Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
mikeee wrote:Ben ook pitten weltrusten :yawn:
slaapze ^^
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
mikeee wrote:Ben ook pitten weltrusten :yawn:
Dit dus :thumbup:
C
6 euro om te verlegen op 9ty.... wtf
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Ik ga me ook maar is wagen hier bij 't off topic gebeuren :)
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
b-ram wrote:Ik ga me ook maar is wagen hier bij 't off topic gebeuren :)
Zeker dat je daar mentaal sterk genoeg voor bent? :P
Hardtraxxer
941 posts member since 2011
last seen Dec 2014
Morgen :yawn:
Vandaag maar tot 12 werken :clap:
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
nielstil wrote:
b-ram wrote:Ik ga me ook maar is wagen hier bij 't off topic gebeuren :)
Zeker dat je daar mentaal sterk genoeg voor bent? :P
Hell yeah ^^
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Heb eigenlijk vakantie , maar het is zulk ballen weer ben toch maar gaan werken.
Dan maar even paar vakantie uren besparen en een ander weekje vrij nemen als de zon wel schijnt :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Kevin-Raw wrote:Heb eigenlijk vakantie , maar het is zulk ballen weer ben toch maar gaan werken.
Dan maar even paar vakantie uren besparen en een ander weekje vrij nemen als de zon wel schijnt :thumbdown:
Geef je groot gelijk, zo heb ik het zelf ook gedaan :)..goedenmorgen btw :)
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Laatste werkweek voor mij, volgende week flink wat zaken regelen, dan augustus even de rust pakken en de zaken voor studie regelen en dan weer aan de leer. ^^
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
2 Dagen gewerkt als steward op de Zwarte Cross, wat een machtig mooi festival zeg :lol: .
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
D-Ruz wrote:2 Dagen gewerkt als steward op de Zwarte Cross, wat een machtig mooi festival zeg :lol: .
Wat moest je daar doen als steward dan? Heb zelf netjes bedankt voor een rolletje als bierverkoper.
Hardtraxx Elite
last seen Dec 2020
TiMOTHYb wrote:
D-Ruz wrote:2 Dagen gewerkt als steward op de Zwarte Cross, wat een machtig mooi festival zeg :lol: .
Wat moest je daar doen als steward dan? Heb zelf netjes bedankt voor een rolletje als bierverkoper.
Zaterdag heb ik bij de Flugel tent in de buurt gestaan, langs de cross baan. Moest gewoon beetje vragen van bezoekers beantwoorden, zoals heel vaak waar de EHBO was :P en ook moesten we opstootjes en dergelijken zien te voorkomen. Alleen begonnen ze ineens met 30 man als een gek elkaar aan de grond te schoppen en beuken, omdat ze van elkaar een voetbal wouden afpakken. Stonden we daar te kijken met 3 stewards, tja wat doe je er dan aan :P. Gisteren bij de witte brug gestaan die naar de cross gaat, zorgen dat het een beetje doorliep, wat op gegeven moment niet meer ging, omdat het gewoon veel en veel te druk was en er voor moeten zorgen dat alleen de juiste mensen op het rennerskwartier kwamen.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
D-Ruz wrote:
TiMOTHYb wrote:
Zaterdag heb ik bij de Flugel tent in de buurt gestaan, langs de cross baan. Moest gewoon beetje vragen van bezoekers beantwoorden, zoals heel vaak waar de EHBO was :P en ook moesten we opstootjes en dergelijken zien te voorkomen. Alleen begonnen ze ineens met 30 man als een gek elkaar aan de grond te schoppen en beuken, omdat ze van elkaar een voetbal wouden afpakken. Stonden we daar te kijken met 3 stewards, tja wat doe je er dan aan :P. Gisteren bij de witte brug gestaan die naar de cross gaat, zorgen dat het een beetje doorliep, wat op gegeven moment niet meer ging, omdat het gewoon veel en veel te druk was en er voor moeten zorgen dat alleen de juiste mensen op het rennerskwartier kwamen.
En dan zeggen ze als organisatie dat er geen opstootjes waren en er maar 6 mensen op ruim 150.000 man aangehouden werden. Sellectieve berichtgeving, zo kan ik ook een festival in een goed daglicht zetten. >.<
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 23 days ago
ik ben echt gepest, 2e x dat ik een hele middag vrij heb en allebei de keren is het rustdag in de tour :')
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Pommer wrote:ik ben echt gepest, 2e x dat ik een hele middag vrij heb en allebei de keren is het rustdag in de tour :')
dan maar bier drinken zeker :D
Hardtraxx Elite
last seen Dec 2020
En dan zeggen ze als organisatie dat er geen opstootjes waren en er maar 6 mensen op ruim 150.000 man aangehouden werden. Sellectieve berichtgeving, zo kan ik ook een festival in een goed daglicht zetten. >.
Er zijn ook inderdaad 6 mensen aangehouden met hulp van politie. Er zijn echter wel en stuk meer mensen weggestuurd ;).
Bierkoning
last seen 23 days ago
QnalQut wrote:
Pommer wrote:ik ben echt gepest, 2e x dat ik een hele middag vrij heb en allebei de keren is het rustdag in de tour :')
Mss dat ik dr vanavond wel ff eentje ga drinken, me vrienden gaan bijna op vakantie :(
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Zwarte cross wat een bende weer. xd
Hardtraxxer
last seen Dec 2014
Hmm werd tog maar werken tot half 2 in plaats van 12 uur
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Pommer wrote:
QnalQut wrote:
Mss dat ik dr vanavond wel ff eentje ga drinken, me vrienden gaan bijna op vakantie :(

1tje maar.. :/ en dat zeker de hele avond lang.. :thumbup:
Bierkoning
last seen 23 days ago
hmm misschien 2 :whistle:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Pommer wrote:hmm misschien 2 :whistle:
asdm auhnba asdimrekmfnf ?
Hardtraxxer