Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 624, 625, 626, 627, 628, 629, 630 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:09 

Hardtraxx Veteran

Ben benieuwd hoeveel vrienden je hebt. :innocent:

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Chukkels schreef:
Mij gaf je nog wel een kusje afgelopen gisteren :$

Heb je nog meer gisteren dan :P

Gisteren is wel afgelopen. Dus feitelijk is de zin juist, ondanks het een ingeburgerde contaminatie is :cool:

Ben er weer weg van..

bakken en braden bij het corso...
heerlijk dat lassen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:10 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Als mensen dat kwetsend opvatten niet mijn probleem. Zo simpel is dat

What the fack kerel als dit echt waar is dan heb je echt een eq van onder de 40.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:11 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Denk eens na, als we allemaal na moeten gaan denken over wat andere wel of niet hebben meegemaakt kunnen we net zo goed stoppen met communiceren en leven als een kluizenaar. :lol:

het is meer dat je reacties erop leken dat het jou niks interesseert. tuurlijk kan je het niet voorspellen wie grof gezegt nog wel ouders heeft en wie niet. maar daarbij zou je er wel rekening mee kunnen houden dat zoiets wel kan gebeuren. maar je kan het ook gewoon laten om zo'n opmerking te maken hoe grappig je het zelf ook vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:12 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Citaat:

What the fack kerel als dit echt waar is dan heb je echt een eq van onder de 40.

jij ook als jij iq niet eens kan schrijven :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:12 

Hardtraxx Veteran

Ravenwoord je kent me niet eens in het echte leven, dus probeer niet de wijsheid zelve uit te hangen met zo'n cliché einde als "Succes in het verdere leven." Beetje ouderwetse reactie.
En zeggen "Voor die meneer die dat hoort is het minder erg, die hoort het elke keer." Alleen omdat je het elke keer hoort is het minder erg? Nee... voor die dikkie dik is het minder erg? Iemand wellicht wel anorexia aanpraten en op het randje van de dood sturen is minder erg dan niet weten dat iemand z'n ma heeft verloren en zeggen "Ja jongen.. je moeder." en achteraf sorry zeggen.. ja idd.. ziektes krijgen is minder erg dan dat.
Denk eens na, als we allemaal na moeten gaan denken over wat andere wel of niet hebben meegemaakt kunnen we net zo goed stoppen met communiceren en leven als een kluizenaar. :lol:

voor die meneer zou het inderdaad minder erg zijn, dan dat iemand moeder is overleden.
of vind je dat net zo erg?

en over dat dikkie dik. alweer: hoezo, zou je een dun iemand, serieus dikkie dik gaan noemen? waar slaat dat op?
en ik denk niet dat als je tegen een onzeker, dun persoon dikkie dik zegt, diegene gelijk denkt OMFG HIJ MEENT HET, NU GA IK NIET MEER ETEN. ik denk dat daar wel iets nodig is dan die 2 belachelijke woorden.

en je hoezo zou je niet kunnen communiceren? ik praat heel de dag met mensen, ook die ik niet ken, en dat heeft met beleefdheid en respect te maken dat je gewoon niet iemand gaat beledigen, op welke manier ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:14 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
mrazura schreef:
Citaat:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Emotionele_intelligentie
EQ bestaat dus gewoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:14 

Hardtraxx Addict

Iris93 schreef:

Je hoeft er niet over na te denken, het staat meerdere keren erboven aangegeven. En je hebt er een reactie op gepost, wat dus betekent dat je het gelezen hebt.
Hou er dan ook rekening mee.
Nu kwets je anderen met opzet, en daar win je geen sympathie mee zoals je kunt merken ;)

Ik kwets niemand met opzet, ik zeg puur wat ik denk. Als mensen dat kwetsend opvatten niet mijn probleem. Zo simpel is dat, ik zeg tegen niemand "Ja, zei je moeder gister ook." Ik zeg dat je zo'n lauwe opmerking gewoon moet relativeren op zo'n moment.

Korte samenvatting.

