Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Addict
1571 posts member since 2011
last seen Aug 2012
Oke vertel Vik.
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2012
Vik wrote:@ Iris: vervolg op fototopic :P
Maar dan zou ik ook niet gaan inderdaad. heb er echt een hekel aan als mensen ruzie gaan maken in de stad. Ik heb gelukkig nog nooit ruzie gehad tijdens het stappen :)
Nou niet alleen tijdens het stappen.
Ik zat vanmiddag op strandje met Nando, komen er van die meiden aan. En dan voel je de haat gewoon, je ziet ze kijken, je hoort ze je naam noemen en zodra je opstaat komt er me toch een geroezemoes vandaan.
Sta je op het station afscheid te nemen, loopt er een oude klasgenoot langs die even lekker gaat staren om vervolgens me aan te kijken, dr neus de lucht in te steken, dr vriendin op de hoogte brengen. Zodat die ook nog even precies dezelfde handeling kan herhalen.
Echt niemand gunt iemand hier wat.
Hardtraxx Veteran
14695 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Woooow, wat is hier gebeurt? :P
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2012
Parvuz wrote:Woooow, wat is hier gebeurt? :P
3e wereldoorlog, en nu is de rust hervat.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
Gelukkig.
Want ruzie is niet lief. Je moet wel lief zijn voor elkaar.
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2012
Parvuz wrote:Gelukkig.
Want ruzie is niet lief. Je moet wel lief zijn voor elkaar.
Het is dat G1LL bestaat, anders was dit topic hopeloos verloren..
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Wat een gezelligheid hier
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2012
Vik wrote:
Iris93 wrote:
Vik wrote:@ Iris: vervolg op fototopic :P
Maar dan zou ik ook niet gaan inderdaad. heb er echt een hekel aan als mensen ruzie gaan maken in de stad. Ik heb gelukkig nog nooit ruzie gehad tijdens het stappen :)
Nou niet alleen tijdens het stappen.
Ik zat vanmiddag op strandje met Nando, komen er van die meiden aan. En dan voel je de haat gewoon, je ziet ze kijken, je hoort ze je naam noemen en zodra je opstaat komt er me toch een geroezemoes vandaan.
Sta je op het station afscheid te nemen, loopt er een oude klasgenoot langs die even lekker gaat staren om vervolgens me aan te kijken, dr neus de lucht in te steken, dr vriendin op de hoogte brengen. Zodat die ook nog even precies dezelfde handeling kan herhalen.
Echt niemand gunt iemand hier wat.
Dat is niet echt relaxt inderdaad.. dan snap ik wel waarom je nooit op stap gaat. hier hangt gelukkig een lekkere sfeer in het dorp. iedereen kan wel met elkaar opschieten. :) Ook wel 1 van de redenen waarom ik nooit naar de stad wil verhuizen.
Nee hier voel je echt de haat.
Ik ben blij als ik in Dronten op de HBO zit, geen gezeur meer :)
Bierkoning
last seen 25 days ago
In een dorp wonen is gewoon veel chiller, ik wil hier het liefst ook nooit meer weg :D
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
Net weer ongeluk gebeurt hier in Holten. Op de zelfde plek waar vorig jaar iemand is dood gereden. Schijnt een meisje te zijn geweest op een wielrenfiets. Hmm.
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Wat is er toch weer aan de hand hier zo, briljant weer, en dan kansloos ruzie maken op een forum? :P
Hardtraxxer
791 posts member since 2009
last seen Jun 2023
katamaran wrote:Wat is er toch weer aan de hand hier zo, briljant weer, en dan kansloos ruzie maken op een forum? :P
Just another day at the office
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
Lang leve koning G1LL!!! :loving:

Wat ik me altijd al heb afgevraagd hé: Waarom heeft deze site niet zoiets als een: ''Toon je eigen berichten'' functie?
