterdag?tommetjeuh wrote:ja