Skedoedelefloeps hier houdt geen rekening met anderen, ookal weet hij dat er hier mensen aanwezig zijn die erg moeite hebben met het desbetreffende onderwerp omdat zijzelf een soortgelijk iets hebben meegemaakt.
Hij knalt er dubbel en dwars overheen, want het interesseert hem niet wat andere mensen voelen, nee, zolang zijn mening maar duidelijk is.
Als hij mensen kwetst en ze geven het aan, zou hij volgens eigen zeggen zijn excuses aanbieden. Het enige wat hij doet is zichzelf verdedigen, de sorry is ver te zoeken.

Volgens mij is hier een liedje over?

http://www.youtube.com/watch?v=WpYeekQkAdc
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:15 

sorry maar Skedoedelefloeps:

Afbeelding

nou is mijn geduld met http://dobrochan.ru/src/jpg/0904/1240432985200.jpg ook ten einde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:16 

Hardtraxx Veteran

Achterlijk nee, gek, soms... laat je beledigingen maar voor je eigen huis vriend.
Als iemand een opmerking maakt als "Je moeder" mag je er wel van uit gaan dat iemand niet ligt te janken of pissig wordt omdat dat een grap is en een slechte, maar dat maakt niet uit :lol:

En daniel ik ga daar niet eens op in, in feite wens je me iets ergs toe.
Triest figuurtje.

I don't care of je je gekwetst of aangesproken voelt.

Dat is toch hoe jij redeneert.
Ik ben op zijn minst een even triest persoon als jou.
jij doet immers op dezelfde manier redeneren.

je bent echt een intrigerende persoonlijkheid, kerel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:17 

Hardtraxx Veteran

even bij gelezen, maar ik mis in je posts iets waar je zo te lezen geen rekening mee houdt.

serieusheid en humor.

stel we zitten te lachen en iemand zegt tegen mij op een sarcastische (humoristische) manier, 'ja jij bent echt goed'
en ik zeg met de zelfde humor terug 'ja dat zei je moeder ook', en die moeder blijkt overleden te zijn. dan gaat diegene echt niet in een hoekje liggen janken of ineens helemaal gek worden.

hoewel in een serieuze gesprek (misschien met een kleine ruzie) er precies hetzelfde gezegd word (zonder de humoristische kant), er wel een hel los kan barsten.

get it?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:17 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Achterlijk nee, gek, soms... laat je beledigingen maar voor je eigen huis vriend.
Als iemand een opmerking maakt als "Je moeder" mag je er wel van uit gaan dat iemand niet ligt te janken of pissig wordt omdat dat een grap is en een slechte, maar dat maakt niet uit :lol:

En daniel ik ga daar niet eens op in, in feite wens je me iets ergs toe.
Triest figuurtje.

I don't care of je je gekwetst of aangesproken voelt.

Dat is toch hoe jij redeneert.
Ik ben op zijn minst een even triest persoon als jou.
jij redeneert immers op dezelfde manier.

je bent echt een intrigerende persoonlijkheid, kerel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:18 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
mrazura schreef:
Citaat:

Ik heb het over emotionele intelligentie en in zijn geval interpersoonlijke intelligentie. :innocent:
Hem ontbreekt zoals Olijfboompje al zei een ruime mate van empathie en sociale verantwoordelijkheid zo lijkt het.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Emotionele_intelligentie
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:22 

Hardtraxx Veteran

en nu ga ik eten en naar vrienden toe. ik lees het straks wel weer terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:24 

Hardtraxx Veteran

Ik weet niet OF het kan in het zevertopic, maar wees nou 's gewoon lief voor elkaar hier.. Kan me echt niks schelen wie of wat begonnen is en wat er allemaal gezegd is. Echt mensen gedragen zich hier soms als kleine kinderen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:26 

Hardtraxx Elite

Even refererend naar het hiervoor besproken onderwerp.. Dingen over familie gaan te ver, maar het gebruik van het woordje 'kanker' wordt vaak moeilijk over gedaan. Iemand in mijn (verre) familie is overleden door een te hoge dosis drugsgebruik. Als iemand het woordje 'drugs' uitspreekt moet ik geen tel aan dit voorval denken. Waarom wordt het woordje 'kanker' dan wel als taboe beschouwd, en in dit geval 'drugs' niet? (Voorbeeld had ook een verkeersongeluk kunnen zijn, is volgens mij geen mindere doodsoorzaak dan kanker)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:27 

Hardtraxx Addict

Mike-O schreef:
Even refererend naar het hiervoor besproken onderwerp.. Dingen over familie gaan te ver, maar het gebruik van het woordje 'kanker' wordt vaak moeilijk over gedaan. Iemand in mijn (verre) familie is overleden door een te hoge dosis drugsgebruik. Als iemand het woordje 'drugs' uitspreekt moet ik geen tel aan dit voorval denken. Waarom wordt het woordje 'kanker' dan wel als taboe beschouwd, en in dit geval 'drugs' niet? (Voorbeeld had ook een verkeersongeluk kunnen zijn, is volgens mij geen mindere doodsoorzaak dan kanker)

Vooral nog even lekker door denderen..
G1LL schreef:
Ik weet niet OF het kan in het zevertopic, maar wees nou 's gewoon lief voor elkaar hier.. Kan me echt niks schelen wie of wat begonnen is en wat er allemaal gezegd is. Echt mensen gedragen zich hier soms als kleine kinderen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:29 

Hardtraxx Elite

G1LL zijn bericht werd geplaatst terwijl ik de mijne aan het typen was. Dus ik zag zijn bericht niet, mijn excuus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:37 

Vik schreef:
Iris, vraagje:
Ik zag dat je Amy van Heijst kent uit Diessen, waar ken je haar van als ik vragen mag? :P

Is weer een achternichtje van mij volgens mij :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:39 

Hardtraxx Addict

Vik schreef:
Iris, vraagje:
Ik zag dat je Amy van Heijst kent uit Diessen, waar ken je haar van als ik vragen mag? :P

Van de zomervakantie in Frankrijk vorig jaar :P
Haha kleine wereld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:42 

Artiest

Ravenwood schreef:
even bij gelezen, maar ik mis in je posts iets waar je zo te lezen geen rekening mee houdt.

serieusheid en humor.

stel we zitten te lachen en iemand zegt tegen mij op een sarcastische (humoristische) manier, 'ja jij bent echt goed'
en ik zeg met de zelfde humor terug 'ja dat zei je moeder ook', en die moeder blijkt overleden te zijn. dan gaat diegene echt niet in een hoekje liggen janken of ineens helemaal gek worden.

hoewel in een serieuze gesprek (misschien met een kleine ruzie) er precies hetzelfde gezegd word (zonder de humoristische kant), er wel een hel los kan barsten.

get it?

Dat voorbeeld hebben we het toch over... ik zie niet waarom iemand daar pissig om kan worden, ik zie ook niet in welk serieus gesprek iemand ooit zei "je moeder" die hele opmerking maak je alleen op de humoristische manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:43 

Hardtraxx Addict

Vik schreef:
Iris93 schreef:
Vik schreef:
Iris, vraagje:

Van de zomervakantie in Frankrijk vorig jaar :P
Haha kleine wereld!

Haha inderdaad! Ze woont een dorpje verderop hier. Is het zusje van een goede vriend van mij! :P

Zie even @ fototopic
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:51 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:

Ja, of je pakt gewoon dit soort uitspraken aan en zegt dat het wat minder kan.
Jullie geven mij immers ook waarschuwingen wanneer ik opmerkingen neerzet waar deze niet thuis horen. Graag met gelijke hand behandelen.

Dan niet nu aankomen met van die argumenten aankomen dat ik zelf ook niet de liefste ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:55 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
G1LL schreef:

Ja, of je pakt gewoon dit soort uitspraken aan en zegt dat het wat minder kan.
Jullie geven mij immers ook waarschuwingen wanneer ik opmerkingen neerzet waar deze niet thuis horen. Graag met gelijke hand behandelen.

Dan niet nu aankomen met van die argumenten aankomen dat ik zelf ook niet de liefste ben.

Amen :worship:
Vorige  1 ... 624, 625, 626, 627, 628, 629, 630 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic