Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Addict
1521 posts member since 2011
last seen Sep 2013
katamaran wrote:
Squirrie wrote:Goed bezig, werd tijd! :thumbsup:
:')
Zou niet weten wat je wilt bereiken.
Ik wil directeur van de rabobank worden later, dat is mijn doel.

Duidelijker zo? :D
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Squirrie wrote:
QnalQut wrote:ik zit er echt ff aan te denken om ht maar is een tijdje met rust te laten, op de frontpages na.. niveau daalt echt als een baksteen hier!
Hoe snel daalt een baksteen dan?!

En vergelijking kan je niet maken, een baksteen valt in m/s naar beneden, het niveau kan je daar niet in uitdrukken.
xd
Hardtraxx Veteran
14695 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
katamaran wrote:
Squirrie wrote:Goed bezig, werd tijd! :thumbsup:
:')
Zou niet weten wat je wilt bereiken.
Schijnheilig noem je dat.
Hardtraxx Addict
1571 posts member since 2011
last seen Aug 2012
Vik wrote:@Iris:
Nice. Is dat ver van huis? 's Ochtends vroeg ver reizen zuigt namelijk heel hard :P
Nee 20 km en ik ken er niemand, ideaal.
Bushalte aan het eind van de straat bij ons nieuwe huis, rechtstreekse verbinding.
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Squirrie wrote:
QnalQut wrote:ik zit er echt ff aan te denken om ht maar is een tijdje met rust te laten, op de frontpages na.. niveau daalt echt als een baksteen hier!

En vergelijking kan je niet maken, een baksteen valt in m/s naar beneden, het niveau kan je daar niet in uitdrukken.
kansloze opmerking x25 van jou vandaaag? ik word echt scheithemeltjeziek van gasten zoals jij jongen ;)
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
Ik ga deze vraag even opnieuw posten want er was alweer het nodige overheen gepost. :P
hidde wrote: Wat ik me altijd al heb afgevraagd hé: Waarom heeft deze site niet zoiets als een: ''Toon je eigen berichten'' functie?
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
Ik haal het niveau een beetje omhoog, en kraak een kansloze vergelijking af ja! ;)
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 8 minutes ago
hidde wrote:Ik ga deze vraag even opnieuw posten want er was alweer het nodige overheen gepost. :P
hidde wrote: Wat ik me altijd al heb afgevraagd hé: Waarom heeft deze site niet zoiets als een: ''Toon je eigen berichten'' functie?
Bedoel je dat je alle berichten van 1 iemand of van je zelf kunt zien? Dat is er wel namelijk.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
hidde wrote:Ik ga deze vraag even opnieuw posten want er was alweer het nodige overheen gepost. :P
Dat zou redelijk handig zijn ja.
Hardtraxx Addict
last seen May 2013
Nee, dat je een lijst met onderwerpen krijgt waar je in hebt gepost en dat je dus makkelijk kan zien of er gepost is in onderwerpen waarin je ook actief bent. Is erg handig als je in meerdere secties post. Ik vergeet nogal eens een topic. :P
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
Olijfboompje wrote:
Dat zou redelijk handig zijn ja.
Klik op je eigen naam, en klik op zoek berichten gebruiker.. Ben je er toch ook?! Heb je je eigen berichten op een rijtje :D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
hidde wrote:Nee, dat je een lijst met onderwerpen krijgt waar je in hebt gepost en dat je dus makkelijk kan zien of er gepost is in onderwerpen waarin je ook actief bent. Is erg handig als je in meerdere secties post. Ik vergeet nogal eens een topic. :P
Heb je ook op drugsforum, erg gemakkelijk, vind ik zelf.
Hardtraxxer
538 posts member since 2011
last seen Dec 2015
Squirrie wrote:
Met 9,81 m/s²
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
Olijfboompje wrote:
hidde wrote:Nee, dat je een lijst met onderwerpen krijgt waar je in hebt gepost en dat je dus makkelijk kan zien of er gepost is in onderwerpen waarin je ook actief bent. Is erg handig als je in meerdere secties post. Ik vergeet nogal eens een topic. :P
Gelijk weer over drugs hé, dat irriteert mij mateloos!
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Olijfboompje wrote:
Verwijzen naar drugsgerelateerde forums :nono:
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
Crash wrote:
Squirrie wrote:
Met 9,81 m/s²
Och een wijsneus! :D

Maar jij hebt goed opgelet hoor bij je natuurkunde les :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
never mind, ik ga ff 2 weken rust houden hier ;) , ben die irritante posts van kleine kinderen zoooooo spuugzat :sick:
het enige wat ik nu nog bij ga houden is dus de frontpage ;) en de Free Festival Meeting Topic.. en dus zie ik waarschijnlijk de meeste van jullie zaterdag wel :)
bis später
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
mrazura wrote:
Olijfboompje wrote:
Verwijzen naar drugsgerelateerde forums :nono:
Ik verwijs niet.
Ik merk op man :P

Nu niet gaan hateng tegen mij.
Hardtraxx Addict
last seen May 2013
Squirrie wrote:
Olijfboompje wrote: Wat ik me altijd al heb afgevraagd hé: Waarom heeft deze site niet zoiets als een: ''Toon je eigen berichten'' functie?
Dat zou redelijk handig zijn ja.[/quote]

Klik op je eigen naam, en klik op zoek berichten gebruiker.. Ben je er toch ook?! Heb je je eigen berichten op een rijtje :D[/quote]
Ja maar dan zie je niet of iemand anders er nog gepost heeft, bovendien zie je dan een heleboel topics dubbel voorbij komen.
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
Haat aan Olijfboompje!
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Squirrie wrote:Haat aan Olijfboompje!
Komma komma komma

En Skedoedelefloeps uiteraard.
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
Olijfboompje wrote:
Komma komma komma

Komma = ,

oke? :D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Squirrie wrote:
Olijfboompje wrote:
Komma komma komma

Komma = ,

oke? :D
In een relatief universum niet :cool:
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
Hmm, daar leef ik niet in, helaas.

Jij met je spaceshuttle vluchten komt natuurlijk overal en nergens! Zo ben ik niet.
G
Ik had ook gepost dat die er wel was, maar daarin zie je een overzicht van alle nieuwe reacties.
Ik weet alleen niet waar je die kan vinden, maar hij is er wel!