Ik wil directeur van de rabobank worden later, dat is mijn doel.wrote::')wrote:Goed bezig, werd tijd!
Zou niet weten wat je wilt bereiken.
Duidelijker zo?
Ik wil directeur van de rabobank worden later, dat is mijn doel.wrote::')wrote:Goed bezig, werd tijd!
wrote:Hoe snel daalt een baksteen dan?!wrote:ik zit er echt ff aan te denken om ht maar is een tijdje met rust te laten, op de frontpages na.. niveau daalt echt als een baksteen hier!
En vergelijking kan je niet maken, een baksteen valt in m/s naar beneden, het niveau kan je daar niet in uitdrukken.
Schijnheilig noem je dat.wrote::')wrote:Goed bezig, werd tijd!
Nee 20 km en ik ken er niemand, ideaal.wrote:@Iris:
Nice. Is dat ver van huis? 's Ochtends vroeg ver reizen zuigt namelijk heel hard
kansloze opmerking x25 van jou vandaaag? ik word echt scheithemeltjeziek van gasten zoals jij jongenwrote:Hoe snel daalt een baksteen dan?!wrote:ik zit er echt ff aan te denken om ht maar is een tijdje met rust te laten, op de frontpages na.. niveau daalt echt als een baksteen hier!
En vergelijking kan je niet maken, een baksteen valt in m/s naar beneden, het niveau kan je daar niet in uitdrukken.
wrote: Wat ik me altijd al heb afgevraagd hé: Waarom heeft deze site niet zoiets als een: ''Toon je eigen berichten'' functie?
Bedoel je dat je alle berichten van 1 iemand of van je zelf kunt zien? Dat is er wel namelijk.wrote:Ik ga deze vraag even opnieuw posten want er was alweer het nodige overheen gepost.
wrote: Wat ik me altijd al heb afgevraagd hé: Waarom heeft deze site niet zoiets als een: ''Toon je eigen berichten'' functie?
Dat zou redelijk handig zijn ja.wrote:Ik ga deze vraag even opnieuw posten want er was alweer het nodige overheen gepost.
Klik op je eigen naam, en klik op zoek berichten gebruiker.. Ben je er toch ook?! Heb je je eigen berichten op een rijtjewrote:Dat zou redelijk handig zijn ja.wrote:Ik ga deze vraag even opnieuw posten want er was alweer het nodige overheen gepost.
Heb je ook op drugsforum, erg gemakkelijk, vind ik zelf.wrote:Nee, dat je een lijst met onderwerpen krijgt waar je in hebt gepost en dat je dus makkelijk kan zien of er gepost is in onderwerpen waarin je ook actief bent. Is erg handig als je in meerdere secties post. Ik vergeet nogal eens een topic.
Met 9,81 m/s²wrote:Hoe snel daalt een baksteen dan?!wrote:ik zit er echt ff aan te denken om ht maar is een tijdje met rust te laten, op de frontpages na.. niveau daalt echt als een baksteen hier!
Gelijk weer over drugs hé, dat irriteert mij mateloos!wrote:Heb je ook op drugsforum, erg gemakkelijk, vind ik zelf.wrote:Nee, dat je een lijst met onderwerpen krijgt waar je in hebt gepost en dat je dus makkelijk kan zien of er gepost is in onderwerpen waarin je ook actief bent. Is erg handig als je in meerdere secties post. Ik vergeet nogal eens een topic.
Verwijzen naar drugsgerelateerde forumswrote:Heb je ook op drugsforum, erg gemakkelijk, vind ik zelf.wrote:Nee, dat je een lijst met onderwerpen krijgt waar je in hebt gepost en dat je dus makkelijk kan zien of er gepost is in onderwerpen waarin je ook actief bent. Is erg handig als je in meerdere secties post. Ik vergeet nogal eens een topic.
Och een wijsneus!wrote:Met 9,81 m/s²wrote:Hoe snel daalt een baksteen dan?!wrote:ik zit er echt ff aan te denken om ht maar is een tijdje met rust te laten, op de frontpages na.. niveau daalt echt als een baksteen hier!
Ik verwijs niet.wrote:Verwijzen naar drugsgerelateerde forumswrote:Heb je ook op drugsforum, erg gemakkelijk, vind ik zelf.wrote:Nee, dat je een lijst met onderwerpen krijgt waar je in hebt gepost en dat je dus makkelijk kan zien of er gepost is in onderwerpen waarin je ook actief bent. Is erg handig als je in meerdere secties post. Ik vergeet nogal eens een topic.
Dat zou redelijk handig zijn ja.[/quote]wrote:wrote: Wat ik me altijd al heb afgevraagd hé: Waarom heeft deze site niet zoiets als een: ''Toon je eigen berichten'' functie?
Komma komma kommawrote:Haat aan Olijfboompje!
Komma = ,wrote:Komma komma kommawrote:Haat aan Olijfboompje!
En Skedoedelefloeps uiteraard.
In een relatief universum nietwrote:Komma = ,wrote:Komma komma kommawrote:Haat aan Olijfboompje!
En Skedoedelefloeps uiteraard.
oke?
Ik had ook gepost dat die er wel was, maar daarin zie je een overzicht van alle nieuwe reacties.wrote:Ik ga deze vraag even opnieuw posten want er was alweer het nodige overheen gepost.