stefaneke wrote:Ik heb ook vaak zat gehad dat ik dacht dat ik naast een maat van me stond om daarna even m'n kop te schudden en dan erachter komen dat het een totaal vreemde is.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
H
en het gaat weer over drugs
in het zevertopic 
-
H
QnalQut wrote:en het gaat weer over drugsin het zevertopic
-
H
slim, ander groot meesterOlijfboompje wrote:Tut tut, overmatig gebruik is niet goed voor je.stefaneke wrote:Ik heb ook vaak zat gehad dat ik dacht dat ik naast een maat van me stond om daarna even m'n kop te schudden en dan erachter komen dat het een totaal vreemde is.
het kan ook nog woorden typen, i.p.v. alleen maar smileyshardstylelover1997 wrote:slim, ander groot meesterOlijfboompje wrote:Tut tut, overmatig gebruik is niet goed voor je.stefaneke wrote:Ik heb ook vaak zat gehad dat ik dacht dat ik naast een maat van me stond om daarna even m'n kop te schudden en dan erachter komen dat het een totaal vreemde is.
oh wauw, je eerste post vanavond die niet bestaat uit 1 enkele emoticon die totaal niets toevoegd.. bravo 
Banaanslak wrote:[
Bedankt voor deze super nuttige mededeling, ik kan weer met een gerust hart gaan slapen nu ik dit weet.

-
B
Het ging over hardstylelover1997, niet over jou opmerkinghardaddict wrote:Banaanslak wrote:[
Bedankt voor deze super nuttige mededeling, ik kan weer met een gerust hart gaan slapen nu ik dit weet.
-
H
danku ik probeer zo veel mogelijk vooruitgang te makentommetjeuh wrote:oh wauw, je eerste post vanavond die niet bestaat uit 1 enkele emoticon die totaal niets toevoegd.. bravo
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
hardaddict wrote:Banaanslak wrote:[

Last edited by Trampoline on 18 Jul 2011 20:07, edited 1 time in total.
Serieus, kap eens met die posts die uit 1 smiley bestaan..
+1, ben gelukkig niet de enige die zich er een beetje aan irriteert!Dream Chaser wrote:Serieus, kap eens met die posts die uit 1 smiley bestaan..
Nou idd, echt irritant. Lach dan een keer in je zelf, hardop als je wilt. Maar hoeft toch niet iemand te quoten om een smiley te plaatsen.Dream Chaser wrote:Serieus, kap eens met die posts die uit 1 smiley bestaan..
Klopt het gaat der puur om de status onder je naam te verhogen, zelfde als het r+r probleem op hyvesDream Chaser wrote:Serieus, kap eens met die posts die uit 1 smiley bestaan..
Last edited by hardaddict on 18 Jul 2011 20:09, edited 1 time in total.
-
S
Haha, ik kan me zo jouw gezicht op rebirth nog herinnerenhardstylelover1997 wrote:slim, ander groot meesterOlijfboompje wrote:Tut tut, overmatig gebruik is niet goed voor je.stefaneke wrote:Ik heb ook vaak zat gehad dat ik dacht dat ik naast een maat van me stond om daarna even m'n kop te schudden en dan erachter komen dat het een totaal vreemde is.
Rebirth...stefaneke wrote:
Haha, ik kan me zo jouw gezicht op rebirth nog herinneren
Ja, dat was een mooi gezicht he
Ik vond jou toen ook heel erg vermakelijk
-
B
Kut trollenb-ram wrote:Olijfboompje wrote:
-
H
zou dat wel eens mee willen makenOlijfboompje wrote:Rebirth...stefaneke wrote:
Ik vond jou toen ook heel erg vermakelijk
Banaanslak wrote:Kut trollenb-ram wrote:Olijfboompje wrote:
Hier is maar een foto voorb-ram wrote:Olijfboompje wrote:

Last edited by hardaddict on 18 Jul 2011 20:13, edited 1 time in total.
hardstylelover1997 wrote:zou dat wel eens mee willen makenOlijfboompje wrote:Rebirth...stefaneke wrote:
Ik vond jou toen ook heel erg vermakelijknog 4 jaar blehhhh
-
H
Banaanslak wrote:Kut trollenb-ram wrote:Olijfboompje wrote:
-
B