ook goedRAW-vizion wrote:Ook geen sorry zeggen, dat heb ook geen nut. Gewoon verder gaan...hardstylelover1997 wrote:alweer sorry
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
H
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Niveau drop naar -15 
Waarom komt mij haar gedrag zo bekent voor...
Volgens mij speelt ze nu ook
ach laat ook mar
ach laat ook mar
-
H
wie ?? Raw-VizionPommer wrote:Verbaast me niks, jij bent wel een beetje ontdeugend volgens mij
Tijd om te slapen.
Trustuhh spammerds!
Morgen om 8.00 werken
Trustuhh spammerds!
Morgen om 8.00 werken
Ja hardstylelover1997, ik relateerde in mijn post inderdaad naar raw-vizion, want de bovenstaande post had grote betrekking tot een eerdere post van hem in het desbetreffende topichardstylelover1997 wrote:wie ?? Raw-VizionPommer wrote:Verbaast me niks, jij bent wel een beetje ontdeugend volgens mij
-
B
Toedeloe poepeliedoepsieDaveytl wrote:Tijd om te slapen.
Trustuhh spammerds!![]()
Morgen om 8.00 werken
-
RHardtraxx Veteran
Haha je tog maar terug getrokken?mikeee wrote:.
-
H
had het toch al gelezenmikeee wrote:.
De reactie was niet voor mij bedoelt dus denk dan verwijder ik hem maar
Geen probleem hoor.hardstylelover1997 wrote:had het toch al gelezenmikeee wrote:.
Nou ik ga ook weg, is mooi geweest voor dit weekend.
Slaap lekker.roberttt wrote:Nou ik ga ook weg, is mooi geweest voor dit weekend.
Dankje :p denk dat ik de eerste 15 uur niet wakker wordtmikeee wrote:Slaap lekker.roberttt wrote:Nou ik ga ook weg, is mooi geweest voor dit weekend.
-
E
rooie oortjes hier.
-
C
Goeienmorgen...
Eindelijk weer nuchter hier, heb vandaag tot 5x moeten kitsen van de drank... en dikke kater..
Ik drink NOOIT meer tequilla
Eindelijk weer nuchter hier, heb vandaag tot 5x moeten kitsen van de drank... en dikke kater..
Ik drink NOOIT meer tequilla
Nog te moet van je 1 uur slaap vrijdag op zaterdag?roberttt wrote:Dankje :p denk dat ik de eerste 15 uur niet wakker wordtmikeee wrote:Slaap lekker.roberttt wrote:Nou ik ga ook weg, is mooi geweest voor dit weekend.
-
RHardtraxx Veteran
Volgde hem ook effe nietmikeee wrote:?biscuit wrote:rooie oortjes hier.
Ach ja kleuter opmerkingen zijn altijd moeilijk te volgen..
-
RHardtraxx Veteran
Haharoberttt wrote:Ach ja kleuter opmerkingen zijn altijd moeilijk te volgen..
Slaapze btw
Hmm, hoeft niet altijd hoor, want ik kan jouw opmerking deze keer makkelijk volgenroberttt wrote:Ach ja kleuter opmerkingen zijn altijd moeilijk te volgen..