Waar kan je die lijst zien?Chukkels wrote:Robert, grijp je kans! Je kan KSwous van de eerste plaats afstoten!
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
T
-
E
https://hardtraxx.com/registere ... ?sk=d&sd=awesskeej wrote:Waar kan je die lijst zien?Chukkels wrote:Robert, grijp je kans! Je kan KSwous van de eerste plaats afstoten!
Zo is de 'hardstyle' lover weg XD rust hier
-
H
denkjeroberttt wrote:Zo is de 'hardstyle' lover weg XD rust hier
Dacht ik inderdaad ook.roberttt wrote:Zo is de 'hardstyle' lover weg XD rust hier
Ze had toch al zeker zo'n 2 minuten niet gepost
-
T
Bedankt manbiscuit wrote:https://hardtraxx.com/registere ... ?sk=d&sd=awesskeej wrote:Waar kan je die lijst zien?Chukkels wrote:Robert, grijp je kans! Je kan KSwous van de eerste plaats afstoten!
-
E
ze wachte t juiste moment af en besliste dat t mooi was om te reagere.
.. helaasDaveytl wrote:Dacht ik inderdaad ook.roberttt wrote:Zo is de 'hardstyle' lover weg XD rust hier
Ze had toch al zeker zo'n 2 minuten niet gepost
-
H
iddbiscuit wrote:ze wachte t juiste moment af en besliste dat t mooi was om te reagere.
Wtf en zij is hier nog geen 2 maanden122 Iris93 18-05-2011, 19:14 1145 Hardtraxx Addict
123 nielstil 28-09-2009, 00:39 1139 Hardtraxx Addict
-
E
hoezo spammerd?
vind je het gek met gemiddelde van 19 posts per dag.nielstil wrote:Wtf en zij is hier nog geen 2 maanden122 Iris93 18-05-2011, 19:14 1145 Hardtraxx Addict
123 nielstil 28-09-2009, 00:39 1139 Hardtraxx Addict(no offence
)
Veel plezier Kasper
En wat een gedoe om hslover97
ze is gewoon nog een onervaren meisje die op zoek is naar zichzelf en dan vooral naar hoe ze zichzelf het beste kan bevredigen, snappen jullie dat dan niet!
En wat een gedoe om hslover97
-
H
bah dat met dat bevredigenPommer wrote:Veel plezier Kasper![]()
En wat een gedoe om hslover97ze is gewoon nog een onervaren meisje die op zoek is naar zichzelf en dan vooral naar hoe ze zichzelf het beste kan bevredigen(niet echt)
, snappen jullie dat dan niet!
Zonder dat relatietopic had ze er nu waarschijnlijk 200mikeee wrote:vind je het gek met gemiddelde van 19 posts per dag.nielstil wrote:Wtf en zij is hier nog geen 2 maanden122 Iris93 18-05-2011, 19:14 1145 Hardtraxx Addict
123 nielstil 28-09-2009, 00:39 1139 Hardtraxx Addict(no offence
)
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Je moet egt stoppen met serieus op zulk soort comments reageren. Want ze zijn ook niet serieus bedoelthardstylelover1997 wrote:bah dat met dat bevredigenPommer wrote:Veel plezier Kasper![]()
En wat een gedoe om hslover97ze is gewoon nog een onervaren meisje die op zoek is naar zichzelf en dan vooral naar hoe ze zichzelf het beste kan bevredigen(niet echt)
de rest klopt wel
Ja, dat is het voorbeeld dat je nog niet volwassen bent hardstylelover 
Ik had het niet over die manier van bevredigen, dat maak jij ervanhardstylelover1997 wrote:bah dat met dat bevredigenPommer wrote:Veel plezier Kasper![]()
En wat een gedoe om hslover97ze is gewoon nog een onervaren meisje die op zoek is naar zichzelf en dan vooral naar hoe ze zichzelf het beste kan bevredigen, snappen jullie dat dan niet!
de rest klopt wel
-
H
alweer sorryRAW-vizion wrote:Je moet egt stoppen met serieus op zulk soort comments reageren. Want ze zijn ook niet serieus bedoelthardstylelover1997 wrote:bah dat met dat bevredigenPommer wrote:Veel plezier Kasper![]()
de rest klopt wel
-
T
Ik had me zelf vanacht gevondenDaveytl wrote:Ja, dat is het voorbeeld dat je nog niet volwassen bent hardstylelover
-
H
nog een keer sorry dacht een beetje doorPommer wrote:Ik had het niet over die manier van bevredigen, dat maak jij ervanhardstylelover1997 wrote:bah dat met dat bevredigenPommer wrote:Veel plezier Kasper![]()
En wat een gedoe om hslover97ze is gewoon nog een onervaren meisje die op zoek is naar zichzelf en dan vooral naar hoe ze zichzelf het beste kan bevredigen, snappen jullie dat dan niet!
de rest klopt wel
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Ook geen sorry zeggen, dat heb ook geen nut. Gewoon verder gaan...hardstylelover1997 wrote:alweer sorry
Verbaast me niks, jij bent wel een beetje ontdeugend volgens mij