Ligt eraan met wie je ''onze heer bedoelt''D-Nemacyst wrote:Mag jij wel alcohol van onze heer?
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Iedereen is onze heer [/hippiemodus]RAW-vizion wrote:Ligt eraan met wie je ''onze heer bedoelt''D-Nemacyst wrote:Mag jij wel alcohol van onze heer?
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
In dat geval ja dat magD-Nemacyst wrote:Iedereen is onze heer [/hippiemodus]RAW-vizion wrote:Ligt eraan met wie je ''onze heer bedoelt''D-Nemacyst wrote:Mag jij wel alcohol van onze heer?
hier nog steeds pils
vakantie!!! en weekend natuurlijk want maandag gewoon half 6 werken 
*late reactie* yupPommer wrote:Jij morgen ook FF of?tommetjeuh wrote:die van mij ook, weltrusten mensen
Dadelijk naar Eindhoven! Gaan er weer tegenaan
na een week geen druppel binnen te hebben gehad.
-
G
hoort iemand anders op de FearFM Hardest stream toevallig ook hardstyle, en op de Harder hardcore?
EDIT: helaas wel, foutje bij Radionomy..
EDIT: helaas wel, foutje bij Radionomy..
-
H
goodmorning
Goedemorgen mensen van het goede leven!
THE QONTINENT! bambambambam.
THE QONTINENT! bambambambam.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Goedemiddag. 
-
G
Ik heb een belangrijke vraag mensen: Is er hier iemand die een doordeweeks OV heeft, die ik tijdens de maand augustus kan lenen?
Heb et mss nodig voor een vakantiebaan...
heb jij een weekendov?KSwoosh wrote:Ik heb een belangrijke vraag mensen: Is er hier iemand die een doordeweeks OV heeft, die ik tijdens de maand augustus kan lenen?
-
G
ja...
en ik wil mss voor een autobedrijf als hiker een vakantiebaan nemen, dat wil zeggen dat je auto's van A naar B brengt, maar dat moet je tussen de locaties met het OV gaan, en dan is een week ov wel een must..
het brutoloon is maar €6.08 dus moet er nog wel ff goed over nadenken
maar als je een ov hebt hoor ik het graag 
en ik wil mss voor een autobedrijf als hiker een vakantiebaan nemen, dat wil zeggen dat je auto's van A naar B brengt, maar dat moet je tussen de locaties met het OV gaan, en dan is een week ov wel een must..
het brutoloon is maar €6.08 dus moet er nog wel ff goed over nadenken
vanaf vandaag moet je ook met een weekov betalen voor het ov, omdat het zomervakantie is. 
van 16 juli t/m 16 augustus.
-
G
ik hoorde het net ook van iemand anders ja, dat is schraal zeg 
maar dan is er nog wel de 2e helft van aug
maar dan is er nog wel de 2e helft van aug
Jeah Blackberry internet service doet het! Ben maar even langs vodafone shop gegaan. Anders kon ik nog wel tijdje wachten denk ik. 1GB internet, maar staat nu 529 MB van 529 MB over. Huh? 
Maar je reist nog wel mét kortingoostzaner wrote:vanaf vandaag moet je ook met een weekov betalen voor het ov, omdat het zomervakantie is.
Treinreizen met korting, oh ohoh ohoh! Treinreizen met korting, oh ohoh ohoh!Jor-D wrote:Maar je reist nog wel mét kortingoostzaner wrote:vanaf vandaag moet je ook met een weekov betalen voor het ov, omdat het zomervakantie is.
-
G
klopt, en met een weekend ov kan je in het weekend nog wel gratisJor-D wrote:Maar je reist nog wel mét kortingoostzaner wrote:vanaf vandaag moet je ook met een weekov betalen voor het ov, omdat het zomervakantie is.
best raar eigenlijk: weekend blijft wel gratis, maar doordeweeks niet
geloof je me niet, kijk dan maar es: http://reisikgratis.nl/2011-07-23.htm
Parvuz wrote:Treinreizen met korting, oh ohoh ohoh! Treinreizen met korting, oh ohoh ohoh!
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Bier drinken met korting ohohohoooooo 
Jeeeej ps3 verkocht voor 180 zonder spellen, best netjes vind ik