Vik wrote: Dat is niet echt relaxt inderdaad.. dan snap ik wel waarom je nooit op stap gaat. hier hangt gelukkig een lekkere sfeer in het dorp. iedereen kan wel met elkaar opschieten. :) Ook wel 1 van de redenen waarom ik nooit naar de stad wil verhuizen.
Hier ook nooit last van. Altijd wel goede sfeer eigenlijk, zelden gevechten en als er iets is ben ik er niet bij betrokken. :) Dorpen ftw! :)

Wel een keer gehad in Uitgeest(ik was toen 14 :P op zo een 14+ feestje dus :lol: ) dat een groepje Sjonnies(die echt een pilletje of poedertje hadden gebruikt ofzo) dachten dat ik iets over ze zei(ze hallucineerden flink ofzo >.< ). Die hebben mij toen met 10 man ofzo van m'n vriendengroep gedreven terwijl ze lekker aan het dreigen waren en hier een daar een tik uitdeelden. *huillachpoppetje*
Echt een stelletje doebers waren dat, 1 tegen 1 zouden ze wss helemaal niks zijn. Kansloos. Beveiliging was ook ver te zoeken(terwijl die op die feesten altijd wel volop aanwezig is).
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
katamaran wrote:Wat is er toch weer aan de hand hier zo, briljant weer, en dan kansloos ruzie maken op een forum? :P
Hardtraxx is gewoon diep, heel erg diep gezonken...
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Chukkels wrote:
Het is vandaag gewoon weer 1 van die dagen dat er alleen maar onzin en gebashed kan worden in posts.
Hardtraxxer
538 posts member since 2011
last seen Dec 2015
hidde wrote:Wat ik me altijd al heb afgevraagd hé: Waarom heeft deze site niet zoiets als een: ''Toon je eigen berichten'' functie?
https://hardtraxx.com/member/hidde/posts/
:whistle:
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
mikeee wrote:
Chukkels wrote:
Het is vandaag gewoon weer 1 van die dagen dat er alleen maar onzin en gebashed kan worden in posts.
Vind dat de mods nu wel harder mogen optreden, wtf, de complete onzin topics schieten als paddenstoelen uit de grond anders.
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
Crash wrote:
hidde wrote:Wat ik me altijd al heb afgevraagd hé: Waarom heeft deze site niet zoiets als een: ''Toon je eigen berichten'' functie?
https://hardtraxx.com/member/hidde/posts/
:whistle:
Haha nee niet zo, maar dat je dan een overzicht krijgt met topics waarin je hebt gepost en dat je dat dan ziet als topictitels incl tekentje of er nieuwe posts in zijn.
G
dr is wel zoiets, maar verborgen volges mij
of was er iig
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
Wat een sneu gedoe hier op HT. Willen alle kinderen naar bed gaan. Sesamstraat is allang afgelopen.
Bierkoning
last seen 25 days ago
Parvuz wrote:Wat een sneu gedoe hier op HT. Willen alle kinderen naar bed gaan. Sesamstraat is allang afgelopen.
Jah het niveau daalt behoorlijk idd
Hardtraxx Addict
1521 posts member since 2011
last seen Sep 2013
Pommer wrote:
Parvuz wrote:Wat een sneu gedoe hier op HT. Willen alle kinderen naar bed gaan. Sesamstraat is allang afgelopen.
Agree.
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Squirrie wrote:
Pommer wrote:
Agree.
Inderdaad
G
Pommer wrote:
Ik snap alleen niet helemaal dat het topic dat ik aangemaakt heb, het waar ben jij mee bezig topic, volgens G1LL weer zo slecht is.
Of eigenlijk, misschien toch wel, omdat er in dat topic door de rest weer wordt gespamt van: hier posten, etc.
Terwijl het topic eigenlijk bedoeld was voor kleine projectjes, opdrachten, etc...
Naja, dan maar dicht :(
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
Waarom maakt iedereen op eens van die nutteloze topics aan. :/