Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 625, 626, 627, 628, 629, 630, 631 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 19:09 

Hardtraxx Addict

Oke vertel Vik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 19:17 

Hardtraxx Addict

Vik schreef:
@ Iris: vervolg op fototopic :P
Maar dan zou ik ook niet gaan inderdaad. heb er echt een hekel aan als mensen ruzie gaan maken in de stad. Ik heb gelukkig nog nooit ruzie gehad tijdens het stappen :)

Nou niet alleen tijdens het stappen.
Ik zat vanmiddag op strandje met Nando, komen er van die meiden aan. En dan voel je de haat gewoon, je ziet ze kijken, je hoort ze je naam noemen en zodra je opstaat komt er me toch een geroezemoes vandaan.
Sta je op het station afscheid te nemen, loopt er een oude klasgenoot langs die even lekker gaat staren om vervolgens me aan te kijken, dr neus de lucht in te steken, dr vriendin op de hoogte brengen. Zodat die ook nog even precies dezelfde handeling kan herhalen.
Echt niemand gunt iemand hier wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 19:19 

Hardtraxx Veteran

Woooow, wat is hier gebeurt? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 19:20 

Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
Woooow, wat is hier gebeurt? :P

3e wereldoorlog, en nu is de rust hervat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 19:21 

Hardtraxx Veteran

Gelukkig.
Want ruzie is niet lief. Je moet wel lief zijn voor elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 19:22 

Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
Gelukkig.
Want ruzie is niet lief. Je moet wel lief zijn voor elkaar.

Het is dat G1LL bestaat, anders was dit topic hopeloos verloren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 19:24 

Bierkoning

Wat een gezelligheid hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 19:26 

Hardtraxx Addict

Vik schreef:
Iris93 schreef:
Vik schreef:
@ Iris: vervolg op fototopic :P
Maar dan zou ik ook niet gaan inderdaad. heb er echt een hekel aan als mensen ruzie gaan maken in de stad. Ik heb gelukkig nog nooit ruzie gehad tijdens het stappen :)

Nou niet alleen tijdens het stappen.
Ik zat vanmiddag op strandje met Nando, komen er van die meiden aan. En dan voel je de haat gewoon, je ziet ze kijken, je hoort ze je naam noemen en zodra je opstaat komt er me toch een geroezemoes vandaan.
Sta je op het station afscheid te nemen, loopt er een oude klasgenoot langs die even lekker gaat staren om vervolgens me aan te kijken, dr neus de lucht in te steken, dr vriendin op de hoogte brengen. Zodat die ook nog even precies dezelfde handeling kan herhalen.
Echt niemand gunt iemand hier wat.

Dat is niet echt relaxt inderdaad.. dan snap ik wel waarom je nooit op stap gaat. hier hangt gelukkig een lekkere sfeer in het dorp. iedereen kan wel met elkaar opschieten. :) Ook wel 1 van de redenen waarom ik nooit naar de stad wil verhuizen.

Nee hier voel je echt de haat.
Ik ben blij als ik in Dronten op de HBO zit, geen gezeur meer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 19:28 

Bierkoning

In een dorp wonen is gewoon veel chiller, ik wil hier het liefst ook nooit meer weg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 19:28 

Hardtraxx Veteran

Net weer ongeluk gebeurt hier in Holten. Op de zelfde plek waar vorig jaar iemand is dood gereden. Schijnt een meisje te zijn geweest op een wielrenfiets. Hmm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 19:29 

Hardtraxx Veteran

Wat is er toch weer aan de hand hier zo, briljant weer, en dan kansloos ruzie maken op een forum? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 19:30 

Hardtraxxer

katamaran schreef:
Wat is er toch weer aan de hand hier zo, briljant weer, en dan kansloos ruzie maken op een forum? :P

Just another day at the office
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 19:30 

Hardtraxx Addict

Lang leve koning G1LL!!! :loving:

Wat ik me altijd al heb afgevraagd hé: Waarom heeft deze site niet zoiets als een: ''Toon je eigen berichten'' functie?

Vik schreef:
Dat is niet echt relaxt inderdaad.. dan snap ik wel waarom je nooit op stap gaat. hier hangt gelukkig een lekkere sfeer in het dorp. iedereen kan wel met elkaar opschieten. :) Ook wel 1 van de redenen waarom ik nooit naar de stad wil verhuizen.

Hier ook nooit last van. Altijd wel goede sfeer eigenlijk, zelden gevechten en als er iets is ben ik er niet bij betrokken. :) Dorpen ftw! :)

Wel een keer gehad in Uitgeest(ik was toen 14 :P op zo een 14+ feestje dus :lol: ) dat een groepje Sjonnies(die echt een pilletje of poedertje hadden gebruikt ofzo) dachten dat ik iets over ze zei(ze hallucineerden flink ofzo >.< ). Die hebben mij toen met 10 man ofzo van m'n vriendengroep gedreven terwijl ze lekker aan het dreigen waren en hier een daar een tik uitdeelden. *huillachpoppetje*
Echt een stelletje doebers waren dat, 1 tegen 1 zouden ze wss helemaal niks zijn. Kansloos. Beveiliging was ook ver te zoeken(terwijl die op die feesten altijd wel volop aanwezig is).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 19:32 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:

Hardtraxx is gewoon diep, heel erg diep gezonken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 19:33 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
katamaran schreef:

Het is vandaag gewoon weer 1 van die dagen dat er alleen maar onzin en gebashed kan worden in posts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 19:34 

Hardtraxxer

hidde schreef:
Wat ik me altijd al heb afgevraagd hé: Waarom heeft deze site niet zoiets als een: ''Toon je eigen berichten'' functie?

member/hidde/posts/
:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 19:36 

Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:
Chukkels schreef:
katamaran schreef:

Het is vandaag gewoon weer 1 van die dagen dat er alleen maar onzin en gebashed kan worden in posts.

Vind dat de mods nu wel harder mogen optreden, wtf, de complete onzin topics schieten als paddenstoelen uit de grond anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 19:36 

Hardtraxx Addict

Crash schreef:
hidde schreef:

member/hidde/posts/
:whistle:

Haha nee niet zo, maar dat je dan een overzicht krijgt met topics waarin je hebt gepost en dat je dat dan ziet als topictitels incl tekentje of er nieuwe posts in zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 19:39 

dr is wel zoiets, maar verborgen volges mij
of was er iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 19:41 

Hardtraxx Veteran

Wat een sneu gedoe hier op HT. Willen alle kinderen naar bed gaan. Sesamstraat is allang afgelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 19:42 

Bierkoning

Parvuz schreef:
Wat een sneu gedoe hier op HT. Willen alle kinderen naar bed gaan. Sesamstraat is allang afgelopen.

Jah het niveau daalt behoorlijk idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 19:43 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Parvuz schreef:

Agree.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 19:44 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Pommer schreef:
Parvuz schreef:

Agree.

Inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 19:44 

Pommer schreef:
Parvuz schreef:

Ik snap alleen niet helemaal dat het topic dat ik aangemaakt heb, het waar ben jij mee bezig topic, volgens G1LL weer zo slecht is.
Of eigenlijk, misschien toch wel, omdat er in dat topic door de rest weer wordt gespamt van: hier posten, etc.
Terwijl het topic eigenlijk bedoeld was voor kleine projectjes, opdrachten, etc...
Naja, dan maar dicht :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 19:45 

Hardtraxx Veteran

Waarom maakt iedereen op eens van die nutteloze topics aan. :/
Vorige  1 ... 625, 626, 627, 628, 629, 630, 631 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic