Off-topic is nutteloos, dus het past er goed tussen.wrote:Waarom maakt iedereen op eens van die nutteloze topics aan.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Maar 4 zevertopics is ook niet nodig, vind gewoon dat alle onzin hier moet blijven, snap niet wat daar verkeerd aan is. Tuurlijk, het kan uit de hand lopen. Maar beetje onzin spammen, wie heeft daar in het zevertopic nou last van? Het is toch een zevertopic, neem ook aan dat de moderators dat ook niet erg vinden. Maar het aanmaken van 3 zinloze topics in 10 minuten, hmm, nee, dat is inderdaad niet echt handig.wrote:Off-topic is nutteloos, dus het past er goed tussen.wrote:Waarom maakt iedereen op eens van die nutteloze topics aan.
Had je de begin post iets duidelijker in moeten vermelden, misschien dat het dan beter was overgekomenwrote:Ik snap alleen niet helemaal dat het topic dat ik aangemaakt heb, het waar ben jij mee bezig topic, volgens G1LL weer zo slecht is.wrote:Jah het niveau daalt behoorlijk iddwrote:Wat een sneu gedoe hier op HT. Willen alle kinderen naar bed gaan. Sesamstraat is allang afgelopen.
Of eigenlijk, misschien toch wel, omdat er in dat topic door de rest weer wordt gespamt van: hier posten, etc.
Terwijl het topic eigenlijk bedoeld was voor kleine projectjes, opdrachten, etc...
Naja, dan maar dicht
zo heb even de tuin gedaan, voorderest de gehele bovenverdieping op de badkamer na, dat betekent;
3 slaapkamers
1 overloop
2 trappen,
2 hekken (tussen overloop, en zolder hebben we hekjes zitten doorbreekt meer het vlakke gedeelte)
1 zolder
1 halletje beneden
buiten verder alle deuren alvast schoongemaakt..
ik ben dus gigagoed bezig geweest

3 slaapkamers
1 overloop
2 trappen,
2 hekken (tussen overloop, en zolder hebben we hekjes zitten doorbreekt meer het vlakke gedeelte)
1 zolder
1 halletje beneden
buiten verder alle deuren alvast schoongemaakt..
ik ben dus gigagoed bezig geweest
Offtopic is nutteloos ja, maar ook leuk, dus in zekere zin nuttig.
Jullie topics zijn echter niet leuk dus leveren ze echt een bijdrage van 0,0% aan Hardtraxx. Echter leveren ze wel een bijdrage aan de irritaties hier, wat weer een bijdrage levert aan de ongezelligheid op Hardtraxx.
Jullie topics zijn echter niet leuk dus leveren ze echt een bijdrage van 0,0% aan Hardtraxx. Echter leveren ze wel een bijdrage aan de irritaties hier, wat weer een bijdrage levert aan de ongezelligheid op Hardtraxx.
Nutteloos? De drugsfaq is zeker niet nutteloos, dat zal de tijd wel uitwijzen, geef het een kanswrote:Waarom maakt iedereen op eens van die nutteloze topics aan.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Hmm ik was werken dus
tl;dr
Maar vertel maar eens wat zich hier heeft afgespeeld dan.
tl;dr
Maar vertel maar eens wat zich hier heeft afgespeeld dan.
Ik heb het over topics als:wrote:Nutteloos? De drugsfaq is zeker niet nutteloos, dat zal de tijd wel uitwijzen, geef het een kanswrote:Waarom maakt iedereen op eens van die nutteloze topics aan.
-Waarom is het skedoedel-topic dicht
-Het ietwat betere, grote en boeiendere supergrote opmerkingentopic
-Anti Skedoedel topic!!!
bRt, herstel de orde!
Je bent de enige op het moment die wat kan doen.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Idd, ik wil me namelijk wel even graag distantiëren van al het gedoe met skedoedel topics net, grapje was leuk maar...
Beter worden topic-aanvragen eerst goedgekeurd door een moderator voor het online komt. Want dit slaat nergens op.
Ik probeerde een topic waarin alle onzinnige opmerkingen werden verzameld, maarja, blijkbaar heeft men liever dat dit verspreid over HT komt.wrote:Idd, ik wil me namelijk wel even graag distantiëren van al het gedoe met skedoedel topics net, grapje was leuk maar...
Wát een ongelofelijk onzin allemaal.
Denk dat ik maar weer eens wat makkelijker ga doen met waarschuwingen uitdelen. Blijkbaar is dat dus nodig.
Denk dat ik maar weer eens wat makkelijker ga doen met waarschuwingen uitdelen. Blijkbaar is dat dus nodig.
-
G
En terecht voor die nuttelose topics , maar wel jammer (maar begrijpelijk) dat het waar ben je mee bezig topic weg moetwrote:Jor-D ruimt op
En terecht. "Jor-D breng jij de kinderen even naar bed?"wrote:Jor-D ruimt op
Like a boss, nice workwrote:Opbokken.
Jupwrote:Like a boss, nice workwrote:Opbokken.
Die van kasper was niet heel erg ofzo, maarja het is ook geen twitter hier nee
ik zit er echt ff aan te denken om ht maar is een tijdje met rust te laten, op de frontpages na.. niveau daalt echt als een baksteen hier!
Hoe snel daalt een baksteen dan?!wrote:ik zit er echt ff aan te denken om ht maar is een tijdje met rust te laten, op de frontpages na.. niveau daalt echt als een baksteen hier!
En vergelijking kan je niet maken, een baksteen valt in m/s naar beneden, het niveau kan je daar niet in uitdrukken.
-
G
Jammer dat de rest het dan gelijk verneukt met die twitter postswrote:Jupwrote:Like a boss, nice workwrote:Opbokken.![]()
Die van kasper was niet heel erg ofzo, maarja het is ook geen twitter hier nee