Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 623, 624, 625, 626, 627, 628, 629 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:51 

Artiest

hidde schreef:
Ja hoor, Skedoedelefloeps heeft weer de grootste bek van allemaal en hij is waarschijnlijk ook degene die zodrekt naar beneden loopt en de lasagne opvreet die zijn moeder heeft gemaakt en die daarna een biertje met zijn vader drinkt.

Dat kunnen we niet allemaal meer en dat lijkt me best pijnlijk, maar nee meneer weet het wel weer beter.

Er was hier ooit een smilie voor...

Moet ik rekening houden met alles en iedereen om me heen?
Moet ik rekening houden met de kans dat iemand z'n moeder is verloren als ik zeg "ja, je moeder."?
Dan mag ik dus ook geen "dikkie dik" zeggen tegen iemand die dun is, wie weet is hij net degene die daar onzeker over is. Misschien mag ik dan wel geen "Goeiedag meneer" zeggen als iemand de winkel in loopt, omdat diegene liever een vrouw wilt zijn.
Kom op zeg, als iemand zoiets zegt en je trekt het je aan reageer je rustig en biedt diegene z'n excuses aan, of vraag je dat iig. Ik ga geen rekening houden met alles en iedereen om me heen >.<
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:51 

Hardtraxx Addict

Rik schreef:
Afbeelding

Deze bedoel je? xd
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:52 

Hardtraxx Veteran

damn wat een gebitch hier :lol:
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:54 

Hardtraxx Addict

Ja, het was een normaal gesprek, en toen moest Skedoedele weer even vertellen wat hij er van vond. :P
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:55 

Hardtraxx Addict

hidde schreef:
Ja, het was een normaal gesprek, en toen moest Skedoedele weer even vertellen wat hij er van vond. :P

Indeed.
Beste kerel, maar sommige opmerkingen kunnen echt niet. Daar kwets je mensen echt mee.
En over wat Skedoedel over Daniel zei;

Iris93 schreef:
Als je aan mn familie/vrienden komt kom je aan mij.
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:56 

Artiest

hidde schreef:

Dat jullie reageren alsof ik de antichrist himself ben kan ik niks aan doen :lol:
je kan ook zeggen "Lol Skedoedel, waarom zo man? beetje denken aan je medemens." En dan leg ik het uit
Maar mensen komen met woorden als: gek, achterlijk, geen empathie.

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Achterlijk nee, gek, soms... laat je beledigingen maar voor je eigen huis vriend.
Als iemand een opmerking maakt als "Je moeder" mag je er wel van uit gaan dat iemand niet ligt te janken of pissig wordt omdat dat een grap is en een slechte, maar dat maakt niet uit :lol:

En daniel ik ga daar niet eens op in, in feite wens je me iets ergs toe.
Triest figuurtje.

niet iedereen vat alles hetzelfde op als jij

ook al vind jij het een grap

stel jij heb net je ma verloren en iemand reageert op jou met een antwoord van 'ja dat zei je moeder gister ook'
ongeacht dat het een grap is ga jij wel weer aan je ma denken ;)

en je kan dan wel doen alsof het je niks boeit maar ik kan je vertellen dat dat echt anders is dan je miss denkt

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
hidde schreef:

Indeed.
Beste kerel, maar sommige opmerkingen kunnen echt niet. Daar kwets je mensen echt mee.

zucht... allemaal kusje geven en weer lief verder spelen jongens (en meisje) :lol:
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:57 

Hardtraxx Addict

hidde schreef:

Dat jullie reageren alsof ik de antichrist himself ben kan ik niks aan doen :lol:
je kan ook zeggen "Lol Skedoedel, waarom zo man? beetje denken aan je medemens." En dan leg ik het uit
Maar mensen komen met woorden als: gek, achterlijk, geen empathie.

Ik denk omdat het waarschijnlijk al vaker is voor gekomen en er toen ook al is gezegd van joh, let eens even een beetje op wat je zegt. En het toch steeds weer gebeurt?
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:58 

Hardtraxx Addict

RAW-vizion schreef:
Iris93 schreef:
hidde schreef:

Indeed.

zucht... allemaal kusje geven en weer lief verder spelen jongens (en meisje) :lol:

Ik geef niemand kusjes behalve nando.
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:58 

Artiest

The Anim0l schreef:
Achterlijk nee, gek, soms... laat je beledigingen maar voor je eigen huis vriend.
Als iemand een opmerking maakt als "Je moeder" mag je er wel van uit gaan dat iemand niet ligt te janken of pissig wordt omdat dat een grap is en een slechte, maar dat maakt niet uit :lol:

Triest figuurtje.

niet iedereen vat alles hetzelfde op als jij

ook al vind jij het een grap

stel jij heb net je ma verloren en iemand reageert op jou met een antwoord van 'ja dat zei je moeder gister ook'
ongeacht dat het een grap is ga jij wel weer aan je ma denken ;)

en je kan dan wel doen alsof het je niks boeit maar ik kan je vertellen dat dat echt anders is dan je miss denkt

Ja maar dat hoor ik dan achteraf, als diegene achteraf zegt nee dit gaat echt te ver, zeg ik ook sorry, maar die persoon moet ook begrijpen dat ik niet af weet van die zaken en dat zo'n lauwe kut opmerking zo oud is, die moet je enigszins met een korrel zout nemen op dat moment. That's all i'm saying. Ik ga niet denken "oh wellicht is hij z'n moeder verloren." Dan kun je wel stoppen met praten >.<
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:00 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:

rustig probeerde alleen maar het ijs te breken, is gewoon min 40 hier. hoef je niet boos te worden xd :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:00 

Hardtraxx Addict

als diegene achteraf zegt nee dit gaat echt te ver, zeg ik ook sorry

Waaaaaaar blijft die sorry? :corn:
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:01 

Hardtraxx Addict

RAW-vizion schreef:
Iris93 schreef:

rustig probeerde alleen maar het ijs te breken, is gewoon min 40 hier. hoef je niet boos te worden xd :lol: :lol:

Ik word ook niet boos haha. Ik maak het alleen even duidelijk :P
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:01 

Hardtraxx Veteran

Moet ik rekening houden met alles en iedereen om me heen?

