Skedoedelefloeps schreef:
Ravenwoord je kent me niet eens in het echte leven, dus probeer niet de wijsheid zelve uit te hangen met zo'n cliché einde als "Succes in het verdere leven." Beetje ouderwetse reactie.
En zeggen "Voor die meneer die dat hoort is het minder erg, die hoort het elke keer." Alleen omdat je het elke keer hoort is het minder erg? Nee... voor die dikkie dik is het minder erg? Iemand wellicht wel anorexia aanpraten en op het randje van de dood sturen is minder erg dan niet weten dat iemand z'n ma heeft verloren en zeggen "Ja jongen.. je moeder." en achteraf sorry zeggen.. ja idd.. ziektes krijgen is minder erg dan dat.
Denk eens na, als we allemaal na moeten gaan denken over wat andere wel of niet hebben meegemaakt kunnen we net zo goed stoppen met communiceren en leven als een kluizenaar.

voor die meneer zou het inderdaad minder erg zijn, dan dat iemand moeder is overleden.
of vind je dat net zo erg?
en over dat dikkie dik. alweer: hoezo, zou je een dun iemand, serieus dikkie dik gaan noemen? waar slaat dat op?
en ik denk niet dat als je tegen een onzeker, dun persoon dikkie dik zegt, diegene gelijk denkt OMFG HIJ MEENT HET, NU GA IK NIET MEER ETEN. ik denk dat daar wel iets nodig is dan die 2 belachelijke woorden.
en je hoezo zou je niet kunnen communiceren? ik praat heel de dag met mensen, ook die ik niet ken, en dat heeft met beleefdheid en respect te maken dat je gewoon niet iemand gaat beledigen, op welke manier ook.