Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 670, 671, 672, 673, 674, 675, 676 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 00:28 

Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:
Ben ook pitten weltrusten :yawn:

slaapze ^^
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 00:34 

Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:
Ben ook pitten weltrusten :yawn:

Dit dus :thumbup:
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 00:35 

6 euro om te verlegen op 9ty.... wtf
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 02:32 

Hardtraxx Veteran

Ik ga me ook maar is wagen hier bij 't off topic gebeuren :)
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 02:55 

Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:

Zeker dat je daar mentaal sterk genoeg voor bent? :P
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 08:16 

Hardtraxxer

Morgen :yawn:
Vandaag maar tot 12 werken :clap:
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 08:23 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
b-ram schreef:

Zeker dat je daar mentaal sterk genoeg voor bent? :P

Hell yeah ^^
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 08:43 

Donateur

Heb eigenlijk vakantie , maar het is zulk ballen weer ben toch maar gaan werken.
Dan maar even paar vakantie uren besparen en een ander weekje vrij nemen als de zon wel schijnt :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 08:53 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Heb eigenlijk vakantie , maar het is zulk ballen weer ben toch maar gaan werken.
Dan maar even paar vakantie uren besparen en een ander weekje vrij nemen als de zon wel schijnt :thumbdown:

Geef je groot gelijk, zo heb ik het zelf ook gedaan :)..goedenmorgen btw :)
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 09:08 

Artiest

Laatste werkweek voor mij, volgende week flink wat zaken regelen, dan augustus even de rust pakken en de zaken voor studie regelen en dan weer aan de leer. ^^
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 12:12 

Hardtraxx Elite

2 Dagen gewerkt als steward op de Zwarte Cross, wat een machtig mooi festival zeg :lol: .
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 13:21 

Donateur

D-Ruz schreef:
2 Dagen gewerkt als steward op de Zwarte Cross, wat een machtig mooi festival zeg :lol: .

Wat moest je daar doen als steward dan? Heb zelf netjes bedankt voor een rolletje als bierverkoper.
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 13:26 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
D-Ruz schreef:

Wat moest je daar doen als steward dan? Heb zelf netjes bedankt voor een rolletje als bierverkoper.

Zaterdag heb ik bij de Flugel tent in de buurt gestaan, langs de cross baan. Moest gewoon beetje vragen van bezoekers beantwoorden, zoals heel vaak waar de EHBO was :P en ook moesten we opstootjes en dergelijken zien te voorkomen. Alleen begonnen ze ineens met 30 man als een gek elkaar aan de grond te schoppen en beuken, omdat ze van elkaar een voetbal wouden afpakken. Stonden we daar te kijken met 3 stewards, tja wat doe je er dan aan :P. Gisteren bij de witte brug gestaan die naar de cross gaat, zorgen dat het een beetje doorliep, wat op gegeven moment niet meer ging, omdat het gewoon veel en veel te druk was en er voor moeten zorgen dat alleen de juiste mensen op het rennerskwartier kwamen.
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 13:28 

Hardtraxx Veteran

D-Ruz schreef:
TiMOTHYb schreef:
D-Ruz schreef:

Zaterdag heb ik bij de Flugel tent in de buurt gestaan, langs de cross baan. Moest gewoon beetje vragen van bezoekers beantwoorden, zoals heel vaak waar de EHBO was :P en ook moesten we opstootjes en dergelijken zien te voorkomen. Alleen begonnen ze ineens met 30 man als een gek elkaar aan de grond te schoppen en beuken, omdat ze van elkaar een voetbal wouden afpakken. Stonden we daar te kijken met 3 stewards, tja wat doe je er dan aan :P. Gisteren bij de witte brug gestaan die naar de cross gaat, zorgen dat het een beetje doorliep, wat op gegeven moment niet meer ging, omdat het gewoon veel en veel te druk was en er voor moeten zorgen dat alleen de juiste mensen op het rennerskwartier kwamen.

En dan zeggen ze als organisatie dat er geen opstootjes waren en er maar 6 mensen op ruim 150.000 man aangehouden werden. Sellectieve berichtgeving, zo kan ik ook een festival in een goed daglicht zetten. >.<
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 13:30 

Bierkoning

ik ben echt gepest, 2e x dat ik een hele middag vrij heb en allebei de keren is het rustdag in de tour :')
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 13:33 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
ik ben echt gepest, 2e x dat ik een hele middag vrij heb en allebei de keren is het rustdag in de tour :')

dan maar bier drinken zeker :D
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 13:38 

Hardtraxx Elite

Citaat:
En dan zeggen ze als organisatie dat er geen opstootjes waren en er maar 6 mensen op ruim 150.000 man aangehouden werden. Sellectieve berichtgeving, zo kan ik ook een festival in een goed daglicht zetten. >.

Er zijn ook inderdaad 6 mensen aangehouden met hulp van politie. Er zijn echter wel en stuk meer mensen weggestuurd ;).
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 13:41 

Bierkoning

QnalQut schreef:
Pommer schreef:

Mss dat ik dr vanavond wel ff eentje ga drinken, me vrienden gaan bijna op vakantie :(
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 13:42 

Hardtraxx Veteran

Zwarte cross wat een bende weer. xd
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 13:43 

Hardtraxxer

Hmm werd tog maar werken tot half 2 in plaats van 12 uur
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 13:45 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
QnalQut schreef:
Pommer schreef:

Mss dat ik dr vanavond wel ff eentje ga drinken, me vrienden gaan bijna op vakantie :(

1tje maar.. :/ en dat zeker de hele avond lang.. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 13:52 

Bierkoning

hmm misschien 2 :whistle:
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 13:53 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
hmm misschien 2 :whistle:

asdm auhnba asdimrekmfnf ?
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 13:59 

Hardtraxxer

QnalQut schreef: