Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 622, 623, 624, 625, 626, 627, 628 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:25 

Hardtraxx Veteran

je kind verliezen lijkt me denk ik nog erger. kan er natuurlijk niet over oordelen, maar ik kan me indenken dat het erger is.
het is je kind, jij hebt dat levende kindje op de wereld gezet (voor de mannen indirect, maargoed) en dat het dan eerder dan jezelf overlijdt.
niemand hoort zn eigen kinderen te overleven, zoals ze dat in films zo mooi zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:26 

Hardtraxx Veteran

Ravenwood schreef:
je kind verliezen lijkt me denk ik nog erger. kan er natuurlijk niet over oordelen, maar ik kan me indenken dat het erger is.
het is je kind, jij hebt dat levende kindje op de wereld gezet (voor de mannen indirect, maargoed) en dat het dan eerder dan jezelf overlijdt.
niemand hoort zn eigen kinderen te overleven, zoals ze dat in films zo mooi zeggen.

Dat lijkt mij inderdaad ook een extreme.
Hoop het nooit mee te maken, maar dat hoopte ik ook van dat andere.
Je kan het helaas nooit tegen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:27 

Ik heb mijn nichtje aangereden zien worden... was 3-4 jaar.. zij was 10..
stak bij oma voor over om naar school te gaan.. toen er een malloot door rood reed.

harde klap, en 20m verder kwam ze neer.. gestorven op de stoeprand..

Mijn opa en oma zijn binnen een halfjaar na elkaar gestorven. 5 maanden daarna stierf mijn oom aan darmtumor op 48 jarige leeftijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:28 

Hardtraxx Addict

Precies. Het is zeg maar een deel van ''jou'' maar dan nog met veel meer toekomst voor zich. Ik denk dat als mensen de keus hadden: of zelf doodgaan of je kind dat de meesten voor zichzelf zouden kiezen.

Die ouders, broer en het zusje zien van die jongen... Hartverscheurend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:29 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:
Precies. Het is zeg maar een deel van ''jou'' maar dan nog met veel meer toekomst voor zich. Ik denk dat als mensen de keus hadden: of zelf doodgaan of je kind dat de meesten voor zichzelf zouden kiezen.

Klopt.

Bizar.
Als je erover nadenkt, leven wij eigenlijk in een enorm wrede wereld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:30 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:

dat zou ik zelf nog hebben voor broers of zussen, terwijl die denk ik hetzelfde hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:32 

Hardtraxx Veteran

zag zondag een documentaire op sbs 6

was een vrouw die in 3 jaar tijd 4 kinderen heeft verloren
en in 14 jaar 9 kinderen waarvan 1 geadopteerd verloren

bleek dat ze genoot van de aandacht van mensen die hun steun kwamen betuigen op de begravenissen van haar kinderen

ze had ze ook allemaal zelf omgebracht en werden nooit ouder dan 3 jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:33 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
hidde schreef:

Klopt.

Bizar.

Ja en dan hebben wij het hier nog relatief enoooorm goed.

Maarja, je broer/zusje verliezen is natuurlijk hier net zo erg als in Afrika.

Wat al helemaal zielig is om te zien is dat de broer van mn oud klasgenoot gewoon niet meer kan leren. Is 2 keer blijven zitten in 6VWO en moet nu naar een speciale school(Luzac). Kan zich gewoon niet meer concentreren.

Vraag me echt af hoe je dat moet verwerken.

The Anim0l schreef:
zag zondag een documentaire op sbs 6

was een vrouw die in 3 jaar tijd 4 kinderen heeft verloren
en in 14 jaar 9 kinderen waarvan 1 geadopteerd verloren

bleek dat ze genoot van de aandacht van mensen die hun steun kwamen betuigen op de begravenissen van haar kinderen

ze had ze ook allemaal zelf omgebracht

Sick :surrender:

Gedurende 14 jaar heeel langzaam doodmartelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:34 

Hardtraxx Addict

Ravenwood schreef:
ik denk dat het met kanker schelden iets anders is dan (overleden) ouders.

Mijn oma is er aan overleden, en mijn andere oma heeft het en mn opa ook.
5 weken geleden had ik een hysterisch wijf tegenover me,
die begon te schelden met kanker.
Ik ging helemaal door het lint, zwart voor mn ogen en heb alles geraakt wat ik raken kon.
M'n broertje heeft me er weg moeten slepen en ik stond daarna te trillen van de adrenaline.
Echt niks voor mij om te doen, maar als je aan mn familie/vrienden komt kom je aan mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:34 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
Echt niks voor mij om te doen, maar als je aan mn familie/vrienden komt kom je aan mij.

same here
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:35 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:
Olijfboompje schreef:
hidde schreef:

Klopt.

Bizar.

Ja en dan hebben wij het hier nog relatief enoooorm goed.

Maarja, je broer/zusje verliezen is natuurlijk hier net zo erg als in Afrika.

Wat al helemaal zielig is om te zien is dat de broer van mn oud klasgenoot gewoon niet meer kan leren. Is 2 keer blijven zitten in 6VWO en moet nu naar een speciale school(Luzac). Kan zich gewoon niet meer concentreren.

Vraag me echt af hoe je dat moet verwerken.

Klopt, ik kan je alleen mijn ervaring met mijn vader vertellen.
Het gaf mij een enorme drive alles te halen en dat doet het nog steeds.
Mijn vader heeft mij toen gemotiveerd en dat doet hij nog steeds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:40 

Hardtraxx Addict

Zo kan het natuurlijk ook inderdaad, juist halen voor diegene die je kwijt bent.

Maarja dat verschilt denk ik helaas per persoon. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:40 

Artiest

Dikke vette care, de opmerking over "je moeder" is ouder dan het internet, als je daardoor gekwetst raakt of iets in die richting, mag je toch echt wel even achter de oren krabben >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:42 

Hardtraxx Veteran

ik weet niet, mij heeft het iets gedaan wat ik eigenlijk niet begrijp. ik MOET dingen halen, examens, leerjaren, werken. alles MOET goed gebeuren. Doet dat het niet, en ik heb ik de gaten dat ik mijn werk niet goed doe, word ik echt depressief en voel ik me heel slecht over mezelf. wat ik nu dus ook doe omdat ik door mn ziekte het jaar overnieuw moet doen. en ja, het is mn schuld niet maar zo voelt et wel.

en skedoedelefloeps, hou nou eens op met die achterlijke opmerkingen. heb jij totaal geen een greintje empathie ofzo?
denk eens na gek... jij mag je wel eens flink achter je oren krabben
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:43 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:
Zo kan het natuurlijk ook inderdaad, juist halen voor diegene die je kwijt bent.

Maarja dat verschilt denk ik helaas per persoon. :(

True
Skedoedelefloeps schreef:
Dikke vette care, de opmerking over "je moeder" is ouder dan het internet, als je daardoor gekwetst raakt of iets in die richting, mag je toch echt wel even achter de oren krabben >.<

Omdat jij niet cared, betekent het niet dat anderen niet caren.
Jouw ongevoeligheid is soms echt ongelooflijk.

Ongevoeligheid in extreme vormen misstaat mensen.
Empathie missen in extreme vormen misstaat nog veel erger, knul.

Jij bent eigenlijk zo'n typisch geval wat het eigenlijk mee zou moeten maken, ook al zou je niemand dit mogen toewensen.
Dan piep je wel anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:44 

Hardtraxx Veteran

Amen @ Olijfboompje
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:45 

Artiest

Achterlijk nee, gek, soms... laat je beledigingen maar voor je eigen huis vriend.
Als iemand een opmerking maakt als "Je moeder" mag je er wel van uit gaan dat iemand niet ligt te janken of pissig wordt omdat dat een grap is en een slechte, maar dat maakt niet uit :lol:

En daniel ik ga daar niet eens op in, in feite wens je me iets ergs toe.
Triest figuurtje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:46 

Hardtraxx Veteran

Triest figuurtje.

je vergeet mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:47 

Artiest

Ravenwood schreef:
Triest figuurtje.

je vergeet mij.

Jij bent geen triest figuurtje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:48 

Hardtraxx Addict

Ja hoor, Skedoedelefloeps heeft weer de grootste bek van allemaal en hij is waarschijnlijk ook degene die zodrekt naar beneden loopt en de lasagne opvreet die zijn moeder heeft gemaakt en die daarna een biertje met zijn vader drinkt.

Dat kunnen we niet allemaal meer en dat lijkt me best pijnlijk, maar nee meneer weet het wel weer beter.

Er was hier ooit een smilie voor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:49 

Hardtraxx Addict

Ik heb (gelukkig) nog niemand uit mijn familie verloren..

wel twee jongens die ik goed ken..
1 zat bij ons in de vriendengroep, hij is toen naar een andere groep gegaan omdat hij meer met die andere jongens omging op school enzo. Hoorde dag na de begrafenis van zijn vriendin dat hij graag nog een keer bij ons weer wou komen omdat hij die andere groep niet zoveel meer aanvond.. En dat raakt je dan toch wel.. Hij was aangereden door een goederentrein toen hij 's nachts naast het spoor stond te pissen (weird story).

En de ander ken ik van de basisschool en voetbal, en wij gingen/gaan wel redelijk veel met hun groep om. Hij is toen samen met een andere kameraad door een dronken bestuurder aangereden en is toen in het kanaal beland en pas na 10 minuten kwamen ze er achter dat hij weg was, omdat die andere jongen in de berm lag. Ze zagen een schoen liggen en dachten dat die van die jongen was die in de berm lag, maar dat bleek dus niet zo, maar hij was al overleden toen hij in het kanaal kwam..

En hoorde gister van m'n moeder dat mijn oma, haar vader was verloren (toen ze nog jong was) en 3 broertjes.. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:49 

Hardtraxx Addict

Ravenwood schreef:
Triest figuurtje.

je vergeet mij.

Jij bent geen triest figuurtje :lol:

Hij is het er wel mee eens ;)
precies wat daniel ook zei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:50 

Hardtraxx Addict

hidde schreef:
Ja hoor, Skedoedelefloeps heeft weer de grootste bek van allemaal en hij is waarschijnlijk ook degene die zodrekt naar beneden loopt en de lasagne opvreet die zijn moeder heeft gemaakt en die daarna een biertje met zijn vader drinkt.

Dat kunnen we niet allemaal meer en dat lijkt me best pijnlijk, maar nee meneer weet het wel weer beter.

:')....
helaas is die ook overleden..

Hardtraxx Veteran

Gaat 't weer lekker jochies?

Afbeelding

Hardtraxx Addict

Iris93 schreef:
hidde schreef:

:')....
helaas is die ook overleden..

Kvraag me af of je die nou naar mij richt of even verduidelijkt welke smilie ik bedoel. :P
Vorige  1 ... 622, 623, 624, 625, 626, 627, 628 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic