Staat een auto in de fik naast de bios. 
Feel my fireD-Nemacyst wrote:Staat een auto in de fik naast de bios.
Feel my fireD-Nemacyst wrote:Staat een auto in de fik naast de bios.
SEEEJ WATTTTT!RAW-vizion wrote:Feel my fireD-Nemacyst wrote:Staat een auto in de fik naast de bios.
bambambambambambambambambam!D-Nemacyst wrote:SEEEJ WATTTTT!RAW-vizion wrote:Feel my fireD-Nemacyst wrote:Staat een auto in de fik naast de bios.
TU-TUTUTUDU-TUUDUUDU-TUDUDUDUDUDUUUDU-TUDUDUDUDU-TUDUDUDUUUbiscuit wrote:bambambambambambambambambam!D-Nemacyst wrote:SEEEJ WATTTTT!RAW-vizion wrote: Feel my fire
Ik ben er nog hoormikeee wrote:Raakt beetje stil hier
Goed idee we aan biertje toe na het relatie gedoeRAW-vizion wrote:Ik ben er nog hoormikeee wrote:Raakt beetje stil hier![]()
Meh... zit met een biertje midden in gedachten over relatie gedoe of ik het nou wel of niet moet doen..mikeee wrote:Goed idee we aan biertje toe na het relatie gedoeRAW-vizion wrote:Ik ben er nog hoormikeee wrote:Raakt beetje stil hier![]()
Nope, tog maar proberen van me nacht te genieten met een biertje en wat muziekmikeee wrote:Oh ja ging niet helemaal lekker bij jou hè.
Kut man, probeer in iedergeval van je biertje te genieten
Women are made to be loved, not to be understood.D-Nemacyst wrote:Als ik vrouwen zou begrijpen zou ik ook met mn ogen dicht de davinci code kunnen kraken.
Oke wat zijn je plannen voor morgen dan?D-Nemacyst wrote:ja nee
Daten, werken, zuipen. Waarvan 2/3 niet zeker zijnmikeee wrote:Oke wat zijn je plannen voor morgen dan?D-Nemacyst wrote:ja nee
ben nog online maar ga zo pitten denkmikeee wrote:Nog mensen online?
Ng ffer's online?
ik zegmikeee wrote:Ben in Almere ATM vast bij slaapplek voor morgen maar zit hier met 2 andere dus word denk voor lopig nog niet pitten
Hoe spreek je dat uit?RAW-vizion wrote:ik zegmikeee wrote:Ben in Almere ATM vast bij slaapplek voor morgen maar zit hier met 2 andere dus word denk voor lopig nog niet pitten
BIEEEEEEEEEEEEEEEEERBanaanslak wrote:Hoe spreek je dat uit?RAW-vizion wrote:ik zegmikeee wrote:Ben in Almere ATM vast bij slaapplek voor morgen maar zit hier met 2 andere dus word denk voor lopig nog niet pitten