Nee hoef ik niet te vragen, ik weet zeker dat het Robin is, geboren en getogen in Zutphen. 18 jaartjes jong.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Het niveau daalt en daalt en daalt....
-
H
maakt geen bal uitmikeee wrote:Het niveau daalt en daalt en daalt....
Ben het idd best wel gewend intussenhardstylelover1997 wrote:maakt geen bal uitmikeee wrote:Het niveau daalt en daalt en daalt....
Last edited by mikeee on 16 Jul 2011 00:28, edited 1 time in total.
-
H
perfectmikeee wrote:Ben het idd best wel gewent intussenhardstylelover1997 wrote:maakt geen bal uitmikeee wrote:Het niveau daalt en daalt en daalt....
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Agh off topic gedeelte mag dat wel tochmikeee wrote:Ben het idd best wel gewend intussenhardstylelover1997 wrote:maakt geen bal uitmikeee wrote:Het niveau daalt en daalt en daalt....
-
H
tuurlijk 
It's got to be .....
hardstylelover1997 wrote:
perfect
-
H
idd 
net terug van Coone... niks tegen de beste man maar ik kan echt niet naar zn muziek luisteren, de enige track die me in een uur lang tijd boeide was Future Shock.
maar het ergste was dat daarvoor een zekere dj uit het dorp aant draaien was, en die kwam natuurlijk weer aanzetten met MMA remix, Rockin ur Mind, Wake Up Original, je kent het wel
ik hoop dat het morgen wat beter wordt op FF
maar het ergste was dat daarvoor een zekere dj uit het dorp aant draaien was, en die kwam natuurlijk weer aanzetten met MMA remix, Rockin ur Mind, Wake Up Original, je kent het wel
ik hoop dat het morgen wat beter wordt op FF
-
S
Morgen maar naar de Time Out
.
opzich wel..hardstylelover1997 wrote:maakt geen bal uitmikeee wrote:Het niveau daalt en daalt en daalt....
forum word laatste tijd best verneukt..
-
H
behalve de topics waar ik niet op komMartin wrote:opzich wel..hardstylelover1997 wrote:maakt geen bal uitmikeee wrote:Het niveau daalt en daalt en daalt....
-
E
valt best mee.Martin wrote:opzich wel..hardstylelover1997 wrote:maakt geen bal uitmikeee wrote:Het niveau daalt en daalt en daalt....
maak t zelf maar leuk
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Valt wel mee, off topic is toch het gedeelte waar je even kunt ontsnappen aal het serieuze gedoe @ on topic gedeelte. On Topic gedeeltes loopt vrijwel alles normaal gesproken soepel dusMartin wrote:opzich wel..hardstylelover1997 wrote:maakt geen bal uitmikeee wrote:Het niveau daalt en daalt en daalt....
haha ik snap het welSkedoedelefloeps wrote:
Valt wel mee, off topic is toch het gedeelte waar je even kunt ontsnappen aal het serieuze gedoe @ on topic gedeelte. On Topic gedeeltes loopt vrijwel alles normaal gesproken soepel dus
maar soms word er echt teveel misbruik gemaakt dat je een topic kan aanmaken
en soms is het ook nog wel eens grappig
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ja het hoogtepunt van die onzin topics vorige week ofzo was idd wat erg. Ik bedoel mijn topic vond ik nog komisch, maar daarna ging het een beetje raar wordenMartin wrote:haha ik snap het welSkedoedelefloeps wrote:
Valt wel mee, off topic is toch het gedeelte waar je even kunt ontsnappen aal het serieuze gedoe @ on topic gedeelte. On Topic gedeeltes loopt vrijwel alles normaal gesproken soepel dus
en soms is het ook nog wel eens grappig
Maar verder komen er niet zo vaak nutteloze topics bij, de meeste sterven toch na enig spam van een weekje
haha kloptSkedoedelefloeps wrote:Ja het hoogtepunt van die onzin topics vorige week ofzo was idd wat erg. Ik bedoel mijn topic vond ik nog komisch, maar daarna ging het een beetje raar wordenMartin wrote:haha ik snap het welSkedoedelefloeps wrote:
en soms is het ook nog wel eens grappig![]()
Maar verder komen er niet zo vaak nutteloze topics bij, de meeste sterven toch na enig spam van een weekje
maar als er teveel van zulke dingen gedaan worden word het forum wel verneukt..
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Als het zich alleen tot off topic beperkt hoor je mij niet snel klagen 
Skedoedelefloeps wrote:Als het zich alleen tot off topic beperkt hoor je mij niet snel klagen
maar daar kan het ook wel mis gaan
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeere's Sjonnie
Mijn nacht is compleet..Pommer wrote:Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeere's Sjonnie
die van mij ook, weltrusten mensen 
Doe k het voorD-Nemacyst wrote:Mijn nacht is compleet..Pommer wrote:Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeere's Sjonnie
Nee kben ff setje met "klassiekers" aant terugluisteren, en daar hoort die uiteraard bij