WTF !!
ten eerste ik en Biscuit kunnen op hyves gewoon goed praten das al hij is gewoon aardig... En mrazura weet ik veel wat daarmee is heb niet opgelet 
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
H
Mrazura is verliefd op je Hardstylelover1997 
biscuit wrote:een week heeft 7 dagen. iedere dag een ander. zo zijn wel meer mensen op t idee gekomen.
andere doen per dag een ander standje
in een jaar tijd kun je 365 standjes doen.
en om alle standjes te doen heb je 1 jaar en 4 maanden nodig.

Neem nou niet alle opmerkingen serieus.. iris heeft een dipje dus die is toch niet lief, trek je er maar niets van aanhardstylelover1997 wrote:WTF !!ten eerste ik en Biscuit kunnen op hyves gewoon goed praten das al hij is gewoon aardig... En mrazura weet ik veel wat daarmee is heb niet opgelet
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Je moet het niet te serieus nemenhardstylelover1997 wrote:WTF !!ten eerste ik en Biscuit kunnen op hyves gewoon goed praten das al hij is gewoon aardig... En mrazura weet ik veel wat daarmee is heb niet opgelet
-
H
haha heel grappig 
-
B
tommetjeuh wrote:biscuit wrote:een week heeft 7 dagen. iedere dag een ander. zo zijn wel meer mensen op t idee gekomen.
Jij bent echt raar he XDhardstylelover1997 wrote:haha heel grappig
-
T
Banaanslak wrote:tommetjeuh wrote:biscuit wrote:een week heeft 7 dagen. iedere dag een ander. zo zijn wel meer mensen op t idee gekomen.
en om alle standjes te doen heb je 1 jaar en 4 maanden nodig.![]()
-
RHardtraxx Veteran
Laat haar lekker raar zijnroberttt wrote:Jij bent echt raar he XDhardstylelover1997 wrote:haha heel grappig
Kan ook niet anders dan dat dit van jou af komt, dit soort BEROERDE feitjes.biscuit wrote:een week heeft 7 dagen. iedere dag een ander. zo zijn wel meer mensen op t idee gekomen.
-
E
laat haar toch eens met rust man.roberttt wrote:Jij bent echt raar he XDhardstylelover1997 wrote:haha heel grappig
ze wil hier chillen.
of moeten hier eerst rake klappen vallen?
Last edited by En-er-gy on 17 Jul 2011 23:26, edited 1 time in total.
-
H
Zo kun je het stellen jaroberttt wrote:Jij bent echt raar he XDhardstylelover1997 wrote:haha heel grappig
biscuit wrote:laat haar toch eens met rust man.roberttt wrote:Jij bent echt raar he XDhardstylelover1997 wrote:haha heel grappig
ze wil hier chillen.
of moeten hier eerst raken klappen vallen?
-
RHardtraxx Veteran
Maakt niet uit hoor, als er geen rare mensen hier waren was het zo saaihardstylelover1997 wrote:Zo kun je het stellen jaroberttt wrote:Jij bent echt raar he XDhardstylelover1997 wrote:haha heel grappig
-
H
@ raw-vizion... Danku 
Och jonge moet ik je drogerenbiscuit wrote:laat haar toch eens met rust man.roberttt wrote:Jij bent echt raar he XDhardstylelover1997 wrote:haha heel grappig
ze wil hier chillen.
of moeten hier eerst rake klappen vallen?
-
G
Nou mensen, ik begin morgen aan mijn vakantie, dus tot over 10 dagen oid!
Fijne vakantie iedereen!
En weltrusten.
Fijne vakantie iedereen!
En weltrusten.
fijne vakantie man!KSwoosh wrote:Nou mensen, ik begin morgen aan mijn vakantie, dus tot over 10 dagen oid!
Fijne vakantie iedereen!
En weltrusten.
-
T
Rust op het forumKSwoosh wrote:Nou mensen, ik begin morgen aan mijn vakantie, dus tot over 10 dagen oid!
Fijne vakantie iedereen!
En weltrusten.
Veel plezier.KSwoosh wrote:Nou mensen, ik begin morgen aan mijn vakantie, dus tot over 10 dagen oid!
Fijne vakantie iedereen!
En weltrusten.
Ik ga van dinsdag tot zondag mooi relaxen op Texel met kutweer. En daarna paar weken thuis, en dan naar Amerika.
Hey fijne vakantie !KSwoosh wrote:Nou mensen, ik begin morgen aan mijn vakantie, dus tot over 10 dagen oid!
Fijne vakantie iedereen!
En weltrusten.