Ja en nee, maar respect moet je wel zeker hebben.

Moet ik rekening houden met de kans dat iemand z'n moeder is verloren als ik zeg "ja, je moeder."?

absoluut, waarom zou je in godsnaam 'Je moeder' tegen iemand zeggen, waar slaat dat op?

Dan mag ik dus ook geen "dikkie dik" zeggen tegen iemand die dun is, wie weet is hij net degene die daar onzeker over is.

Als je dikkie dik tegen iemand zegt, neem ik aan dat je dat als grapje zegt, en dat zou diegene ook in de gaten hebben, en is heel wat minder erg dan 'je moeder'

Misschien mag ik dan wel geen "Goeiedag meneer" zeggen als iemand de winkel in loopt, omdat diegene liever een vrouw wilt zijn.

Als je goeiendag, meneer zegt tegen iemand die eigenlijk vrouw wilt zijn, zou het hem niet zo heel veel doen, dat hoort ie immers elke keer als ie in een winkel loopt. als hij vrouw moet zijn moet die zich zo kleden. dan vind ik ook dat je het respect moet hebben om goeiendag, mevrouw te zeggen. hoe vreemd dat ook is.

Ik ga geen rekening houden met alles en iedereen om me heen >.<

succes in het verdere leven jongen.
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:02 

Hardtraxx Veteran

Triest figuurtje.

Nee oke, maar voor jouw reactie waren er een aantal reacties die er toch wel op wijzen dat sommigen kennelijk bepaalde nare ervaringen of situaties hebben meegemaakt gekoppeld aan hun ouders. Ze geven aan dat zij dus liever niet hebben dat er over hun ouders wordt gepraat en wat doe jij: je heb scheit en je doet het eventjes wel.
Dan zul je ook scheit aan de reacties terug moeten hebben maar dat moet geen probleem zijn voor jou :)
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:03 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
RAW-vizion schreef:
Iris93 schreef:

dan is het goed :aww:
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:04 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
RAW-vizion schreef:
Iris93 schreef:
Indeed.

Mij gaf je nog wel een kusje afgelopen gisteren :$

Hardtraxx Addict

RAW-vizion schreef:
Iris93 schreef:
RAW-vizion schreef:

dan is het goed :aww:

Oke :)

Hardtraxx Crew

Chukkels schreef:

Heb je nog meer gisteren dan :P
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:05 

Artiest

Ravenwoord je kent me niet eens in het echte leven, dus probeer niet de wijsheid zelve uit te hangen met zo'n cliché einde als "Succes in het verdere leven." Beetje ouderwetse reactie.
En zeggen "Voor die meneer die dat hoort is het minder erg, die hoort het elke keer." Alleen omdat je het elke keer hoort is het minder erg? Nee... voor die dikkie dik is het minder erg? Iemand wellicht wel anorexia aanpraten en op het randje van de dood sturen is minder erg dan niet weten dat iemand z'n ma heeft verloren en zeggen "Ja jongen.. je moeder." en achteraf sorry zeggen.. ja idd.. ziektes krijgen is minder erg dan dat.
Denk eens na, als we allemaal na moeten gaan denken over wat andere wel of niet hebben meegemaakt kunnen we net zo goed stoppen met communiceren en leven als een kluizenaar. :lol:
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:05 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Iris93 schreef:

Ja maar daar was Nando bij.
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:06 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:
Ja hoor, Skedoedelefloeps heeft weer de grootste bek van allemaal en hij is waarschijnlijk ook degene die zodrekt naar beneden loopt en de lasagne opvreet die zijn moeder heeft gemaakt en die daarna een biertje met zijn vader drinkt.

Dat kunnen we niet allemaal meer en dat lijkt me best pijnlijk, maar nee meneer weet het wel weer beter.

Er was hier ooit een smilie voor...

:worship:
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:07 

Hardtraxx Addict

Denk eens na, als we allemaal na moeten gaan denken over wat andere wel of niet hebben meegemaakt kunnen we net zo goed stoppen met communiceren en leven als een kluizenaar. :lol:

Je hoeft er niet over na te denken, het staat meerdere keren erboven aangegeven. En je hebt er een reactie op gepost, wat dus betekent dat je het gelezen hebt.
Hou er dan ook rekening mee.
Nu kwets je anderen met opzet, en daar win je geen sympathie mee zoals je kunt merken ;)
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:08 

Artiest

Iris93 schreef:

Je hoeft er niet over na te denken, het staat meerdere keren erboven aangegeven. En je hebt er een reactie op gepost, wat dus betekent dat je het gelezen hebt.
Hou er dan ook rekening mee.
Nu kwets je anderen met opzet, en daar win je geen sympathie mee zoals je kunt merken ;)

Ik kwets niemand met opzet, ik zeg puur wat ik denk. Als mensen dat kwetsend opvatten niet mijn probleem. Zo simpel is dat, ik zeg tegen niemand "Ja, zei je moeder gister ook." Ik zeg dat je zo'n lauwe opmerking gewoon moet relativeren op zo'n moment.
Vorige  1 ... 623, 624, 625, 626, 627, 628, 629 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic